HS:Lyhyt sähköauton lataus toi yllättäen 1500 euron laskun
Lyhyt sähköauton lataus toi Jari Sulkaselle yllättäen 1500 euron laskun
Levin-loman päätteeksi Jari Sulkanen huomasi, että häneltä oli veloitettu yli tuhat euroa sähköauton lataamisesta. Hän uskoo asian selviävän mutta hämmästyi tapauksesta.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009505737.html
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihersiirtymä ja sähköautot. Minua ei yllätä. Pohjolan pimeimmässä ja perimmäisessäkin torpassa vähitellen aletaan ymmärtämään miksi sähköautoon pakotetaan.
Tulee niin, että sähköauton sähkö on AINA kalliimpaa kuin muu sähkö. Siihen lisätään sähkön- ja infan tuottajien voitot, välikäsien kustannukset ja voitot ja tulevat massiiviset verot.
Tulee vielä niin, että kotilatauskin on suotitettava jonkin muovikortin kautta.
Aika outoa, että laskua ei voi korjata. Se on siinä ja 1500€ veloitettu kortilta.
'
Niin kok kuin vihr puoluejohtajat sanoivat vaalitentissä, että vihersiirtymä luo bisnestä.
Onko tämä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Niin kok kuin vihr puoluejohtajat sanoivat vaalitentissä, että vihersiirtymä luo bisnestä.
Onko tämä sitä?
Voisiko kuka tahansa tehdä kotiinsa kortilta velottevan latausaseman ja kylävieralulle tulevilta sähköautoilija-sukulaisilta veloittaa tuntuvia korvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kok kuin vihr puoluejohtajat sanoivat vaalitentissä, että vihersiirtymä luo bisnestä.
Onko tämä sitä?Voisiko kuka tahansa tehdä kotiinsa kortilta velottevan latausaseman ja kylävieralulle tulevilta sähköautoilija-sukulaisilta veloittaa tuntuvia korvauksia?
Miksei, yllätys odottaa vasta seuraavassa korttilaskussa. Eipähän tarvii tulla enää kyläilemään 😁😁
Jos on varaa ostaa 50000-100000€ maksava sähköauto, niin on varaa maksaa 1500€ sähkölaskukin.
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla syntyy säästöä. Jotkut sanoo...
Niin syntyy, kun auton koko elinkaaren ajalta mitataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihersiirtymä ja sähköautot. Minua ei yllätä. Pohjolan pimeimmässä ja perimmäisessäkin torpassa vähitellen aletaan ymmärtämään miksi sähköautoon pakotetaan.
Tulee niin, että sähköauton sähkö on AINA kalliimpaa kuin muu sähkö. Siihen lisätään sähkön- ja infan tuottajien voitot, välikäsien kustannukset ja voitot ja tulevat massiiviset verot.
Ja myös sähköauton sähkön siirron rahanpesumaksu a' la haavistosyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla syntyy säästöä. Jotkut sanoo...
Niin syntyy, kun auton koko elinkaaren ajalta mitataan.
Ei, vaan sähköauto on yleensä kalliimpi. Elinkaarilaskennnassa käytettävä todellista auton elikaarta. Sähköauton arvo kuoleentuu 12 vuodessa, diesel-autolla ajetaan tuplasti kauemmin.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihersiirtymä ja sähköautot. Minua ei yllätä. Pohjolan pimeimmässä ja perimmäisessäkin torpassa vähitellen aletaan ymmärtämään miksi sähköautoon pakotetaan.
Tulee niin, että sähköauton sähkö on AINA kalliimpaa kuin muu sähkö. Siihen lisätään sähkön- ja infan tuottajien voitot, välikäsien kustannukset ja voitot ja tulevat massiiviset verot.
Ja myös sähköauton sähkön siirron rahanpesumaksu a' la haavistosyöpä.
Tarkoitatko Karuna-veljien veroparatiisisaarien kautta tapahtuvaan sähkönsiirtolaskutusta?
Mitäpä emme olisi valmis sietämään viherpesun alttarilla.
Tulee niin, että sähköauton sähkö on AINA kalliimpaa kuin muu sähkö. Siihen lisätään sähkön- ja infan tuottajien voitot, välikäsien kustannukset ja voitot ja tulevat massiiviset verot.