Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten hitossa langanlaiha kaverini voi vetää kokonaisen kebabin kerralla?

Vierailija
24.04.2019 |

Ranskiksineen päivineen, salaatitkin raapi vielä rasiasta, MITEN HITOSSA? Itse jaksoin juuri ja juuri puolet ja olen oikeasti ylipainoinen :D kuulemma jaksaa syödä kerrallaan myös kokonaisen pitsan kun ihmettelin. Kuinka voi olla?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaus ensimmäisen sivun postaukselle: Kilpasyöjät paastoavat todella paljon ja jotkut niistä myös oksentavat ruokaa ulos, kun harjottelevat. Siksi he ovat niin laihoja.

Vierailija
62/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on asialliset elämäntavat. Hän ei ylensyö eikä elämä pyöri ruoan ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoiset eivät kykene ymmärtämään sitä, että joku kebab on tarkoitettu syötäväksi vain silloin tällöin herkkuna ja todennäköisesti siksi ihminen pysyy laihana (ja tämäkin on todennäköisesti normaalipainoinen, mutta kun nykyään normaalipainoinen on langanlaiha). Sen sijaan ylipainoinen syö tuollaisia vähän väliä. Ei ole tarkoitettu niin, vaan terveellistä ja HYVÄÄ ruokaa yleensä, herkkupäivät erikseen. Opetelkaa tämä niin kummasti pysyy paino kurissa. NORMAALIpainossa.

Painonhallinnan kannalta kebab on ihan ok ruokaa, jos sen syö kasvisten kanssa ilman ranskalaisia.  Ruokamäärä pysyy kohtuudessa kun ei ole sokeria sekoittamassa nälänhallintaa. Se on herkkua, ei tarvitse herkuille "omaa päivää"

Vierailija
64/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta. Kansan kielessä läpipasko.

Minä voin syödä ison pitsan kerralla, eikä tunnu missään.

Syön tukevan aamupalan ja kaksi lämmintä ateriaa ja muut syömiset ja herkut päälle ja olen todella hoikka.

En usko ruuan määrällä olevan kovin paljon merkitystä, vaan muut asiat vaikuttavat enemmän esim. geenit, aineenvaihdunta, yöunet jne.

Vierailija
65/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en syö juuri mitään koskaan ja painoindeksi on 30. Olen raskasluinen, se selittää osan painosta. Ruoka vain ikäänkuin ”jämähtää” minuun.

Ai vieläkö ihmiset sanoo että "on niin painavat luut"? Ei ainakaan ylipainoa kannata sillä yrittää selittää ellei halua ihan naurettavalta vaikuttaa.

No vitsihän tuo viesti oli, kai sen tajusit :)

En tajunnut. Miksi minun pitäisi ymmärtää typerää naljailua painosta. Sanottu sana on kuin ammuttu nuoli, haavoitit juuri minua. En anna anteeksi.

Vierailija
67/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en syö juuri mitään koskaan ja painoindeksi on 30. Olen raskasluinen, se selittää osan painosta. Ruoka vain ikäänkuin ”jämähtää” minuun.

Ai vieläkö ihmiset sanoo että "on niin painavat luut"? Ei ainakaan ylipainoa kannata sillä yrittää selittää ellei halua ihan naurettavalta vaikuttaa.

Viralliset ns. painokäyrät ei sovellu kuin joillekin vartalotyypeille. Jotkut on luonnostaan yli ja toiset jopa ali ja silti nämä eivät ole sen erityisenmmin läskejä tai aliravittuja. Eli "painavat luut" kun ei mahdu liian ahtaaksi asetettuun normipainoon. 

Olen vauvasta asti ollut isokokoinen ja tukeva. Ruoka on maistunut.

Nyt vanhemmiten hiukan liikaakin. Helpottavaa huomata, että normipainokäyrä ei ole kaikille.

Vierailija
68/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kaveri, jota voisi luulla ulkonäön perusteella anorektikoksi mutta vetää kerralla kaksi munkkipossua tai perhepitsan. 

Vierailija
69/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on niitä ihmisiä jotka juovat aamulla vain tyylin kahvia ja sitten syövät vain kerralla tukevasti päivällisen ja lounaan? En sitten tiedä kuinka järkevää...

Vierailija
70/70 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paskantaa enemmän kuin syö niin laihtuu. Paskantaa vähemmän kuin syö niin lihoaa. Kebabheppu on kova paskomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän