Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekaannuin tyhmyyksissäni mieheen jolla lapsia kahden naisen kanssa

Vierailija
25.04.2019 |

Ja eronnut molemmista. Exät jättivät ja olivat hulluja. Rakastuin ja uskoin tuon kaiken. Mua varotettiin miehestä mut en uskonut niitä muita. Nyt en pääse irti miehestä. Ikävöin ja otan aina takaisin vaikka mies tekee paskamaisia temppuja. Katoaa ryyppyreissuille ja suuttuu kaikesta. Koskaan vika ei oo miehessä vaan minussa. Mies katoaa koska ei kestä mun ”vittuilua”. En vittuile vaan yritän silloin puhua että mua ei kohdella noin. Olen säälittävä idiootti kun itken tuon perään. Taas se on hukassa eikä oo vastannut mun puheluihin yöi viikkoon.
Puhukaa mulle järkeä ja auttakaa mua irtautumaan tuosta miehestä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi ehkäisystä!

Vierailija
2/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et pääse hänestä eroon?

Ota yhteyttä niihin exiin, jos et itse ymmärrä, miten mies jätetään. Heillähän on omakohtaista kokemusta juuri tämän yksilön dumppaamisesta. Osaavat kyllä jeesata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bännäät sen numeron ja estät kaikissa sosiaalisissa medioissa. Ja pane jotain toista, saat hyvin henkisen kuilun.

Vierailija
5/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita itseäsi. Älä salli itsellesi huonoa kohtelua.

Vierailija
6/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten pääsen eroon henkisesti? Ikävöin. En voi elää ilman tuota paskaa. Laitan sata viestiä ja yritän soittaa! Olen säälittävä. Vaikka kuinka päätän että nyt lopetan perään ruikuttamisen laitan kuitenkin sen viestin taas seuraavana päivänä.

Vierailija
7/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää suhteeseen. Tuollaista elämää sinähän haluat? Jatkuvasti itkeä jonkun perään,joka ei välitä sinusta. Haluat varmasti myös itse olla tulevaisuudessa yksinhuoltaja, jonka lapsen isällä on muitakin lapsia elätettävänä. Todennäköisesti hän myös pettää sinua jo nyt.

Eli jää siis suhteeseen, tuotahan sinä tulevaisuudelta haluat. Kai olisit jo eronnut, jos haluaisit paremman tulevaisuuden.

Vierailija
8/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos seiska. Just tälläistä haluan kuulla. Helpottaa ja saa ajattelemaan.

Vierailija
9/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää suhteeseen. Tuollaista elämää sinähän haluat? Jatkuvasti itkeä jonkun perään,joka ei välitä sinusta. Haluat varmasti myös itse olla tulevaisuudessa yksinhuoltaja, jonka lapsen isällä on muitakin lapsia elätettävänä. Todennäköisesti hän myös pettää sinua jo nyt.

Eli jää siis suhteeseen, tuotahan sinä tulevaisuudelta haluat. Kai olisit jo eronnut, jos haluaisit paremman tulevaisuuden.

Mene peilin eteen. Kuvittele, jos olisit vastakkain hyvän ystäväsi kanssa ja yrittäisit puhua järkeä tälle ystävällesi. Mitä sanoisit tälle ystävällesi, joka on joutunut tuohon kuvailemaasi suhteeseen. Voisit sanoa hänelle vaikka " Herää pahvi"!  

Etkö ole mielestäsi enemmän arvoinen?

Vierailija
10/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, taasko se meidän Pekka on saanut kevätpistoksen ja lähtenyt pörräämään.

Sillä on muuten muitakin muksuja, varo ettet vuoden päästä ole yhden niistä lisää yh-äiti.

Vierailija
11/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän täytyy olla hyvä p aneen kun tolla käytöksellä ikävöit sitä? Osta hyvä dildo niin elämä on paaaljon mukavampaa.

Vierailija
12/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne jännikset vaan panee naisia paksuksi, sikailee ja naiset vaan itkee perään.

Vierailija
13/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vanha viisaus käy toteen "Naiset rakastuu renttuihin ". Miksi h***etissä? On niin kiva kai olla päähän potkittavana.

Vierailija
14/14 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää lapset kahden eri naisen kanssa mihinkään liittyy? Äijähän on täys paska, oli lapsia tai ei. Vai meinaatko, että se on jotenkin syy noin mulccuun käytökseen, että on lapsia useammassa osoitteessa?