Mies ei jaksa tehdä yhtään mitään töiden jälkeen
Kommentit (25)
No itsehän et jaksa tehdä mitään koko päivänä vaikka et ole edes töissä.
Täällä. Raskas fyysinen työ, hyvä vedota siihen. Et ole ainoa. Vaikka vapaalla, ei oikein sittenkään jaksa. Niinpä niin.
Minkä ikäinen on ja mitä tekee työkseen.Onko pitkä työpäivä.
Ollessani työelämässä vielä, oli ihan puhki töiden jälkeen. Tosin niin oli moni muukin.Liikaa työtä oli ja liian vähän henkilökuntaa. Saikkujaha siitä seurasi. Ei ihminen ole kone.
En itsekään jaksa. Olen kotona 18-19 välillä riippuen siitä, moneltako pääsen töistä lähtemään, ja olen ihan poikki. Eikä ole fyysisesti raskas työ.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on ja mitä tekee työkseen.Onko pitkä työpäivä.
Ollessani työelämässä vielä, oli ihan puhki töiden jälkeen. Tosin niin oli moni muukin.Liikaa työtä oli ja liian vähän henkilökuntaa. Saikkujaha siitä seurasi. Ei ihminen ole kone.
Fyysinen työ. 42v. Työpäivän pituus vaihtelee. Nyt keväällä ollut 6-8 tuntia, kesällä pidempi.
Mitä sen sitten pitäis tehdä? Mun mies taas on kun sähköjänis. Olis edes joskus tekemättä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Raskas fyysinen työ, hyvä vedota siihen. Et ole ainoa. Vaikka vapaalla, ei oikein sittenkään jaksa. Niinpä niin.
Ei meilläkään tee vapaalla mitään.
En oikein tahtonut minakaan jaksaa. Heratys joka aamu klo 5.30 ja erittain hektinen tyo. Kun olin viela sinkku, isossa ok-talossa ja koirassa oli sen verran tekemista yksin, etta en viikolla edes harrastanut mitaan. Kaikki vapaa-aika meni talouden-, pihan- ja koiranhoidossa seka ruuanlaitossa (en syo eineksia).
Aloitin sitten parisuhteen tyottoman miehen kanssa. Toimii loistavasti - mies hoitaa kaiken kotona ja mun ei tarvitse kuin kayda toissa. Nyt riittaa puhtia ihan eri lailla vaikka tyonkuva ei ole muuttunut. Jo se, etta tietaa etta kotona ei odota tiski- tai pyykkivuori, ja etta paasee valmiiseen poytaan, piristaa. :)
Meillä mies töissä noin 6-22 ja en todellakaan vaadi tekemään yhtään mitään.
treffit kirjoitti:
En oikein tahtonut minakaan jaksaa. Heratys joka aamu klo 5.30 ja erittain hektinen tyo. Kun olin viela sinkku, isossa ok-talossa ja koirassa oli sen verran tekemista yksin, etta en viikolla edes harrastanut mitaan. Kaikki vapaa-aika meni talouden-, pihan- ja koiranhoidossa seka ruuanlaitossa (en syo eineksia).
Aloitin sitten parisuhteen tyottoman miehen kanssa. Toimii loistavasti - mies hoitaa kaiken kotona ja mun ei tarvitse kuin kayda toissa. Nyt riittaa puhtia ihan eri lailla vaikka tyonkuva ei ole muuttunut. Jo se, etta tietaa etta kotona ei odota tiski- tai pyykkivuori, ja etta paasee valmiiseen poytaan, piristaa. :)
Ei auta meillä tuollainen.
Mä tein fyysisesti erittäin raskasta työtä, työpäivän jälkeen olin aina ihan rikki. Vaihdoin alaa, nytkin on fyysinen työ mutta virtaa ihan erilailla.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Miksi ei?
Saako mies tarpeeksi vitamiineja? Vitamiininpuutoskin voi vasyttaa.
Itsehan vedan nyt vitamiinien lisaksi myos macaa - se nostaa vireystasoa (myos makuuhuoneessa ;) ).
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Voi vttu, Ammattivalittaja. Se sinun ainainen vallittamisesi saa jopa minut täältä ruudun toiselta puolelta aivan rättiväsyneeksi, joten ei se siitä kiinni ole, ettei miehesi JAKSA tehdä mitään, hän ei HALUA tehdä SINUN kanssasi mitään. Koska olet energiasyöppö ja imet kaiken elämänilon miehestäsi.
Samanlainen lorvija osuu minunkin luonani. Kyse ei todellakaan ole jaksamisesta vaan viitsimisestä. Sama innottomuus tekemiseen vaivaa myös vapaa- ja lomapäivinä, että ei ole fyysisestä jaksamisesta todellakaan kyse. Enkä todellakaan edes odota, että mies tekisi yksin kaiken vaan oman osansa yhteisistä pakollisista asioista. Mutta sekin on nähtävästi liikaa.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Miksi ei?
Saako mies tarpeeksi vitamiineja? Vitamiininpuutoskin voi vasyttaa.
Itsehan vedan nyt vitamiinien lisaksi myos macaa - se nostaa vireystasoa (myos makuuhuoneessa ;) ).
En tiedä. Syö hän monivitamiiniä joka ikinen päivä.
Harvat ovat huippu-urheilijoita, kun seksiäkin pitäisi jaksaa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Harvat ovat huippu-urheilijoita, kun seksiäkin pitäisi jaksaa joskus.
Meilla sita on taman uuden jarjestelyn myota paivittain :)
No itsepähän olet puolisosi valinnut.
Ei jaksa, vai ei viitsi? Käske se jaksamaan.