Anna Puu Hartwall Arena Official
En voinut kuin nauraa ääneen tälle mutta sitten tajusin, että aprillipäivä meni jo :D
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kun lahjakas nuori artisti menestyy
Lahjakas, hah!! Ja nuori? 37v keski-ikäinen kulahtanut kotka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tuu ees saamaan tota keikkapaikkaa täyteen! Noloo kun puolet paikoista on sitten ihan tyhjiä..
Lavan voi laittaa puoleen kenttään tai vaikka niin, että vain pääty on jäljellä.
Näin voidaan hehkuttaa loppuun myytyä Hartwall Arenaa vaikka lippuja olisi tullut myyntiinkin vain muutama tuhat.
Ja juuri näin tulee tapahtumaan. Tämä e u k k o on Neloskanavan konsernin ja levy-yhtiön suojeluksessa, tunkee joka paikkaan ja hänelle järjestettiin kaksi Emma-palkintoakin. Varmasti saavat areenan näyttämään täydeltä.
Miksei Anna myisi Areenaa täyteen kun Jenni Vartiainenkin myi? Annalla on nykyään Immosen kultamuna jalkovälissään.
Esittääköhän tuo "integalactic love odysseiansa" plybackina epileptisesti nytkien kuten teki Emma-gaalassa. YÖK.
Tämä on kyllä naurettava trendi. Ilmoitetaan suurieleisesti, että on tulossa tiedotus. Kaikki tietää jo siinä vaiheessa, että Areena-keikkaa pukkaa. (Iltasanomat tosin uutisoi jättiyllätyksestä, hah!) Miksi suomalaisten artistien pitää toistaa tämä kuin lampaat toinen toisensa jälkeen?
"Flow’ssa Anna Puu kimmelsi keikallaan paljeteissa ja glittereissä. Hän katsoi ihmismassaa, ja mietti, että he kaikki ovat tulleet katsomaan häntä. Yleisön energian aisti lavalle asti." (sitaatti IS:n jutusta) No jaa, luulen, että suuri osa niistä Flown katsojista on tullu ihan vaan festareille ja käynyt tsekkaan Annan keikan. Mutta pyörrän ilomielin puheeni, jos hän saa areenan loppuunmyydyksi.
Harvinaisen ärsyttävä tapaus huonosti istuvassa glitterasussaan tuossa yhdessä IS kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kun lahjakas nuori artisti menestyy
Menestyksestä ei ole takeita.
Saakohan myytyä edes puolia lipuista?Itse uskon että menestyy, sinä saat toki toivoa artistille pahaa ja vaikka pistää esirukouspyynnön vetämään
Tuohan kuulostaa erityisen tekopyhältä. Itse toivot tietty pelkkää harmoniaa ja rauhaa, eikö vain.
Vierailija kirjoitti:
Käy saaraaallot eikä liput mene edes alennuksella
Aaltohan myi Areenan täyteen, mitä töriset? Ja muutamassa viikossa.
Anna Puu voi minun puolestani vapaasti aukoa suutaan taustanauhan tahtiin Hartsulla. Miksei hän kun kerran Kaija Koo, Juha Tapio, Sanni, Jenni Vartiainen ja Vesalakin? Olin Kaijan ja Jennin areenakeikoilla, ja vaikea ymmärtää miten Puustjärvi voisi päästä livenä heidän kanssaan samalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy saaraaallot eikä liput mene edes alennuksella
Aaltohan myi Areenan täyteen, mitä töriset? Ja muutamassa viikossa.
No ei myynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Anna myisi Areenaa täyteen kun Jenni Vartiainenkin myi? Annalla on nykyään Immosen kultamuna jalkovälissään.
Jennin ja Annan ero on siinä, että ensiksi mainittu on oikeasti hyvä. Jenni on karismaattinen ammattilainen, kun taas Puun ura nojaa hyvin tukevasti Immoseen ja lavalla räähistelyyn.
Ja mitähän v#ttua Puu tekee Areenalla?!!
On tämä kyllä sarvikuonojen maa!
En pysty yhtään arvostamaan. Minusta täysin feikki, taustaltaan piinkova ekonomi ja esittää herkkää runotyttöä ja lisäksi häikäilemättömästi reittä pitkin kiipi uraansa edistääkseen ja siinä sivussa tuhosi viattomien
avioliiton eikä edes jälkikäteen ota mitään vastuuta julmuudestaan (lehtihaastattelussa "asiat vain ajautuivat siihen").
En kyllä tunne ketään joka maksaisi 40 euroa siitä että näkee Anna Puun.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän v#ttua Puu tekee Areenalla?!!
On tämä kyllä sarvikuonojen maa!
Esiintyy?
Puu on narisevaääninen muiden kaltaistensa joukossa.
Mä ainakin ostan lipun <3