Anna Puu Hartwall Arena Official
En voinut kuin nauraa ääneen tälle mutta sitten tajusin, että aprillipäivä meni jo :D
Kommentit (104)
Ikävä tuottaa pettymys kommentoijille täällä, mutta Anna Puun keikka alkaa olla loppuunmyyty. Lippuja on toki vielä, mutta lähinnä hajapaikkoja piippuhyllylle. Myy loppuun - musiikista huolimatta.
Elmeri7767 kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys kommentoijille täällä, mutta Anna Puun keikka alkaa olla loppuunmyyty. Lippuja on toki vielä, mutta lähinnä hajapaikkoja piippuhyllylle. Myy loppuun - musiikista huolimatta.
LOPPUUNMYYTY tarkoittaa sitä että kaikkien paikkojen liput on ostettu eikä yhtään lippua/paikkaa ole enää jäljellä. Anna Puun konserttia EI OLE loppuunmyyty koska yläriveillä on erittäin runsaasti tilaa eikä mitään hajapaikkoja. Älä viitsi vääristää todellisuutta. Mulle sinänsä ihan sama ja on tuokin ihan hyvin artistilta joka ei tosiaankaan ole suurten areenoiden arvoinen.
https://www.ticketmaster.fi/event/radio-suomipop-ylpeana-esittaa-anna-p…
Anna Puun avaruusteemainen uusi tyyli on luonnoton. Ei sovi hänelle. Lopahti mielenkiinto, entinen tyttömäisempi oli luonnollinen ja sopi musiikkiin.
Anteeks mutta mitä helvettiä. Antakaa ihmisen jumalauta tehdä mitä se itse haluaa. Vaikka et itse tykkäisi Annasta niin sun ei tartte haukkua sitä netissä
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mutta mitä helvettiä. Antakaa ihmisen jumalauta tehdä mitä se itse haluaa. Vaikka et itse tykkäisi Annasta niin sun ei tartte haukkua sitä netissä
Voi nyyh, yritä elää asian kanssa lapsonen. Anna Puu itse juoruilee toisten asioista "elämäkerta"kirjassaan joten sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puun avaruusteemainen uusi tyyli on luonnoton. Ei sovi hänelle. Lopahti mielenkiinto, entinen tyttömäisempi oli luonnollinen ja sopi musiikkiin.
Yrittää olla jotakin erikoisempaa tällä avaruusteemallaan, joka saa ihan ihokarvat pystyyn. Eikä lauluääni ole kuin piipitystä vaan.
Annalla oli eilen keikka. Voin sanoo et olipahan keikka. En oo koskaa nähny niin hyvää keikkaa eläessäni. Te vihaajat jäitte paljosta paitsi :) Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Annalla oli eilen keikka. Voin sanoo et olipahan keikka. En oo koskaa nähny niin hyvää keikkaa eläessäni. Te vihaajat jäitte paljosta paitsi :) Hyvää päivän jatkoa teille kaikille!
Oletko paljonkin keikoilla käynyt?
Ei se, että tajuaa jonkun olevan täysin ulkoapäin rakennettu ja ohjattu eli luomus ei ole oma, ole vihaamista. Se on vain sitä, että tympii tekotaiteellinen pa..ska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko paljonkin keikoilla käynyt?
No kyllä olen
Av-mammat nyyhkii kotonaan kun Anna Puu todisti upealla stadionkeikallaan olevansa maailmanluokan superstara.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat nyyhkii kotonaan kun Anna Puu todisti upealla stadionkeikallaan olevansa maailmanluokan superstara.
Nauroin oikeasti ääneen kun luin tuon! :D ”Maailmanluokan superstara”, vieläkin naurattaa..
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitään juttua lehdissä yms tästä maailman luokan superstarasta? Toisin on Antti Tuisku, joka saa palstatilaa joka puolelta. Mutta hänen uudistumista onkin uskottava. Se on se ero, oma juttu vs päälleliimattu. Eikä tämä muuksi muutu vaikka kourallinen faneja kuinka toivoo ja vakuuttaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt et oikein ymmärrä. Jos ei voi sietää jotakin artistia, niin hänen keikaltaan poisjäännin vuoksi jää paitsi korkeintaan parin tunnin kärsimykseltä.
Annan fanit ovat nyt saaneet nauttia avaruus-spektaakkelista, hyvä niin. Nyt toivottavasti tämä kaamea e u k k o katoaa julkisuudesta sinne avaruuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin keikka arvostelu: sekava
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh, maailman stara, ihan minuakin naurattaa. Yrittää jopa pukeutumisellaankin samaistua johonkin kuuluisaan staraan. En oikein ymmärrä, mikä hänessä on , että niin paljon häntä hehkutetaan ja joka hiton ohjelmaan pitää laittaa narisemaan.
Stadion? Stadion? Stadionit vetää kymmeniä tuhansia. Hartwall vain tuhansia.
Anna Puu on surkea feikki wannabe. Tämä feikkiys paistaa todella kauas, hänessä ei ole mitään aitoa. Yrittää rikastua tällä surkealla musiikkibusineksellaan. Tunkee naamaansa joka televisio-ohjelmaan. Nauratti kun näin hänet Arto Nybergin ohjelmassa 10 vuotta täynnä Anna Puun artistiutta. Tämä karahka ei osaa laulaa, ei osaa esiintyä, en ymmärrä miten hän voi olla Suomessa joku niin kutsuttu artisti joka esittää musiikkiaan joka on täyttä kuraa. Suomessa on ihmejuntteja on jätä karahkaa kuuntelevat. Voi hyvää päivää sentään.