Äidit miksi et pidä exäsi nykyisestä kumppanista, joka ei ole tehnyt sinulle mitään väärää?
Miksi mustamaalaat häntä lapsillesi tai puhut hänestä negatiiviseen sävyyn?
Mikä saisi sinut lopettamaan huonon käytöksesi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
kateellisuus (vaikkei itselleen sitä myönnä)
Kateellisuus mistä?
Suurin osa eroista on tapahtunut naisen toiveesta ja miksi kukaan haluaisi jättämänsä eksän takaisin?
Ja kuten toinenkin jo totesi, usein nyksä on aika karu ilmestys. Miehet kun tapaavat, varsinkin jätettyinä, ottaa ensimmäisen vastaantulevan naisen.
Miksi oletat että nykyinen käyttäytyy asiallisesti?
Mun ex-miehelle olin elämän rakkaus ja hän haluaisi minut takaisin. Nykyinen tietää tämän ja vihaa minua sen takia. Itse en koskisi mieheen pitkällä tikullakaan.
Nykyinen ei katkeruutensa takia pysty esimerkiksi keskustelemaan lasten hoidosta, kun olen hänelle joutunut siitä sanomaan. On siis kohdellut lapsia niin että he itkevät luonani sen takia ym.
Harmittaahan se että tuollainen ihminen sieltä sattui kohdalle, kun olisi voinut kivakin olla. Oman nykyiseni ex-vaimo on kiva ja mutkaton ihminen, mutta hänellä ei olekaan kateutta ja katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuus mistä?
Suurin osa eroista on tapahtunut naisen toiveesta ja miksi kukaan haluaisi jättämänsä eksän takaisin?
Ja kuten toinenkin jo totesi, usein nyksä on aika karu ilmestys. Miehet kun tapaavat, varsinkin jätettyinä, ottaa ensimmäisen vastaantulevan naisen.
Miksi sä olet katkera jollekin nyksälle, jos itse olet exäsi jättänyt?
Katkeran ihmisen kirjoitusta. Mitä sillä nyxän ulkonäöllä on mitään väliä, kun ei ole sun suhdetta rikkonut, eikä ole sun lapsia kaltoin kohdellut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pidä exäsi nykyisestä kumppanista, joka ei ole tehnyt sinulle mitään väärää? Oli kysymys.
Ei ole tehnyt mitään väärää eli ei ole kohdellut exää tai hänen lapsiaan huonosti. Lapsilla edelleen yhtä paljon aikaa nähdä isäänsä kuin aina ennenkin. Huomioi lapsiaan enemmän kuin ennen...
Joo suorastaan rakastan sitä nykyistä kumppaniaan, joka yhdessä exäni kanssa hajotti perheeni. Mies oli elämäni rakkaus. Miksi pitäisin sinusta siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuus mistä?
Ja kuten toinenkin jo totesi, usein nyksä on aika karu ilmestys. Miehet kun tapaavat, varsinkin jätettyinä, ottaa ensimmäisen vastaantulevan naisen.Miksi sä olet katkera jollekin nyksälle, jos itse olet exäsi jättänyt?
Katkeran ihmisen kirjoitusta. Mitä sillä nyxän ulkonäöllä on mitään väliä, kun ei ole sun suhdetta rikkonut, eikä ole sun lapsia kaltoin kohdellut.
No huoh! Onpas siellä katkera nyxä linjoilla! :DDD
Munkin ex otti ekan muijan, joka hänet huoli. Kuukauden sisällä siitä, kun itse löysin uuden. Tuollaisille luuserimiehille siis kelpaa kuka vaan. Itsellä meni tosi pitkään toipua erosta, mutta heti kun toivuin niin naps...hänellä olikin uusi nainen, aika karmea tapaus kylläkin. Ilmeisesti luuli tekevänsä mut mustasukkaiseksi, koska muutenkin raivosi ja häiritsi elämääni lasten kanssa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pidä exäsi nykyisestä kumppanista, joka ei ole tehnyt sinulle mitään väärää? Oli kysymys.
Ei ole tehnyt mitään väärää eli ei ole kohdellut exää tai hänen lapsiaan huonosti. Lapsilla edelleen yhtä paljon aikaa nähdä isäänsä kuin aina ennenkin. Huomioi lapsiaan enemmän kuin ennen...
Joo suorastaan rakastan sitä nykyistä kumppaniaan, joka yhdessä exäni kanssa hajotti perheeni. Mies oli elämäni rakkaus. Miksi pitäisin sinusta siis?
Miten voit vieläkin ajatella, että exäsi oli elämäsi rakkaus? Tarkoitan, että mies ei rakastanut enää sinua silloin, kun halusi uuden naisen. Jokaisella on vain yksi elämä elettävänään, niin miksi pitäisi elää sellaisessa parisuhteessa mikä ei tyydytä? Lopeta sinä katkeruus ja hanki sinäkin uusi rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaikka mä en onnistunut miehen kanssa enkä halua häntä, pääasia, ettei kukaan muukaan saa...
Mutta kun sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä kuitenkaan. Ex ei hypi sinun pillisi mukaan, vaikka kuinka pomppisit tasajalkaa ja käyttäydyt lapsellisesti.
Eipä kai, mutta ei se estä mua hankaloittamasta hänen ja varsinkaan uuden naisen elämää. Naisen, joka tunkee mun lasten elämään niiden tahtomatta. Joka ei heitä rakasta, onhan noita täältäkin luettu äotipuolten avautumisia, miten miehen lapset sitä tai tätä... mun lapset ei oo ansainnu sitä. Mies teki valintansa, eläköön sen kanssa.
Sun lapset eivät ole ansainneet myöskään sun katkeruuttasi. Laitat lapset kamalaan asemaan, koska heidän pitää olla ns. kahden tulen välissä. Lopeta hyvä ihminen tuollainen käytös. Ties vaikka lapsesi kääntyisivät jopa sinua itseäsi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vieläkin ajatella, että exäsi oli elämäsi rakkaus? Tarkoitan, että mies ei rakastanut enää sinua silloin, kun halusi uuden naisen. Jokaisella on vain yksi elämä elettävänään, niin miksi pitäisi elää sellaisessa parisuhteessa mikä ei tyydytä? Lopeta sinä katkeruus ja hanki sinäkin uusi rakkaus.
Mitäs se sinulle kuuluu? mutta silti?
Jospa vietin hänen kanssaan vaikka 30 vuotta elämästäni aivan teinistä pitkälle keski-ikään? En ole katkera, mutta ikävöin! Minulla on siihen ihan täysi oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaikka mä en onnistunut miehen kanssa enkä halua häntä, pääasia, ettei kukaan muukaan saa...
Mutta kun sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä kuitenkaan. Ex ei hypi sinun pillisi mukaan, vaikka kuinka pomppisit tasajalkaa ja käyttäydyt lapsellisesti.
Eipä kai, mutta ei se estä mua hankaloittamasta hänen ja varsinkaan uuden naisen elämää. Naisen, joka tunkee mun lasten elämään niiden tahtomatta. Joka ei heitä rakasta, onhan noita täältäkin luettu äotipuolten avautumisia, miten miehen lapset sitä tai tätä... mun lapset ei oo ansainnu sitä. Mies teki valintansa, eläköön sen kanssa.
Sun lapset eivät ole ansainneet myöskään sun katkeruuttasi. Laitat lapset kamalaan asemaan, koska heidän pitää olla ns. kahden tulen välissä. Lopeta hyvä ihminen tuollainen käytös. Ties vaikka lapsesi kääntyisivät jopa sinua itseäsi vastaan.
No minun ja exöni lapset onneksi ehtivät aikuisiksi ennenkuin ex sinut tapasi. Et tule siis olemaan missään arvossa exäni ja minun lapsilleni koskaan.
Onpa kummaa kommentointia katkerilta ihmisiltä. Miksi vihoitella ihmiselle, joka ei ole kenenkään suhdetta rikkonut eikä käyttäytynyt millään tavalla huonosti lapsia ta sitä vihoittelevaa ex naista kohtaan. Päinvastoin, pyytänyt miestä auttamaan naista joissakin asioissa ja huomioimaan lapsia mahdollisimman paljon.
Miten eksät suhtautuvat uusiin naisiin, jos mies on jättänyt eksän? Erosta vuosi.
T: Homssuinen nyksä
Vierailija kirjoitti:
Miten eksät suhtautuvat uusiin naisiin, jos mies on jättänyt eksän? Erosta vuosi.
T: Homssuinen nyksä
Mieheni ex petti miestä. Mies sai lopulta tarpeekseen ja lähti. Nainen löysi uuden suhteen vuosi ennen miestäni. Silti ex vihoittelee minulle mustamaalaamalla lapsilleen minua ja haukkumalla minua. Tekee hallaa lapsilleen. Minä en lapsia halua kohta enää nähdä, jos sama jatkuu. isänsä näkee niin paljon kuin mahdollista kuten kuuluukin. Jos meille tulee lapsi, isänsä tulee olla lojaali uutta lastaankin kohtaan ja aika jaettava tasapuolisesti. Nyt pelkkänä aikuisena laitan lapset etusijalle.
Näistä kommenteista ihmettelen kuinka moni ei kykene uskomaan, että exä voisi ihan oikeasti rakastua aidosti ja ehkä nopeastikin. Rakkaus on voinut loppua suhteen viimeisinä vuosina, vaikka tottumus on edelleen läsnä. Ja kyllä rakkaus voi tulla "yllätyksenä", jolloin mennyt unohtuu pikkuhiljaa. Eihän se tilanne ideaalisin ole, mutta ihan aitoa yhteensopimista ja rakkautta se voi olla. Jopa suurempaa kuin edellinen suhde. Heti ajatellaan, että uuden on oltava vain laastari, jota ei tarvitse kunnioittaa. Itsekin olen syytöksiä saatuani jopa nykyisen exälle sanonut, etten ole mustasukkainen tai estä millään tavoin miestä osallistumasta tilaisuuksiin, joissa ovat yhdessä. Mies ei itse halua mennä hänen asiattoman käytöksen vuoksi. Mutta ei, olen edelleen syyllinen ja koen kuulemma hänet vuosienkin jälkeen uhkana. Mitään salaisuuksia ei taustalla ole, koska naisen omien sanojen, tai miehen, mukaan mitään sanomatonta asiassa ei ole. Ihan vain halulta pitää yllä vihaa se minusta vaikuttaa..
Vierailija kirjoitti:
On sitä itekkin tullut isänä sorruttua mustamaalaamaan exän uutta miestä. Ei sen pahemmin kuin sanomalla että sedällä on iso maha, jota poika sitten on tälle hokenut. Ei tiedä että minä sen olen hänelle sanonut. Kai se on pientä katkeruutta siitä, että ei saa ihan kokoaikaa olla lapsensa kanssa.
Ei varmaan arvaa😂😂
Kyllä mä pidän, johan nuo ovat olleet naimisissakin kohta 10 v. Ei nainen voi ylipäätään olla paha, jos jaksaa mun ex-miestä.
No koska on tehnyt väärää. Viettänyt aikaa minun kodissa työmatkojeni aikana. Kiusannut lapsiani paljonkin sitten kun oli ensin aiheuttanut pettämis shown ja eron.
Mua vähän pelottaa tulla kaapista tämän parisuhteen kanssa, vaikka en ole mitenkään ollut osallisena avioeroon. Miehellä on eron jälkeen ja minua ennen ollut yksi lyhyt suhde, josta eksä oli erittäin mustasukkainen. Meidän yhdessäolon hän on varmasti arvannut, mutta toistaiseksi se ei ole näkynyt kuin satunnaisena vettuiluna ja omaisuudenjaon vaikeuttamisena. Lapsia ei ole vedetty soppaan mukaan. On siis itse halunnut, ettei yksityiselämästä puhuta tavatessa miehen kanssa, koska ei ilmeisesti kestä sitä.
Varmastikin, jos näin ihana mies on ollut 20 vuotta eksänsä kanssa, hänessäkin on paljon hyviä piirteitä. Toivottavasti, sitten kun aika on, tulemme toimeen keskenämme.
Mä olen kyllä eksään verrattuna melko homssuinen. Tämä tyyppi harrastaa melko fyysistä lajia ja on erittäin kurinalainen kaikilla elämänsä osa-alueilla. Minä ja entinen miehensä olemme sitten ehkäpä hieman nautiskeluun ja haaveiluun kallellamme. Olemme ehkä molemmat myös hieman lapsekkaita ikäisiksemme, vaikka minä olenkin miestä 8 vuotta nuorempi.
T:Homssuinen nyksä
Niinpä. Yleensä ne nyxät on läskejä ja homssuisija. Sitä enemmän, mitä timmimpi ja huolitellumpi ex on ollut.
Exällä ei ole mitään velvollisuuksia miehen uusia hoitoja kohtaan. Toki niiden elämä kannattaa käydä ehdä niin paskaksi kuin voi. Koska sen voi tehdä.