NUUSKAATKO? - Hienoa, se tuhoaa suusi IHAN KOKONAAN!
Kiva harrastus.
Ja sitten saamaan hoitoa veronmaksajien piikkiin, jos jotain on vielä pelastettavissa, kiva.
Kivaa jatkoa!
Kommentit (6)
Veronmaksajien piikkiin laitetaan niin paljon, että ihan sama tämäkin. Mikä on sinun piikkisi vai oletko täydellinen?
T. ei-nuuskaaja
Hyvä kun muistutitte. Täytyykin käydä hakemassa taas uusi lasti.
Aina kaikki on sitä mieltä, että omat verorahat menee jollekin toiselle ihmiselle, joka ei niitä jonkin huonon tavan, riippuvuuden tms. takia ansaitse. Kyllä niitä jokainen ihan itsekin käyttää normaaliin elämäänsä ja todennäköisesti sairastuukin joskus, vaikka olisi kuinka täydelliset elintavat. Kummallinen asia valittaa minun mielestäni, että joku tietty ihmisryhmä vie verorahat, kun kaikki niitä maksavat ja käyttävät. Olisiko se sitten parempi, ettei vetoja olisi ollenkaan?
Tästä tulee jotenkin mieleen eilinen ketju "Raskaana ei saa juoda PISARAAKAAN alkoholia!"
Nämä ylilyöntiotsikot vievät uskottavuuden koko viestiltä.
Kumma juttu, kun siskoni nuuskasi 10 vuoden ajan, ja hänellä on yhä suu. Ei se tuhoutunutkaan kokonaan!
Mutta varmasti on vahinkoa aiheuttanut. Minkä verran ja millaista, sitä ei voi tutkimatta tietää. Tulevina vuosina saattaa seurauksia ilmetä.
En ymmärrä lakiasioita tai raha-asioita kovin hyvin. Eikö nuuskaaminen olekkaan laitonta? Mikä siinä tuhoaa suun ja voiko suun saada jotenkin takaisin tämän jälkeen. Miten syöminen onnistuu jos suu on tuhoutunut? Minulla on ystävä joka nuuskaa ja olen hyvin huolestunut hänen mahdollisuudesta juoda ja syödä ilman suuta.
Vain yksinkertaiset nuuskaa.