Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auton pääomakulut...

Vierailija
24.04.2019 |

Ostettiin 1500 € auto ja on ajettu sillä lähes 40 000 kilsaa ja nyt se hajos. Eli pääomakulut on ollut 3,75 senttiä kilsalle. Oletteko päässeet sen alle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein tuollaisella "tonnin pommilla" ei ilman ylimääräisiä korjauskuluja tuollaisia kilometrimääriä ajella.

Vierailija
22/26 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole koskaan laskenut. Auto on pakollinen minun elämässäni.

Etkö tosissasi laske mitä joudut maksamaan pakollisista menoista tienataksesi euron?

Kaikille elämä ei ole jatkuvaa pennien optimointia. Itselle auto on hyödyke, jolla käyn töissä ja harrastuksissa. Ajelen mielelläni autolla, joka maksaa 15 000 - 30 000€. Riippuen siitä onko uusi vai käytetty.

Ja ei, en laske paljonko maksan siitä, että paljon tienattu euro maksaa. Laske sinä toki. Palkkani bruttona on 75 000€ vuodessa, autoni maksoi 17 000€ kolme vuotta sitten kun sen ostin ja työmatkaa tulee vuosittain noin 15 000Km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tosissasi laske mitä joudut maksamaan pakollisista menoista tienataksesi euron?

Kaikille elämä ei ole jatkuvaa pennien optimointia. Itselle auto on hyödyke, jolla käyn töissä ja harrastuksissa. Ajelen mielelläni autolla, joka maksaa 15 000 - 30 000€. Riippuen siitä onko uusi vai käytetty.

Ja ei, en laske paljonko maksan siitä, että paljon tienattu euro maksaa. Laske sinä toki. Palkkani bruttona on 75 000€ vuodessa, autoni maksoi 17 000€ kolme vuotta sitten kun sen ostin ja työmatkaa tulee vuosittain noin 15 000Km.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka käyvät töissä puolet vuodesta saadakseen auton, jolla kulkevat töihin. Elämässä on niin paljon muutakin.

Vierailija
24/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka käyvät töissä puolet vuodesta saadakseen auton, jolla kulkevat töihin. Elämässä on niin paljon muutakin.

Jotkut katsos vain tarttevat sitä autoa millä mennä töihin 🙄

Vierailija
25/26 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut katsos vain tarttevat sitä autoa millä mennä töihin 🙄

Pistäisitkö sinä oikeasti puolen vuoden nettopalkan autoon, jotta voit käydä töissä? Jos näin on, pidän sinua aika ajattelemattomana.

Vierailija
26/26 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää esimerkkejä halvasta autoilusta?