Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain just avioerohakemuksen postissa

Vierailija
24.04.2019 |

Eilen oli 25. hääpäivä. On ollu vähän haastava vuosi, mutta ihan tätä en osannu odottaa. Olen shokissa :(

Kommentit (61)

1/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten te eroatte älä rupea martyyriksi

Vierailija
2/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin Itella, aina toimittaa myöhässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiäpäin!

Vierailija
4/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä posti tulee jo puolenpäivän aikaan? Meillä laatikossa vasta klo 17 eteenpäin..

Vierailija
5/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä on puhuttu!

Vierailija
6/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä posti tulee jo puolenpäivän aikaan? Meillä laatikossa vasta klo 17 eteenpäin..

Meillä täällä syrjäseudulla tulee. Ei jaeta kun kerran päivässä. Ei tuu siis aamusta ollenkaan vaan yks posti joka tulee 10-12 välillä päivästä riippuen.

Mutta se nyt ei ollu se pointti tässä. Ihmettelen, että mies ei oo puhunu mitään, nyt sitten tää.

Vierailija
7/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä on puhuttu!

No oliskohan kannattanu puhua mullekin?

t.Ap

Vierailija
8/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Saatko erossa rahaa?

Vierailija
9/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Voimia toivotan.

Vierailija
10/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on nainen, joka tekee noin.

Ikävä juttu. Kuulostaa siltä, että miehesi ei ole halukas keskustelemaan asiasta. Olisiko jo toinen nainen odottamassa?

Vierailija
11/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia? Saatko erossa rahaa?

On lapsia. Enkä saa rahaa. Tosin enää yksi alaikäinen. Hänen asumis/huoltajuuskuvioista ollaan varmasti eri mieltä.

Ap

Vierailija
12/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee teillä klo 17, koska postimies tiputtelee jossain muualla postia pitkin päivää...

Vierailija
13/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsi isälleen ja sinä alat nauttimaan sinkkuudesta. Ei koko elämää pidä saman ihmisen kanssa tuhlata.

Vierailija
14/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, noin kävi mullekin. Mutta: vaikka tuntuu pahalta nyt, niin parempi olo sinulla on jälkeenpäin kuin nyt tuollaisen kumppanin vallankäytön alla.

Minulla lähtivät jopa hiukset eroprosessin aikana, mutta nyt ne kasvavat takaisin tuuheampina kuin koskaan. Ja: olen vapaa, olen niin vapaa, päätän asioistani itse eikä tarvitse huomioida ketään persoonallisuushäiriöistä paskaa.

Olen aika vankasti sitä mieltä, että avioliitto on luuserimiesten keksimä naisten alistamiskeino, joka pitäisi kitkeä juurineen maan päältä. 

Vierailija
15/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on nainen, joka tekee noin.

Ikävä juttu. Kuulostaa siltä, että miehesi ei ole halukas keskustelemaan asiasta. Olisiko jo toinen nainen odottamassa?

Se olisi looginen selitys kyllä. Selvinnee kyllä.

Ap

Vierailija
16/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ne tarkoituksella ajoittaa just siihen 17 -18 välille kaikkien postit.

Vierailija
17/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia! Onko toinen nainen kuvioissa? Oma mieheni löysi viidentoista vuoden avioliiton jälkeen töistä sellaisen, viisitoista vuotta nuoremman suurperheen äidin. Erottiin ja rankkaa on ollut. Tosin tällä työkaverinaisella olikin ollut samaan aikaan muitakin hoitoja, ja se selvisi miehelle vasta eron jälkeen... Yksinkertaista porukkaa. Parempi olla ilman miehiä.

Vierailija
18/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytys vissiin alkaa ettiä asuntoa. Ja miettiä muutenkin tulevaisuutta. Mutta jos nyt ensiks keittäs kahvit ja miettis sitte.

Ap

Vierailija
19/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun keskellä keskustaa ja tänne tulee puolenpäivän aikaan.

Vierailija
20/61 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin! Halemus tuli postissa ja samana iltana mies palkjasti salasuteensa ja muutti sussukkansa luokse. Oli vähän sellainen olo kuin matto vetäistäis alta.. mutta aika auttaa ja kaikesta selviää!