Katsoin leffalippuja Avengersiin koska on harvinainen vapaapäivä. TÄYTTÄ keskellä päivää viikolla. MITEN ihmiset ovat keskellä päivää vapaana?!
Tennarissa ja Itiksessä joissain keskellä päivää (keskipäivän aikoihin) vain muutamia paikkoja jäljellä. Miten sadat ihmiset on leffassa arkipäivänä keskellä päivää?!
Eikö lapset ole koulussa ja aikuiset töissä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivänäytöksissä saattaa olla esimerkiksi koululaisryhmiä.
Haluaisin kyllä nähdä sen koulun jossa oppilaat viedään kesken koulupäivän katsomaan Avengers-leffaa. Olisin erittäin yllättänyt jos tämä tapahtuu yhdessäkään Suomen kouluista.
Joku Ailo tai Metsän tarina ja Luontosinfonia on eri asia.
Yläasteella käytiin kyllä muutamaan kertaan leffassa katsomassa juurikin se leffa mikä sai eniten ääniä. Tossa Avengersissäkin on ikäraja 12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä nähdä sen koulun jossa oppilaat viedään kesken koulupäivän katsomaan Avengers-leffaa. Olisin erittäin yllättänyt jos tämä tapahtuu yhdessäkään Suomen kouluista.
Kyllä meillä lukiossa käytiin pari kertaa leffoissakin. Toinen oli tietty joku kaurismäen leffa mutta toinen ihan sen ajan hittileffoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ihmetyttää se , miksi ihmiset katsovat noita supersankaripaskaelokuvia kuin viimeistä päivää. Lapsellista, turhaa ja vähä-älyistä. Jos pikakelaamalla katsoo yhden, niin on nähnyt kaikki. Sama kaava ja hyvä voittaa aina "pahan".
Et selvästikään ole katsonut niitä lainkaan.
Olen katsonut ihan mielenkiinnosta. Ne ovat typeriä ja naurettavia. Aikuiset ihmiset lentelee ilmassa ja joka toinen kohtaus on jostain Michael Bayn kuilun partaalla viimetingassa roikkumista. Joutavanpäiväistä paskaa. Nämä elokuvathan on muutekin suunnattu teini-ikäisille pojille joilla on Jumala-kompleksi. Pthui!
Vierailija kirjoitti:
Kyselee tyyppi, jolla on itselläänkin vapaata keskellä viikkoa ja päivää. 🤣😂🤣😂
Etkö olekaan uniikkihiutale?
Minä olen kuule tehnyt todella pitkää päivää ja nyt on vapaata vihdoin!
ap
Minä olen aina ihmetellyt, miksi joillekin on niin erityisen tärkeää päästä ensimmäiseen näytökseen, että jonottavat jopa vuorokausia. Sama juttu joidenkin kirjojen tai vimpainten ilmestyessä.
Itse olen työtön ja tykkään kyllä käydä pari kertaa viikossa leffassa. Yleensä käyn heti päivän ensimmäiessä näytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä koulut vie lapsia katsomaan sellaista mikä ei niitä kiinosta. Juuri pääsiäisenä sanoin että onneksi meillä on sama maku marvel elokuvista. Itsellä tulee siitä kun lapsena luin niitä sarjakuvina. Huonoinkin marvel leffa on viihdyttävämpi kuin yksikään kaurismäen kuiva rutina.
Se on maailman ensi-iltapäivä.. ja pääsisäisviikko. Ja leffa jota käy katsomassa ei-työelämässä olevat (=nuoret, lapset, opiskelijat).
Olen fani ja otin vapaata päästäkseni ekaan mahdolliseen näytökseen.
Tässä onkin jo listattu paljon ryhmiä, ketkä pystyvät menemään elokuviin arkipäivänä. Omaa ryhmääni ei ollut vielä listattu. Olen yrittäjä, joka tekee töitä yli 40 tuntia viikossa, eli en laiskottele (tämä vain siksi, kun väitettiin elokuvissakävijöitä laiskottelijoiksi). Pystyn päättämään itse työrytmini, joten voin hyvin mennä arkipäivänä leffaan ja tehdä hommat sitten illalla, yöllä tai viikonloppuna. Ja näin olen usein tehnytkin.
On se nyt outoa ettemme ole ap:n kopioita kaikki.
Tosiaan, tänään on ENSI-ILTA leffaan, jota on pedattu YLI KYMMENEN VUOTTA. Superfanien lisäksi tavalliset pulliaisetkin tietävät, että tämä osa on erityisen merkittävä, joten ensi-iltaan on tunkua _vielä tavallistakin enemmän_.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, tänään on ENSI-ILTA leffaan, jota on pedattu YLI KYMMENEN VUOTTA. Superfanien lisäksi tavalliset pulliaisetkin tietävät, että tämä osa on erityisen merkittävä, joten ensi-iltaan on tunkua _vielä tavallistakin enemmän_.
... Ja onpa näköjään Finnkinolla tarjouskin, että vielä tänään (24.4.) pääsevät aikuisetkin lastenlippuhinnalla, kunhan näytös on korkeintaan K12.
Työttömillä on aikaa ja ylimääräistä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömillä on aikaa ja ylimääräistä rahaa.
Minulla itselläni ei mennyt leffassakäymiseen lainkaan rahaa, kun käytin joululahjaksi saamani leffalipun. 😊 Eikä sen puoleen työssäkäyvällä siskollanikaan, kun käytti työpaikkansa tarjoamaa "hurvitteluseteliä".
Vapaapäivä, loma, liukuva työaika, vanhempainvapaa, työttömyys, lukiolainen, lintsari, vuorotyöläinen, eläkeläinen, opiskelija... Eiköhän noista stadissa muutaman sata leffassa kävijää löydy.
Itse menen perjantaina päivällä, kun ei ole kellokortteja eikä kyttääjiä työpaikalla.