Siis miten hitossa langanlaiha kaverini voi vetää kokonaisen kebabin kerralla?
Ranskiksineen päivineen, salaatitkin raapi vielä rasiasta, MITEN HITOSSA? Itse jaksoin juuri ja juuri puolet ja olen oikeasti ylipainoinen :D kuulemma jaksaa syödä kerrallaan myös kokonaisen pitsan kun ihmettelin. Kuinka voi olla?
Kommentit (70)
Miksei voisi? Ehkä hän syö seuraavan kerran vasta vuorokauden päästä, eikä siis ole koko ajan napostelemassa jotakin.
Lähtökohtaisesti lihavalla ja laihalla on kyllä ihan saman kokoinen mahalaukku.
Todennäköisesesti se laiha on mussutellut vähemmän muuta ennen ruokailua, joten hänellä on oikeasti nälkä. Sen sijaan lihava on mutustellut levyn suklaata, eikä ole varsinaisesti nälkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi? Ehkä hän syö seuraavan kerran vasta vuorokauden päästä, eikä siis ole koko ajan napostelemassa jotakin.
Siis niin totta!
Mä jaksan suht laihana likkana vetää ison mäkkärin aterian kun isäni ei jaksa puoliakaan aterian ranskalaisista.
Olen kuin kaverisi, tai en nyt ihan langanlaiha mutta aika hoikka, 58/171. Ei ole ikinä ollut mitään vaikeuksia syödä kokonaista pitsaa, kebabia tai litran jäätelöpakkausta yhdeltä istumalta. Pitsan päälle maistuu yleensä jälkkärikin.
Toki en tätä päivittäin harrasta mutta jos menen syömään ulos niin syön kyllä kaiken. Muuten kotona ihan tavallista ruokaa tavallisilla annoskoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa piti tulla kirjoittaan. Muakin on ihmetelty kun pystyn pizzan syömään kerralla, mitäs ihmettelemistä siinä on? Se yksi pizza on yhden hengen annos, joten pikemminkin pitäisi ihmetellä sitä aikuista ihmistä joka ei sitä jaksa syödä. Ei ole pakko syödä ennen ravintolaan/kebabbilaan tuloa kauheaa määrää ruokia/karkkeja, niin kyllä sen jaksaa syödä.
Toki joka päivä ei ole tarkoituksenmukaista syödä pizzaa/kebabia tms rasvaista ja epäterveellistä.
Huomannut myös että nämä ihmettelijät on yleensä ylipainoisia. Miettikäämme viikon/vuoden kokonaissyöntimääriä, ehkä siinä piilee ratkaisun ydin.
bmi 21, ikä 38v ja pizza maistuu joskus, ja jopa sokericocis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa piti tulla kirjoittaan. Muakin on ihmetelty kun pystyn pizzan syömään kerralla, mitäs ihmettelemistä siinä on? Se yksi pizza on yhden hengen annos, joten pikemminkin pitäisi ihmetellä sitä aikuista ihmistä joka ei sitä jaksa syödä. Ei ole pakko syödä ennen ravintolaan/kebabbilaan tuloa kauheaa määrää ruokia/karkkeja, niin kyllä sen jaksaa syödä.
Toki joka päivä ei ole tarkoituksenmukaista syödä pizzaa/kebabia tms rasvaista ja epäterveellistä.
Huomannut myös että nämä ihmettelijät on yleensä ylipainoisia. Miettikäämme viikon/vuoden kokonaissyöntimääriä, ehkä siinä piilee ratkaisun ydin.
no sä et sitten varmaan syö kauheasti muuten päivän aikana...
Vierailija kirjoitti:
Olen kuin kaverisi, tai en nyt ihan langanlaiha mutta aika hoikka, 58/171. Ei ole ikinä ollut mitään vaikeuksia syödä kokonaista pitsaa, kebabia tai litran jäätelöpakkausta yhdeltä istumalta. Pitsan päälle maistuu yleensä jälkkärikin.
Toki en tätä päivittäin harrasta mutta jos menen syömään ulos niin syön kyllä kaiken. Muuten kotona ihan tavallista ruokaa tavallisilla annoskoilla.
Ihan kuin mun näppiksiltä, paino ja pituuskin täsmälleen sama!
Oleellista ei ole vatsalaukun koko, se on melkein samankokoinen ihmisestä riippuen.Se mikä on oleellista, kuinka paljon vatsalaukku kykenee venymään. Se taas riippuu siitä onko sillä tilaa venyä ja kuinka paljon sitä on aiemmin venytetty.
Olen huomannut että ylipainoiset naiset ovat usein ylipainoisia koska napostelevat kokoajan, laihat syövät kerralla kunnolla.
Minäkin vedin laihana joskus kaksikin pizzaa peräkkäin.
Käsittämätön ajatus että jo lapsena muistan vetäneeni esim. paketin grillimakkaraa yksinäni, taisi olla jopa kuuden paketteja.
Keski-ikäisenä lihoin, ja paljon pienempi annos saa vatsan tupaten täyteen. Samoihin aikoihin muuten lakkasi makeannälkä, ja lopetin päivittäisen karkinsyönnin.
Aina olen syönyt ruokaa suurin piirtein kerran päivässä.
Usein kun käydään miehen kanssa pizzalla, mä syön melkein 1,5 ja hän vaan about puolikkaan. En nyt "langanlaiha" ole mutt hoikka kuitenkin, en ole vielä tähän mennessä pizzalla ja suklaalla saanut itseäni lihavaksi syötyä.
Bulimikot syö usein paljon kerrallaan vaikka ovat laihoja tai vain hieman ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki en tätä päivittäin harrasta mutta jos menen syömään ulos niin syön kyllä kaiken. Muuten kotona ihan tavallista ruokaa tavallisilla annoskoilla.Ihan kuin mun näppiksiltä, paino ja pituuskin täsmälleen sama!
Olettepa hoikkia!
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisilla on rasvaa vatsalaukun ympärillä, joten se ei voi venyä, laihoilla se venyy vaikka kuinka paljon.
Tuon takia esim. kilpasyömärit on aina superlaihoja, näkyvät vatsalihakset jne.
Kilpasyömärit? 😯
Hei,
Kuinka laihasi on kaverisi. Minulla on monta kaveria. Osa heistä on laihoja vaikka käyvät usein syömässä roskaruokaa. Minkä kokoisesta kebabista puhutaan. Jos se on kebabeläimen kokoinen niin olen hyvin yllättynyt. Jos kuitenkin pienin kebabannos suomessa niin ei niin yllättävää. Pizzankin voi syödä jos pizza on pieni. Kuitenkin ihmiset voivat syödä riippumatta siitä onko heillä massaa mahan tienoilla
Varmaan se on niin että laihat tietää mitä voi syödä. Jos on nälkä, niin silloin syödään. Usein lihavilla on tapana hämmästellä että miten joku laiha voi syödä paljon ja on silti laiha. Se lihavan ei laske sitä miksikään että on vetänyt jo pussillisen sipsi, eikä varsinainen ruoka maistu ja syö hyvin vähän. Kohta ruokailun jälkeen sitten onkin jo nälkä ja pitää sydä välipalaksi pari suklaa patukkaa. Kaloreita tulee yli tarpeen, mutta tarpeelliset ravinteet jää saamatta, kun syödään vain mässyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki en tätä päivittäin harrasta mutta jos menen syömään ulos niin syön kyllä kaiken. Muuten kotona ihan tavallista ruokaa tavallisilla annoskoilla.Ihan kuin mun näppiksiltä, paino ja pituuskin täsmälleen sama!
Ihan kuin minä 40 vuotta ja kiloa sitten
Sillä ei ole sisäihroja painamassa vatsalaukkua kasaan
Ylipainoisilla on rasvaa vatsalaukun ympärillä, joten se ei voi venyä, laihoilla se venyy vaikka kuinka paljon.
Tuon takia esim. kilpasyömärit on aina superlaihoja, näkyvät vatsalihakset jne.