millaiset ihmiset käyvät karaokebaareissa?
En osaa äkkiä kuvitella mitään wt:mpää kuin aikuinen nainen tai lapin kevät keskiolut/siideripöhnässä perjantai-iltana
Kommentit (11)
Käypä joskus stadissa, niin yllätyt. Koko elämän kirjo.
Hei, mä teen ihan kohta ketjun, jossa kysyn, millaiset ihmiset käyttävät tuota wt-termiä? Lupaathan vastata siihen, kun mäkin vastaan tähän?
Olen käynyt jokusen kerran karaokessa, mutta mulla on pari kaveria, jotka oikein harrastavat sitä. Yksi heistä on paras ystäväni. Hän harrastaa laulua muutenkin, laulaa kuorossa. Hän on tainnut laulaa karaokea säännöllisesti ainakin 15 vuotta. Se on ihan oma maailmansa ja karaokea käy laulamassa todella erilaisia ihmisiä. Suurin osa aktiiveista on tietenkin tosi taitavia laulajia, mutta moni käy myös laulamassa ihan huvikseen, vailla sen kummempaa taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aktiiveista on tietenkin tosi taitavia laulajia
me taidetaan käydä eri paikoissa
Vierailija kirjoitti:
Hei, mä teen ihan kohta ketjun, jossa kysyn, millaiset ihmiset käyttävät tuota wt-termiä? Lupaathan vastata siihen, kun mäkin vastaan tähän?
Olen käynyt jokusen kerran karaokessa, mutta mulla on pari kaveria, jotka oikein harrastavat sitä. Yksi heistä on paras ystäväni. Hän harrastaa laulua muutenkin, laulaa kuorossa. Hän on tainnut laulaa karaokea säännöllisesti ainakin 15 vuotta. Se on ihan oma maailmansa ja karaokea käy laulamassa todella erilaisia ihmisiä. Suurin osa aktiiveista on tietenkin tosi taitavia laulajia, mutta moni käy myös laulamassa ihan huvikseen, vailla sen kummempaa taitoa.
Niin, ja jos nyt haluat kuulla jotain muuta tuosta ystävästäni, niin hän on opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa aktiiveista on tietenkin tosi taitavia laulajia
me taidetaan käydä eri paikoissa
Huom. mä en käy missään, olen käynyt vain jokusen kerran ystäväni kanssa, mutta kun hän tietenkin tuntee monia karaokeharrastajia, niin olen toki kuullut heidänkin laulusuorituksiaan.
karaokebaarit siirtävät eteenpäin arvokasta ylisukupolvista kulttuuriperintöämme, kun sinne joskus eksyy nuorisoa halvan juoman perässä he altistuvat myös menneiden vuosikymmenten iskelmäklassikoille ja finnhitseille
Tiedän kyllä montakin ihmistä jotka käyvät karaokebaareissa ihan vaan laulamassa, eikä ryyppäämässä. Esim anoppini on yksi tälläinen.
Vauva-arjen vuoksi ei itse oo miehen kanssa viime vuosina usein päästy, mutta juuri nyt pääsiäisenä kun muksu oli mummolassa yötä, niin käväistiin laulamassa. Mentiin noin klo 20.30 ja lähdettiin kotiin noin klo 23.00. Molemmat ehdittiin laulaa noin 5 biisiä. Mies joi 3 olutta tuona aikana, itse olin limulinjalla koska olen raskaana. Sitten kotiin nukkumaan.
Jos tykkää laulaa, niin kivahan se on lähteä kunnon kuppilaan jossa on laadukkaat karaokevälineet. Ei se kotona hoilottaminen ole ollenkaan sama asia! Me tykätään laulaa.
Yleensä laulamisesta pitävät. Sitä paitsi karaokebaariin ei kannata mennä pe tai la iltana, kun pääsee tosi vähän laulamaan kun niin moni muukin haluaa.
Aikuiset naiset laittaa korkkarit kattoon taas perjantaina, ehkä jo tänään kun on pikkulauantai
Laulua harrastavana olen huomannut että karaoke on hyvä keino harjoitella. Käyn harvemmin baareissa laulamassa mutta niissä paikoissa joissa olen käynyt on laulava porukka todella hauskaa seuraa eikä touhu ole mitään ryppyotsaista. Osa käy kisoissa, osa laulaa muuten vain huvikseen ja ikäjakauma on 20-90 vuoden välillä.