Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee töihin ulkomaille

Vierailija
24.04.2019 |

Itse en voi lähteä mukaan koko ajaksi, välillä vain pariksi viikoksi käymään. Mies tulee lomilla Suomeen ja työmatkoja tulee myös tänne olemaan, jolloin pääsee kotona olemaan vähän aikaa.
Lapset meillä ovat jo aikuisia, joten heistä ei niin huolta.
Ajatuksia? Neuvoja?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä mieluummin lukea expat-keskusteluja kuin tämän hölmöjen palstan kommentteja. Ainakin tuo pettämishörhö vaikuttaa tosi sairaalta.

Voi olla hyvä varautua puolison kulttuurisokkiin sekä muuton jälkeen että takaisin kotiin tultua. Sekin on hyvä tiedostaa, että kun itse ehdit tottua omaan rauhaan, pitää taas vähän opetella yhdessäoloa tauon jälkeen. Noista kyllä selviää, muttei pidä tulkita omaa ja puolison ärtymystä yhtään sen vakavammaksi. On luonnollista että niin käy.

Minä kerroin siskostani, jonka mies oli juuri vuoden Lähi-idässä. Sisko kertoi, että tuntui tosi oudolta käydä oman miehen luona ”kylässä” siellä. Toisaalta se oli kuulemma hyvin virkistävää. Kuulemma mukavampaa heillä oli kuitenkin silloin, kun he tapasivat ns. kolmannessa maassa, jossa molemmat saivat rauhassa olla turisteja yhdessä.

Kun ette ole mitään teinejä enää, osaatteko taatusti elää ikävän tunteiden kanssa. Epävarmuutta tuntee varmasti kumpikin tahollaan aika ajoin. Kaiken kaikkiaan tuollainen kokemus on kuitenkin yleensä molemmille hyödyllinen.

Vierailija
42/45 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihanaa! Vaikea kuvitella, että olisin huolestunut jostain pettämisestä, en usko kiinnostuvani koskaan sellaiseen selkärangattomuuteen taipuvaisista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ole Aasian viennin inssejä.? Tuli vaan mieleen ne aasialaiset naislapsivartalot, joista täällä on ollut paljon puhetta.

Lähtee länteen, ei itään.

Hyvä sulle.

Toisaalta. Jos menee tarpeeksi kauas länteen, saapuu itään.

No ei mene niin kauas länteen, että joutuu itään.

Ja nämä pettämisvouhotukset haukotuttaa. Olisko mitään muuta?

Pidetään simmut kiinni, niin maailmakin on kaunis paikka. Huoh.

Vierailija
44/45 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ole Aasian viennin inssejä.? Tuli vaan mieleen ne aasialaiset naislapsivartalot, joista täällä on ollut paljon puhetta.

Lähtee länteen, ei itään.

Hyvä sulle.

Toisaalta. Jos menee tarpeeksi kauas länteen, saapuu itään.

No ei mene niin kauas länteen, että joutuu itään.

Ja nämä pettämisvouhotukset haukotuttaa. Olisko mitään muuta?

Pidetään simmut kiinni, niin maailmakin on kaunis paikka. Huoh.

Niin, tai pidetään simmut ja kaikki muutkin aistit kiinni, ei nähdä eikä kuulla mitään ja maailma on hyvin katkera paikka. Huoh itsellesi. 

Vierailija
45/45 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sopisi minulle, en viihdy pitkiä aikoja yksin ja veri alkaisi vetämään muualle, elävään seuraan. Eli olisi melkein erottava tuossa tilanteessa.

No mutta pääasiahan on, että tuntee itsensä ja toimii sen mukaisesti. Itse olin ennen nykyistä suhdettani sinkkuna seitsemän vuotta. Niiden vuosien aikana minulla oli vain pari-kolme seksikumppania. Pystyn siis mainiosti olemaan ilman seksiä eli minulle ulkomaankomennus ei olisi ongelma.

Sinä tunnet itsesi, et muita.

Sinäkö tunnet? Eikös meistä jokainen voi puhua vain itsestään? En mieti oman puolisoni mahdollisia pettämisiä, koska se mitä ei tiedä ei voi loukata. Ja jos joskus tulee tietoon niin miksi murehtia etukäteen, kun se kerran selviää sitten joskus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi