Miehet eivät kelpaa naisille ja siihen on selvä syy
Mua ihmetyttää tämä miesten päivittäinen marina siitä, miten vaativia naiset ovat. Tinderiä selatessa tulee älyttömästi vastaan miehiä, jotka eivät huolehdi ollenkaan ulkonäöstään. Huono hiustyyli, ylipainoa, rumat huonosti istuvat vaatteet, ihonhoidon laiminlyönti, risuparta... Miksi nainen, joka meikkaa, sheivaa, laittaa hiuksiaan, pukeutuu tyylikkäästi ja pitää huolta itsestään haluaisi ottaa sellaisen miehen, joka ei tee mitään itsensä eteen?
20-30v ikäluokan miehiä sekä naisia selanneena voin sanoa, että naiset panostavat huomattavasti enemmän ulkonäköönsä.
Itse ainakin olen mieluummin sinkkuna kuin parisuhteessa jonkun ”ihan ok” miehen kanssa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika rajoittunut otos sulla, jos ainoa paikka, mistä olet katsellut potenttiaalisia miehiä ja naisia on ollut Tinder...
Ap lienee joku fakin milleniaali. Ei siis yhtään mitään merkitystä koko aloituksella tai mielipiteillään.
Luultavasti milleniaali (syntynyt siis 1980-1995/6 välillä) jos etsii 20-30 vuotiasta miestä.
Milleniaaliksi lasketaan 2000 ja sitä myöhemmin syntyneet. Itse vuosimallia 1971.
Väärin. Milleniaali on henkilö, joka on täysi-ikäistynyt vuoden 2000 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä selvin ja yleisin syy kelpaattomuuteen on rahanpuute. Miehen tienata tarpeeksi ja osoittaa lisäksi tarpeeksi maksuhalukkuutta, että naista alkaa kiinnostamaan. Muuten naista ei kiinnosta.
Älä jaksa. Miten kukaan sitten alkaisi nuorena seurustelemaan puhumattakaan menisi naimisiin, eihän siinä iässä yleensä ole rahaa?
Tämä on vain sinulle helppo selitys, mikset kelpaa. Kyllä oikea syy löytyy aivan muualta.
Seurustelen miehen kanssa, jolla on jonkun verran rahaa. Tämä kävi ilmi paljon myöhemmin. Pidän erittäin tarkasti huolta, että tasan maksan kaiken itse. Tämän vaatii jo oma itsekunnioitukseni. Yleensäkin treffeillä maksan oman kahvikuppinikin itse, koska en halua tuntea olevani velassa kellekään. Mikäli menisimme naimisiin, tekisimme varmasti aviehdon. Emme kylläkään ole menossa, meillä on erilliset taloudet ja pysyy. En voisi luopua omasta asunnostani ja muuttaa hänen nurkkiinsa. Asuntoni on halvempi mutta viihtyisämpi. Hyvä kyllä, että tulee omillaan toimeen, eipä tarvitse häntä elättää.
Elätkö jossain 50-luvulla, jolloin vain mies kävi töissä ja nainen oli kotiäitinä miehen antaman viikkorahan, talousrahan ym varassa? Oletko huomannut, että valtaosa naisista on työssäkäyviä?
Miten ajattelit, että naiset tarkistavat jokaisen miehen tienaamiset ja maksuhalukkuudet? Minä ainakin olen usein ihastunut ensisilmäyksellä. Ei siinä ollut mitään halua tai tilaisuutta ruveta miehen tilinauhaa tutkimaan, kun meni ns. jalat alta.
Eli pitkätukkainen mies on kaikkein maskuliinisin? Pitkätukkaisuus on femininisyyden merkki. Kaikkein maskuliinisin on varmaan joku apinasta seuraava karvapallo, ihan samalla lailla se on naisissakin. Valtavan kokoisia bodarinaisiakin on mutta harvemmin todella karvaisia tai ainakin ne ajaa niitä. Aineita syömällä pystyy kuka tahansa muuttumaan vaikka kuinka maskuliiniseksi, kapeaharteisesta isoperseisestä naisesta tulee steroideja syömällä maskuliininen lihaskimppu.