Nainen! Tykkäätkö käyttää sukupuoltasi hyväksesi vai oletko niitä jotka "kantavat omat matkatavaransa"?
Itse olen tyyppi joka kannan omat matkatavarani enkä halua etuoikeuksia sukupuoleni takia.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä shoppailen, mies kantaa ostokset (mitä muuta hyötyä siitä miehestä mukana shoppailureissulla muuten on edes) mies avaa ovet..
Mies hakee osansa tavaroista, niin selvitään puolta nopeammin? Siitä on jotain oikeaa hyötyä.
Mitkä osansa...? Mun vaatteita yms ne on mitä shoppaillaan... mies käy itsekseen kun jotain tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Mulla on juttua ranskalaisen miehen kanssa ja mitään vähääkään fyysistä en saisi tehdä. 🤦 ja mä kuitenkin tykkään fyysisistä töistä ja tää mies haluaisi mun lopettavan työni, etten olisi enää ikinä väsynyt.
Väsynyt mihin? 😄
Tällä hetkellä tuohon mieheen. 😂 mutta siis haluaisi mun vain olevan kotona. Hän antaisi kuukausittain rahaa ja maksaisi kaikki elämisen kulut ja saisin vain shoppailla ja matkailla hänen rahoillaan 😅
Vastaan otsikkoon: Ihan omaa tilannetajuani käytän. Taisin olla 3v kun viimeksi sanoin: minä itte, osaan kyllä.
Vanhemmiten olen alkanut miettiä, että onko tasa-arvo kääntynyt niin päin, että nainen on huono jos ei tee kaikkea, ettei miehen tarvisi tehdä mitään?
Ihan suosiolla tunnustan, etten osaa rakentaa taloa eikä ole tarvetta renkaanvaihtoonkaan. Se, että minulla ei ole kiveksiä, ei tarkoita sitä, etten pärjäisi missään, eikä sitä, että tarvitsisi pärjätä kaikessa.
Tykkään käyttää sukupuoltani hyväksi ja mies on todellakin se joka laukut kantaa yms. Onneksi oma mies on myös semmoinen jolle se on selvä asia :)
Ulkokultaista on juuri sellainen julkisella paikalla ostosten kantaminen, jos vaimo tietää, että kotona apua on turha pyytää.