Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies sanoi, ettei tunne itseään mieheksi rinnallani

Vierailija
24.04.2019 |

En siis ole mikään "räväkkä ja rempseä" kouvolatukka, mutta osaan ja hoidan esim. kodin ja auton pikkuremontit itse. Tienaan elantoni ja minulle ei tarvitse tarjota ravintolassa, ellei halua.

Olen tapaillut yhtä miestä parisen kuukautta ja nyt hän ilmoitti näin. Yleensä kuulemma on aina ollut suhteessa se, joka hoitaa hommat ja nainen sitten palkaksi esim. leipoo tai laittaa ruuan. En tiedä pitäisikö minun nyt muuttua jotenkin "naisellisemmaksi" ja miten se käytännössä onnistuisi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on itsestään selvää, että teen suhteessa asioita toista miellyttääkseni ja ilahduttaakseni, mutta itsensä muuttaminen toiseksi ei kuulu niihin asioihin. 

Vierailija
22/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo nyt ole aivan ilmiselvää ? Mies ilmoitti, että hän haluaa naisesta kodinkoneen, eikä kumppania. Jo tuo lause, että nainen palkaksi sitten leipoo ja tekee ruokaa. Mikä ihmeen palkka ja mistä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo nyt ole aivan ilmiselvää ? Mies ilmoitti, että hän haluaa naisesta kodinkoneen, eikä kumppania. Jo tuo lause, että nainen palkaksi sitten leipoo ja tekee ruokaa. Mikä ihmeen palkka ja mistä ?

Palkaksi siitä, että mies vaihtaa renkaat ja putsaa lavuaarin viemärin. Mitähän siinä suhteessa tehdään 360 päivää vuodessa?

Vierailija
24/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali nainen osaa tehdä kaiken mitä aloittaja mainitsi. Aloittaja ei ole mitenkään poikkeuksellinen nainen. Mies sen sijaan on poikkeuksellinen ja hänen suhteensa ovat olleet kummallisia. Lisäksi miehen sosiaaliset taidot ovat täysin hukassa.

Vierailija
25/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ruumiinrakenne kuin DDR:läisellä naiskuulantyöntäjällä?

Jos miehenä et viehäty naisesta, jonka ruumiinrakenne on kuin DDR:n kuulantyöntäjillä, et varmaankaan edes aloita suhdetta tällaisen kanssa. 

Kai niinkin voisi käydä, kun on tavannut sen naisen hirveässä kännissä?

Monelle on käynytkin.

Vierailija
26/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmiset tarvitsemme toisiamme. Sen saattaa unohtaa, jos on pitkään yksin. Kun kohtaa jonkun erityisen, voi olla vaikea sanoa "kun teet xyz, se on juuri sitä mitä haluan".

Sen kuuleminen olisi kuitenkin tärkeää, sillä me miehet ja naiset haluamme olla kumppanimme ihailemia ja arvostamia. Tärkeitä ja erityisiä. Haluamme, että vilpittömyytemme huomataan ja että toinen ilahtuu, kun haluamme miellyttää tätä.

Jos välität miehestä, kerro hänelle mistä pidät ja anna hänelle mahdollisuus olla sinulle hyvä. Ei ole väliä onko se miehinen vai naisellinen asia, vuonna 2019 käy mikä vaan mikä tuntuu hyvältä :)

Nykyaikana ei aina muista että kohtaaminen on ainutlaatuista ja harvinaista. Jos sydämessäsi tunnet sen, ole rohkea ja antaudu onneen.

Vierailija
27/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on heikoilla miehen miehisyys. Haluaa ns perinteisen naisen passaamaan itseään, jotta tuntisi itsensä "mieheksi". Minulla ei menisi jatkoon.

Vierailija
28/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluukin osata nuo hommat, mutta ei niitä tarvitse tehdä. Moni mies haluaa olla jotenkin hyödyksi naisille vaikkeivät sitä suoraan kerrokkaan. Ei siinä tarvitse avuttomaksi heittäytyä vaan kysyä haluaako mies tehdä jutun x.

Vierailija
29/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluukin osata nuo hommat, mutta ei niitä tarvitse tehdä. Moni mies haluaa olla jotenkin hyödyksi naisille vaikkeivät sitä suoraan kerrokkaan. Ei siinä tarvitse avuttomaksi heittäytyä vaan kysyä haluaako mies tehdä jutun x.

Tuohan juuri on sitä avuttomaksi heittäytymistä.

Jos miehellä on tuollainen pätemisen tarve eikä hän osaa pitää sitä omana tietonaan, niin löytyy niitäkin joilla ei ole tuota tarvetta.

Vierailija
30/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanot ukolle että ottaa tai jättää sinut sellaisena kuin olet. Älä muuta itseäsi kenenkään muun vuoksi. Toki joskus voi olla toiselle mieliksi, jos mies esim. toivoo että edes joskus leipoisit tai kävisit hänen kanssaan jossain tyttöjen jutussa (anteeksi, oli pakko), mutta ei itseään kannata varsinkaan noin tuoreen suhteen takia uhrata. On niitä sellaisiakin miehiä, jotka arvostavat käytännöllisempää naista...

Sanoisin kyllä, että leipomistaito on huomattavasti käytännöllisempi kuin taito korjata auto. Kannattaisi kaikkien miestenkin se opetella.

Vierailija
31/32 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ruumiinrakenne kuin DDR:läisellä naiskuulantyöntäjällä?

En ole ap mutta minulla on ollut sama tilanne ja olen siis hoikka ja naisellisesti pukeutuva nainen. Tämä sitten varmaan hämäsikin kyseistä miestä kun ilmeisesti odotti minun olevan nainen jonka hän sitten saa aina pelastaa pulasta. Minua kun ei tarvitse pelastaa mistään. Osaan hoitaa itse asiani. En kyllä korjaa autoa itse tai tee remonttia mutta osaan tehokkaasti kilpailuttaa remontit ja viedä auton huoltoon. Sen verran kuitenkin autoista ymmärrän, että osaan kertoa mikä on vikana kun olen ensin asiasta ottanut selvää. Sekään ei yleensä ole miehistä positiivinen asia että tienaan usein saman verran tai enemmän kuin he. Sekin heti jotenkin syö heidän miehisyyttään. Jännää muuten miten tällä palstalla aina haukutaan naisia, että ovat vaan miehen elätettävinä mutta nainen joka tienaa hyvin ei kelpaa miehille.

Vierailija
32/32 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on miekkonen...