Superseksikkään Erika Vikmanin tyrmäävät kuvat Las Vegasista
https://www.seiska.fi/Uutiset/Vau-Superseksikas-Erika-Vikman-kaansi-kat…
Seiskan otsikointi ei petä mutta ei petä kuvatkaan, tätä mimmiä on aina kiva katsella
Kommentit (33)
Mä tykkään Erikasta. Tai ainakin mitä se on näissä tositv-ohjelmissa ollut. Ihanan huumorintajuinen ja herttainen, kiva nainen. Osaa nauraa itselleen. Tyyliähän sillä edelleenkään ei näytä olevan.
Danny tyyli on kyllä vielä kamalampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen perverssiä että muija seurustelee isoisänsä ikäisen ukkelin kanssa.
jos kateeksi käy niin voit iskeä oman sugar dannyn
Sori vaan mutta minä olen mies.
Mikäs este se ny on?
No olen hetero. Tosin vaikka olisin homokin niin en kyllä usko että noin vanhaa äijää huolisin.
Vierailija kirjoitti:
Danny se vaan on komea mies
Elähtänyt vanha patu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minkähän mittainen pikkuneiti tuo E tarkalleen on kun seisoo korkkareilla puoli metriä lähempänä kameraa kuin äijänsä??
Kuulemma 143,5 cm
mistä kuulit? ei kai niin lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elähtänyt vanha patu.
paremmin se naisrintamalla menestyy kuin minä
Vierailija kirjoitti:
Sopivat hyvin jenkkilään.
Vähän käy kyllä sääliksi kun heidän rakkauttaan ei aina tahdota hyväksyä. Kuulemma tykkäävät matkustella ulkomailla juuri siksi kun ei tunnisteta ja katsota paheksuvasti.
Ei näytä Erika päivääkään nuoremmalta kuin 35.
Siinä tyylissä/tyylittömyydessä on jotain epämääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän käy kyllä sääliksi kun heidän rakkauttaan ei aina tahdota hyväksyä. Kuulemma tykkäävät matkustella ulkomailla juuri siksi kun ei tunnisteta ja katsota paheksuvasti.
Tämäkin reissu oli Seiskan maksama ja koko kansalle kertoma. Jos lähtee julkisuuteen suhdettaan tarjoamaan, niin se julkisuus on myös kestettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin reissu oli Seiskan maksama ja koko kansalle kertoma. Jos lähtee julkisuuteen suhdettaan tarjoamaan, niin se julkisuus on myös kestettävä.
Jostain se on vaaterahat revittävä ja julkisuuden pinnalla pysyttävä kun Danny-show on päättynyt se albumi jota on odotettu vuodesta 2017 antaa odottaa itseään
Minä luulin, että olisi Las Vegasista otettu tyrmääviä kuvia, mutta niissä olikin joku naikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin, että olisi Las Vegasista otettu tyrmääviä kuvia, mutta niissä olikin joku naikkonen.
eikä ihan mikä sattuu naikkonen vaan SuperSeksikäs™ Suomen virallinen gerontofiili