Mikä on tuottanut sinulle paljon iloa elämässä?
Jos voisit tehdä mitä vaan, miten optimoisit onnellisuutesi?
Kommentit (16)
Elämäni suurimmat ilot ovat olleet koirat jotka minulla ovat olleet.
Ne katsoivat minua rakastavasti koska niillä oli hyvä elämä minun seurassa.
Lukisin. Hyvä kirjallisuus tuottaa suunnattomasti mielihyvää!
Onnellinen ja tasapainoinen parisuhde. Kirjat ja lukeminen, luonto, puutarha, maalla asuminen. Matkustelu. Ystävät. Riittävä vapaa-aika, mielenkiintoinen työ. Koen, että elämässäni ovat palaset kohdallaan ja olen onnellinen juuri näin.
Mukava aihe, kiitos aloituksesta!
Linnut ja eläimet. Oma kumppani myös, mutta rakkaus luontokappaleisiin on pyyteetöntä eivätkä ne tuota koskaan pettymyksiä vaan iloa vain.
Kirjat on tuoneet suurta iloa ja lohtua surkeassa lapsuudessa aikanaan.
Jeesus Kristus ja Hänen luomakuntansa: Ihmiset, eläimet, luonto.
Lapset ovat parasta, mitä minulle on koskaan tapahtunut.
Myös lemmikit, kirjoittaminen, lukeminen ja snorklaaminen ovat tuoneet minulle valtavasti iloa.
Jeesus ja kristinusko, luonto, koti-illanvietot ystävien, perheen ja muiden läheisten kanssa, hyvä ruoka ja ruoanlaitto, elokuvat, musiikki ja kirjallisuus, psykologia ja filosofia, ja varsinkin nuorempana iloa on tuonut romantiikka eli ihastuminen ja tutustuminen ihastuksen kohteeseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Läheiset, lemmikit, luonto (erityisesti puutarha ja meri), käsitöiden ja taiteen teko, kirjallisuus/lukeminen. Ruoka.
Arjen pienet ilot, kuten kylmä lonkero kuuman ja työteliään päivän päätteeksi pihaportailta merta ja auringonlaskua katsellen.
Lapsen nauru. Musiikki. Suklaa. Seksi. Järvimaisema. Nuotiotuli ja -makkara.
Raha tuottaisi iloa. Muuten en kyllä ole ikinä kokenut juurikaan iloa mistään asioista koskaan. En muista edes milloin olen viimeksi nauranut ääneen, saattaa olla vuosia jo siitä.
Ystävät ja luonto