Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit miksi et pidä exäsi nykyisestä kumppanista, joka ei ole tehnyt sinulle mitään väärää?

Vierailija
23.04.2019 |

Miksi mustamaalaat häntä lapsillesi tai puhut hänestä negatiiviseen sävyyn?

Mikä saisi sinut lopettamaan huonon käytöksesi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa koska tulit sotkemaan mun lasten elämän,voisit kadota. Puf

Vierailija
42/46 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska on tehnyt väärää. Viettänyt aikaa minun kodissa työmatkojeni aikana. Kiusannut lapsiani paljonkin sitten kun oli ensin aiheuttanut pettämis shown ja eron.

Tuo on todella ikävä tilanne.

Tässä ketjussa ei ole kyse pettäjien uusista tai lapsia kiusaavista uusista, vaan tilanteesta jossa ei ole mitään oikeata syytä vihata exän uutta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän pelottaa tulla kaapista tämän parisuhteen kanssa, vaikka en ole mitenkään ollut osallisena avioeroon. Miehellä on eron jälkeen ja minua ennen ollut yksi lyhyt suhde, josta eksä oli erittäin mustasukkainen. Meidän yhdessäolon hän on varmasti arvannut, mutta toistaiseksi se ei ole näkynyt kuin satunnaisena vettuiluna ja omaisuudenjaon vaikeuttamisena. Lapsia ei ole vedetty soppaan mukaan. On siis itse halunnut, ettei yksityiselämästä puhuta tavatessa miehen kanssa, koska ei ilmeisesti kestä sitä.

Varmastikin, jos näin ihana mies on ollut 20 vuotta eksänsä kanssa, hänessäkin on paljon hyviä piirteitä. Toivottavasti, sitten kun aika on, tulemme toimeen keskenämme.

Mä olen kyllä eksään verrattuna melko homssuinen. Tämä tyyppi harrastaa melko fyysistä lajia ja on erittäin kurinalainen kaikilla elämänsä osa-alueilla. Minä ja entinen miehensä olemme sitten ehkäpä hieman nautiskeluun ja haaveiluun kallellamme. Olemme ehkä molemmat myös hieman lapsekkaita ikäisiksemme, vaikka minä olenkin miestä 8 vuotta nuorempi.

T:Homssuinen nyksä

Tarvitset luottamusta siihen, että teidän suhde on oikeasti hyvä ja aito, jotta voit syytökset ja kiusat jättää omaan arvoonsa. Välittävälle ihmiselle se on vaikeaa ja sitä osataan kyllä käyttää hyväksikin. Itsestäni tuntuu pahalta aiheuttaa pahaa mieltä muille ilman, että on tehnyt mitään väärää, ja kuten mieheni sanoi minulle, erossa olisivat ilman olemassa olonanikin. Pääasia, että itse pyrkii toimimaan oikein ja tekemään kompromisseja, ja siihen, että kaikki joustaa joskus. Silloin ei tarvitse pohtia onko itse oikeasti niin kamala kuin kerrotaan. Tsemppiä ja luottamusta :)

Vierailija
44/46 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska on tehnyt väärää. Viettänyt aikaa minun kodissa työmatkojeni aikana. Kiusannut lapsiani paljonkin sitten kun oli ensin aiheuttanut pettämis shown ja eron.

Tässä ketjussa ei ole kyse pettäjien uusista tai lapsia kiusaavista uusista, vaan tilanteesta jossa ei ole mitään oikeata syytä vihata exän uutta naista.

Valitettavasti juurikin nämä naiset, jotka ovat niitä pettäjien uusia/ joiden vuoksi entinen suhde on päättynyt  ja kiusaavat niitä uuden miehensä lapsia, ovat juuri niitä , jotka suurimpaan ääneen mölyävät, etteivät ole tehneet mitään väärää. 

Vierailija
45/46 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti juurikin nämä naiset, jotka ovat niitä pettäjien uusia/ joiden vuoksi entinen suhde on päättynyt  ja kiusaavat niitä uuden miehensä lapsia, ovat juuri niitä , jotka suurimpaan ääneen mölyävät, etteivät ole tehneet mitään väärää. 

HÖPÖHÖPÖ. Nainen joka pettää miestä useasti ja tulee lopulta jätetyksi

Vierailija
46/46 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÖPÖHÖPÖ. Nainen joka pettää miestä useasti ja tulee lopulta jätetyksi

Minun mieheni petti ja jätti, en minä. Uusi nainen halusi, että mies heivaa kersat pois nurkista ja lemmikitkin pois nurkista. Eli vaati , että mies aloittaa ns. täysin ilman entistä elämäänsä. Minä en puuttunut sanallakaan asiaan millään muotoa, vaan keskityin lasten kanssa elämään. Mies teki valintansa elää ilman lapsiaan. Mitäs luulet kuinka sitten kävikään ? Tosiasia on, että nimenomaan ne kakkosnaiset, jotka ovat nousseet ykkösiksi ovat niitä suurimpaan ääneen parkujia, kun sitten käykin niin, että  miehet eivät sitten kun ne alkuhuumat on ohi, enää suostukaan uuden naisen manipuloitavaksi. Minä halveksin kyseistä naista ja ihan syystä. Hänellä olisi ollut mahdollisuus saada itselleen ihan kiva mies, mutta sössi itse asiat vaatimuksillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän