Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten hitossa langanlaiha kaverini voi vetää kokonaisen kebabin kerralla?

Vierailija
24.04.2019 |

Ranskiksineen päivineen, salaatitkin raapi vielä rasiasta, MITEN HITOSSA? Itse jaksoin juuri ja juuri puolet ja olen oikeasti ylipainoinen :D kuulemma jaksaa syödä kerrallaan myös kokonaisen pitsan kun ihmettelin. Kuinka voi olla?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa naimisiin ensi kesänä ja nyt mietinkin, että pitäiskö häät perua painoindeksini takia? En vain näe itseäni upeana morsiamena tämän ylipainon takia. Lisäksi sulhasen puolelta kaikki naiset on jotain malleja, niin siitäkin tulee ulkonäköpaineita.

Raskaudu reippaasti ennen häitä, niin sitten kaikki näkee ylipainon raskausmahana. Yksi vaihtoehto, jos laihduttaminen on liian vaikeata.

Vierailija
42/70 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nähty. Salaattia ottaa ja jälkkäristä kieltäytyy seurueen rehevin ja hoikat syövät liha/kala/kana annokset ja jälkkärit.

Tää on niin epäreilua. Olen juuri tuo porukan rehevin ja syön puolikkaan pizzan siinä missä hoikat syövät kokonaiset ja vielä mun jämät (mikä on hyvä, koska suurin harmi tässä on jättää aina ruokaa kun annokset ovat niin valtavia!). Puolesta pizzasta en ole vielä ähkyssä, mutta enempi syöminen olisi tuskaa. Ja jos kokonaisen vetäisin, olisin luultavasti taju kankaalla vähintään tunnin syömisen jälkeen, joten sitä ei kannata yrittää jos on vielä töitä tehtävänä tai iltaa jatkettavana.

Eikä muuten ole totta, että olisin syönyt sipsipussin tai suklaapatukoita joka kerta ennen pizzalle menoa. (Itse asiassa en ole varmaan koskaan elämässäni syönyt sipsipussia enkä suklaapatukkaa saman päivän aikana ennen pizzalle menoa.) Eniten uskon tuohon, että vatsarasvat estää vatsan venymisen. Hoikkana en ollut ihan mestarissarjan suursyömäri, mutta enemmän pystyin syömään kuitenkin kuin nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä söin surutta esim. lounaita joita työkaverit kutsuivat rekkamiehen annoksiksi, kunnes täytin 45. Koko ajan suklaata, sipsejä, pizzoja, juustoja, ihan mitä vaan ja pysyin koossa 36 kuin nakutettu. Sitten saikin pistää koko paletin uusiksi kun nykyään lihoo jo pelkästä keittiöön vilkaisusta. 

Anna kaverin nauttia niin kauan kuin voi. 

Mulle mun täti sanoi joskus kauankauan sitten että odotas kun täytät 30, et voi enää tolleen syödä... no nyt ikää 54, eli vaihdevuodetkin jo lusittu mutta edelleen voin syödä ihan mitä vaan. (Ja siis paljon)

Onnekas olet, minulla loppui joskus ehkä 38v. Siihen asti ei siis noussut siitä 174/48kg millään, sitten alkoi tarttua. Ja nyt 48v ei saisi kai edes ajatella ruokaa.

Vierailija
44/70 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 11-vuotias 30 kg painava "hammastikkua muistuttava" poika voi syödä kerrosaterian, ison pizzan tai kebab-annoksen tuosta vaan. Joten kai nyt aikuiset yleisesti ottaen pystyy samaan?

Vierailija
45/70 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen reisi ontto.

Vierailija
46/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en syö juuri mitään koskaan ja painoindeksi on 30. Olen raskasluinen, se selittää osan painosta. Ruoka vain ikäänkuin ”jämähtää” minuun.

Ai vieläkö ihmiset sanoo että "on niin painavat luut"? Ei ainakaan ylipainoa kannata sillä yrittää selittää ellei halua ihan naurettavalta vaikuttaa.

Vierailija
47/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaveriporukan hoikin. Ravintolassa ehdottomasti suuriruokaisin.

Vierailija
48/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en syö juuri mitään koskaan ja painoindeksi on 30. Olen raskasluinen, se selittää osan painosta. Ruoka vain ikäänkuin ”jämähtää” minuun.

Ai vieläkö ihmiset sanoo että "on niin painavat luut"? Ei ainakaan ylipainoa kannata sillä yrittää selittää ellei halua ihan naurettavalta vaikuttaa.

No vitsihän tuo viesti oli, kai sen tajusit :)

Vierailija
49/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon laiha bmi 22, syön kun on nälkä, mutta en sipsejä enkä karkkia. Kaikki lihavat salasyövät kaikkia herkkuja vaikka eivät sitä itse myönnäkkään. Tai sitten syövät niin salaa etteivät itsekkään sitä huomaa.

Vierailija
50/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuo on anorektikoitten peliä: he vievät ravintolaan ja siellä ahdetaan ja sitten sormet kurkkuun wc ssä /viikko omenalla tyyliin. On nähty.

Vierailija
51/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta satsista tulee kauhea ähky ja seuraavat 5 tuntia kurja olo 😕

Vierailija
52/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viralliset ns. painokäyrät ei sovellu kuin joillekin vartalotyypeille. Jotkut on luonnostaan yli ja toiset jopa ali ja silti nämä eivät ole sen erityisenmmin läskejä tai aliravittuja. Eli "painavat luut" kun ei mahdu liian ahtaaksi asetettuun normipainoon. 

Vierailija
53/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen "läpipaska", ruoka ei ehdi imeytyä kun heti paskoo.

Vierailija
54/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liho jos mahassa on lapamatoja. Tai sairastaa bulimiaa. 

Vierailija
55/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi kaverini on todella hoikka ja hän ihan oikeasti mättää joka päivä herkkuja + normaalia ruokaa päälle. Jotain leipiäkin menee myöhään illalla 5 kpl tuosta vaan kaikkine lisukkeineen. Hänellä on jatkuvaa ongelmaa vatsan kanssa ja kaikki tulee miltei saman tien ripulina ulos ja monta kertaa päivässä... Hänellä on siis jotain ongelmia vatsan ja aineenvaihdunnan kanssa ja on ns. läpipasko.

Vierailija
56/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun yksi kaverini on todella hoikka ja hän ihan oikeasti mättää joka päivä herkkuja + normaalia ruokaa päälle. Jotain leipiäkin menee myöhään illalla 5 kpl tuosta vaan kaikkine lisukkeineen. Hänellä on jatkuvaa ongelmaa vatsan kanssa ja kaikki tulee miltei saman tien ripulina ulos ja monta kertaa päivässä... Hänellä on siis jotain ongelmia vatsan ja aineenvaihdunnan kanssa ja on ns. läpipasko.

Ei mikään ihme, että on vatsan kanssa ongelmia noilla syömisillä.

Vierailija
57/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo vakavaa, kun normaalisti ruoan kulkuun suoliston läpi kuluu 48 tuntia tai yli. Pitäisi varmaan mennä lääkäriin, eihän siinä mikään ravintoaine voi imeytyä.

Vierailija
58/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, että on vatsan kanssa ongelmia noilla syömisillä.

Juu ei se mikään ihme ole, mutta hän ei kuitenkaan liho. Olen asunut hänen kanssaan vuoden verran joskus ja olen ihan sivusta seuranneena nähnyt hänen ruokailujaan... Eipä hän kovin kyllä liikukaan. Alkoa menee kanssa viikottain. Enpä ihmettele miksi hän on aina väsynyt ja huonovointinen.

Vierailija
59/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo vakavaa, kun normaalisti ruoan kulkuun suoliston läpi kuluu 48 tuntia tai yli. Pitäisi varmaan mennä lääkäriin, eihän siinä mikään ravintoaine voi imeytyä.

Ei tossa mitään lääkäriä tarvita, vaan syömisten korjaamista.

Vierailija
60/70 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipainoiset eivät kykene ymmärtämään sitä, että joku kebab on tarkoitettu syötäväksi vain silloin tällöin herkkuna ja todennäköisesti siksi ihminen pysyy laihana (ja tämäkin on todennäköisesti normaalipainoinen, mutta kun nykyään normaalipainoinen on langanlaiha). Sen sijaan ylipainoinen syö tuollaisia vähän väliä. Ei ole tarkoitettu niin, vaan terveellistä ja HYVÄÄ ruokaa yleensä, herkkupäivät erikseen. Opetelkaa tämä niin kummasti pysyy paino kurissa. NORMAALIpainossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan