Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko te että puutarhan pikkupurtavan viljeleminen on helppoa?

Vierailija
25.04.2019 |

Ei todellakaan ole. Esim. pinaatti. Paljon vaivaa ja mitätön tulos. Sen takia olen korvannut pinaatin nokkosella. Voi kun olisikin tässä lähellä joku nokkospöheikkö niin menisin keräämään enemmänkin.

Näyttää olevan tuossa joku K-raudan mainoskin että kasvata lapavassa helposti. joopa joo:)

Terv. Viherpeukalo.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut puoliauringossa, melko multaisassa penkissä tillit kohopenkissä hyvällä kastelulla siis.

Varmaan ph 6 paremmalla puolella selkeästi. 

Sinccis

Mulla tillit on oikein etanansyöttejä. En viitsi enää edes laittaa kun houkuttelevat koko kulmakunnan limamahat aterioimaan.

Vierailija
22/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut puoliauringossa, melko multaisassa penkissä tillit kohopenkissä hyvällä kastelulla siis.

Varmaan ph 6 paremmalla puolella selkeästi. 

Sinccis

Mulla tillit on oikein etanansyöttejä. En viitsi enää edes laittaa kun houkuttelevat koko kulmakunnan limamahat aterioimaan.

Mulla ne menee yltympäri mutta mä panostan määrään! Ei haittaa pari limaniskaa niissä kun ne jakaantuu marjapuskiin, basilikoihin, (rikkaruohoihin kuten voikukan lehtiin jätän etanat niihin. Syökööt niitä mahansa täyteen ;) Sekä kaikkiin muihin pusikoihin.

Ainoastaan kun menevät mun timjameihin, joka on lempimausteeni tulen vihaiseksi. Chilinkin lehtiä saavat mutustaa. Ei ne marjoihin halua koskea ;)

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä olen huomannut, että timjamit kelpasivat viimekin vuonna vasta viimeisenä. (kun ne talvehtikin, niin niissä ja basilikoissa oli vielä syksyllä jotain syötävää. Kesällä ne ei oikein menneet timjameihin, ilmeisesti kaikki "lehtevämpi" kelpaa paremmin)

Sinccis

Vierailija
24/27 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄNÄÄN oli lipstikka noussut!! kahdestakin paikkaa. Yritin viime vuonna vähän "lisäistuttaa" näyttäisi tulevan, JEE JEE Jerry Cotton!

Sinccis

Pitääpä mennä huomenna katsomaan omaa lipstikkaa:)

ap.

Vierailija
25/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄNÄÄN oli lipstikka noussut!! kahdestakin paikkaa. Yritin viime vuonna vähän "lisäistuttaa" näyttäisi tulevan, JEE JEE Jerry Cotton!

Sinccis

Pitääpä mennä huomenna katsomaan omaa lipstikkaa:)

ap.

No onko huomenna?

Sinccis

Vierailija
26/27 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se sun lipstikka noussu vai ei SAADANA! 

Mitä siellä vehtaat ? Vastaa.

Sinccis

Vierailija
27/27 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x 1000w natikkaa, toimiva tuuletus ja muistaa kastella.

Ei se varsinaisesti ole ydinfysiikkaa tai rakettitiedettä