Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka harrastatte steppaamista! (Tap dance)

Vierailija
25.04.2019 |

Niin onko vaikeaa? Onko kallista? Kuinka usein harrastatte kyseistä lajia? Kauanko olette harrastaneet? Olisin itse nyt kiinnostunut kyseisestä lajista näin päälle parikymppisenä, mietin että jos haluaisitte kertoa kyseisestä lajista minulle ja suositella jotain hyvää paikkaa Helsingistä, mieluiten sellainen jolta saisi yksityistunteja. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en harrasta enää, joten en voi Helsingin nykytilanteesta kertoa, mutta vastaan silti. Kävin Footlightin tunneilla kerran viikossa, muistaakseni noin 3-4 vuoden ajan. Olin ollut kiinnostunut stepistä jo pikkutytöstä alken nähtyäni vanhoja Hollywood-musikaaleja :). 

Minulla on kohtalaisen hyvä rytmitaju, joten sen puolesta koin stepin aika helpoksi (en tosin väitä, että tuosta vaan olisin kaiken heti osannut). Rytmitaju on se, mitä nimenomaan on stepissä hyötyä. Jouduin lopettamaan polven vamman takia, mutta se ei mitenkään johtunut stepistä. Harrastaisin varmaan muuten vieläkin. Tykkäsin tosi paljon. Steppi on vähän sellainen "hakkaava" laji, että nivelet voivat olla kovilla. 

Miksi haluat yksityistunteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en harrasta enää, joten en voi Helsingin nykytilanteesta kertoa, mutta vastaan silti. Kävin Footlightin tunneilla kerran viikossa, muistaakseni noin 3-4 vuoden ajan. Olin ollut kiinnostunut stepistä jo pikkutytöstä alken nähtyäni vanhoja Hollywood-musikaaleja :). 

Minulla on kohtalaisen hyvä rytmitaju, joten sen puolesta koin stepin aika helpoksi (en tosin väitä, että tuosta vaan olisin kaiken heti osannut). Rytmitaju on se, mitä nimenomaan on stepissä hyötyä. Jouduin lopettamaan polven vamman takia, mutta se ei mitenkään johtunut stepistä. Harrastaisin varmaan muuten vieläkin. Tykkäsin tosi paljon. Steppi on vähän sellainen "hakkaava" laji, että nivelet voivat olla kovilla. 

Kiitos vastauksestasi, ja tuohon kysymykseesi niin haluaisin mieluiten yksityistunteja kuin ryhmätunteja, koska koen oloni jotenkin ahdistavaksi ryhmissä. Varsinkin jos itse ei osaa ja muut osaavat. :/

AP

Vierailija
4/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steppaaminen ja tuuban soitto on ainoat vielä tanhujakin nolommat harrastukset :D

Vierailija
5/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steppaaminen ja tuuban soitto on ainoat vielä tanhujakin nolommat harrastukset :D

No se on sinun mielipiteesi, itse pidän steppaamista kivana harrastuksena. :)

Vierailija
6/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
7/7 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, ja tuohon kysymykseesi niin haluaisin mieluiten yksityistunteja kuin ryhmätunteja, koska koen oloni jotenkin ahdistavaksi ryhmissä. Varsinkin jos itse ei osaa ja muut osaavat. :/

AP

Alkeiskurssilla kaikki ovat aloittelijoita. Toki siellä voi olla muiden tanssilajien harrastajia, jotka sitä kautta saattavat oppia stepin askeleita nopeammin kuin muut. En oikein usko, että he tulevat sinne ryhmään katsoakseen karsaasti sinua tai muitakaan aloittelijoita. Jos nyt kuitenkin haluat nimenomaan yksityistunteja, niin enpä usko, että sellaisia vastaajia kovin paljon tänne saapuu. Tarkoitan nyt sitä, että kukaan ryhmässä tanssinut ei voi antaa sinulle sellaisia vastauksia kuin haluat. 

Et sinä oikein voi muuta kuin ottaa yhteyttä Helsingin tanssistudioihin ja kysyä, tarjoaako joku niistä yksityistunteja. Sitten sinun pitää vain tapaamisen perusteella päätellä, synkkaako sinulla ja opettajalla, eli saatko hänestä miellyttävän vaikutelman ja voisit maksaa todennäköisesti paljon enemmän kuin ryhmässä liikkuvat. 

-2-