Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät kelpaa naisille ja siihen on selvä syy

Vierailija
23.04.2019 |

Mua ihmetyttää tämä miesten päivittäinen marina siitä, miten vaativia naiset ovat. Tinderiä selatessa tulee älyttömästi vastaan miehiä, jotka eivät huolehdi ollenkaan ulkonäöstään. Huono hiustyyli, ylipainoa, rumat huonosti istuvat vaatteet, ihonhoidon laiminlyönti, risuparta... Miksi nainen, joka meikkaa, sheivaa, laittaa hiuksiaan, pukeutuu tyylikkäästi ja pitää huolta itsestään haluaisi ottaa sellaisen miehen, joka ei tee mitään itsensä eteen?

20-30v ikäluokan miehiä sekä naisia selanneena voin sanoa, että naiset panostavat huomattavasti enemmän ulkonäköönsä.

Itse ainakin olen mieluummin sinkkuna kuin parisuhteessa jonkun ”ihan ok” miehen kanssa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miehiä jotka meikkaa ja panostaa ulkonäköönsä. Ne vaan on kiinostuneita toisista miehistä. Mä en jaksa laskea kuinka monesti olen sanonut nyksälle että olet ihan nätti ilman meikkiä. Se on kuulema vain ärsyttävää lepertelyä. On se vttu kun totuus ei kelpaa. Tiedä sitten onko se alastomuus vai se kun on ilman meikkiä? Jostain syystä saunan jälkeen haluttaa melkein aina olla silleen. 

En voi puhua kuin omasta mielestä. Mua kuitenkin sytyttää ihan naturel jopa enemmän kuin tällätty. Saa kyllä esiintyä hepeneissä, minihameessa, ranskalaisena sisäkkönä jne. Miehenä ajattelen omasta olemuksesta näin. Kunhan on puhdas ja ehjät siistit vaatteet niin se on siinä. Joskus voi jopa sanoa että haista hiki. Nimittäin joillekkin naisille se toimii. Mikä lie juttu mutta feremonit tai mitä lie vaikuttaa.

Vierailija
22/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Jason Momoan ulkonäöstä.

Miehillä on täällä oudot puheet ja runsaasti ennakkökäsityksiä, jopa päähänpinttymiä. Tiedittehän, palstamiehet, että mitään hypergamiaa ei ole olemassa, se on vain las.su.koi.den omaa shaibaa ja harhaa? Ei ole TIEDETTÄ, että keksii jotain tuollaista. Ennemmin se on kuin jokin kultti.

Nyt on pakko olla trolli. Kiitos päivän nauruista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajoittunut otos sulla, jos ainoa paikka, mistä olet katsellut potenttiaalisia miehiä ja naisia on ollut Tinder... 

Ap lienee joku fakin milleniaali. Ei siis yhtään mitään merkitystä koko aloituksella tai mielipiteillään.

Luultavasti milleniaali (syntynyt siis 1980-1995/6 välillä) jos etsii 20-30 vuotiasta miestä. 

Milleniaaliksi lasketaan 2000 ja sitä myöhemmin syntyneet. Itse vuosimallia 1971.

Vierailija
24/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajoittunut otos sulla, jos ainoa paikka, mistä olet katsellut potenttiaalisia miehiä ja naisia on ollut Tinder... 

Ap lienee joku fakin milleniaali. Ei siis yhtään mitään merkitystä koko aloituksella tai mielipiteillään.

Luultavasti milleniaali (syntynyt siis 1980-1995/6 välillä) jos etsii 20-30 vuotiasta miestä. 

Milleniaaliksi lasketaan 2000 ja sitä myöhemmin syntyneet. Itse vuosimallia 1971.

Nyt kyllä suosittelisin edes kerran googlaamaan ennen kommentoimista...

Vierailija
25/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on panosovellus. Kertoo kaiken tarpeellisen aloittajasta. 

Niin minäkin olen ajatellut. En ole tinderiä käyttänyt mutta jos käytän niin etsin vain s seuraa naisista. Mitä sitä turhaan valehtelemaan mitä hakee?

Vierailija
26/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä kannattaa ehdottomasti valita ulkomaalainen mies ne panostaa ulkonäköön ja pukeutumiseen aivan eritavalla kuin suomalainen!

Vierailija
27/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on se, että halutaan Jason Momoaa. Ja sepä siinä onkin, kun suomalaiset miehet ei vedä vertoja sille. Hypergamia ei tyydy suomalaiseen mieheen siis, kun Jason Momoa on somesta nähty. Ei voi tyytyä vähempään!

Onpa jännä, että kukaan tuntemani nainen ei tavoittele mitään Jason Momoa (ei edes ole mun tyylinen tyyppi, aivan liian maskuliininen omaan makuuni). Kaikki tuntemani sinkkunaiset haluavat ihan tavallisen miehen, joka on kohtelias ja luotettava ja huolehtii itsestään sekä ulkonäöstään.

Ei ole olemassa "liian maskuliinista" miestä.

Ei voi olla liian maskuliininen. Mitä maskuliinisempi, sitä viehättävämpi. Aina.

Epäviehätys miehessä on aina maskuliinisuuden puutetta, vain ja ainoastaan.

Höpöhöpö, nyt jauhat kyllä aivan täyttä paskaa. Makuja on erilaisia. Minä ja eräs ystäväni esimerkiksi tykätään feminiinisistä miehistä, sekä ulkonäöltä että luonteelta. Mua viehättää miesten ulkonäössä mm. sirous, kauniit siloposkiset kasvot ja luonteessa herkkyys. Todella kulmikkaat kasvot, karvaisuus, parta, isot lihakset ”kaappimaisuus” on turn off.

niinpä niin... Ja kun se lihaksikas kanadalainen metsuri ruutupaidassaan ilmestyy paikalle, niin mieli muuttu täysin. Siinä ei enää femiiniset sirokädet kiinnosta, vaan huomion vievät känsille hiertyneet äijäkourat ja jykevä leuka.

Vierailija
28/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on se, että halutaan Jason Momoaa. Ja sepä siinä onkin, kun suomalaiset miehet ei vedä vertoja sille. Hypergamia ei tyydy suomalaiseen mieheen siis, kun Jason Momoa on somesta nähty. Ei voi tyytyä vähempään!

Onpa jännä, että kukaan tuntemani nainen ei tavoittele mitään Jason Momoa (ei edes ole mun tyylinen tyyppi, aivan liian maskuliininen omaan makuuni). Kaikki tuntemani sinkkunaiset haluavat ihan tavallisen miehen, joka on kohtelias ja luotettava ja huolehtii itsestään sekä ulkonäöstään.

Ei voi olla liian maskuliininen. Mitä maskuliinisempi, sitä viehättävämpi. Aina.

Höpöhöpö, nyt jauhat kyllä aivan täyttä paskaa. Makuja on erilaisia. Minä ja eräs ystäväni esimerkiksi tykätään feminiinisistä miehistä, sekä ulkonäöltä että luonteelta. Mua viehättää miesten ulkonäössä mm. sirous, kauniit siloposkiset kasvot ja luonteessa herkkyys. Todella kulmikkaat kasvot, karvaisuus, parta, isot lihakset ”kaappimaisuus” on turn off.

niinpä niin... Ja kun se lihaksikas kanadalainen metsuri ruutupaidassaan ilmestyy paikalle, niin mieli muuttu täysin. Siinä ei enää femiiniset sirokädet kiinnosta, vaan huomion vievät känsille hiertyneet äijäkourat ja jykevä leuka.

Ohis, mutta tiedätkö, ennen ärsyynnyin näistä kommenteista, mutta nykyään alkaa aina naurattamaan :D Onhan se nyt älyttömän koominen ajatus, että joku mieshenkilö istuisi kaikki päivät ja illat ruudun edessä postailemassa vauva.fi keskustelupalstalle yksityiskohtaisesti, millaisia miehiä naiset haluavat :D Ihan kuin joku kaapissa oleva joka jatkuvasti projisoi omia fantasioitaan randomeihin anonyymeihin mammapalstalla.

Ehkä jopa suosikki palstahulluni.

Vierailija
29/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sure, Jan.

Älkää kuunnelko mitä he sanoo, vaan katsokaa mitä he tekee.

Sanot tällaista sontaa ja samalla tapailet jotain hypermaskuliinista Momoan kaltaista miestä.

Jep jep, aina sama tarina. Ei me miehet enää mennä tähän, että yritätte vaikuttaa meihin näin että muututtaisiin feminiinisiksi.

Vierailija
30/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sure, Jan.

Älkää kuunnelko mitä he sanoo, vaan katsokaa mitä he tekee.

Sanot tällaista sontaa ja samalla tapailet jotain hypermaskuliinista Momoan kaltaista miestä.

Jep jep, aina sama tarina. Ei me miehet enää mennä tähän, että yritätte vaikuttaa meihin näin että muututtaisiin feminiinisiksi.

Nyt meni kyllä kummalliseksi. Miksi joku haluaisi, että muutut femiiniseksi, ja miten se onnistuisi? Ruumiinrakenne, kätten ja jalkojen koko ym on mitä on, eth'n sinä sitä voi muuttaa?

Toisekseen, hypergamia on vain palvomanne kultinperustajan keksimä asia. Puolisoni on köyhä ja edellinen ihastukseni oli erittäin köyhä. Olen pienituloinen nainen, ja ilolla elättäisin miehen, jota rakastan. Kivempi tietty olisi, kun molemmat tulisi omillaan toimeen, olisi helpompi saada laskut maksettua. Rahalla ei ole mitään merkitystä rakkaudessa. N

Vierailija
31/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo karhuhomo. 

Vierailija
32/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön panostamisen vaste on aika olematon. Naiset katsovat enemmän geneettistä komeutta

Vierailija
33/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä enemmistö naisista ei kelpaa miehille ulkonäön takia. Harvassa on miehet jotka pelkän alapään takia alkaa kiinnostumaan. SEllainen on kyllä todella epätoivoinen. 

Vierailija
34/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen kysymys, omasta mielestäni voi. Koen että minulla ei ole mitään yhteistä jonkun ultramaskuliinisen miehen kanssa, sellainen on jostain ihan toiselta planeetalta. Voihan sellainen mies siis ulkonäöltään olla hyvä ei siinä mitään, mutta jos persoonasta puhutaan niin en voisi sellaisen miehen kanssa olla. Entä vastaavasti voiko miehen mielestä nainen olla liian naisellellinen? 

Vierailija
35/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto on Jason Momoa?? T: Nainen

Vierailija
36/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selvin ja yleisin syy kelpaattomuuteen on rahanpuute. Miehen tienata tarpeeksi ja osoittaa lisäksi tarpeeksi maksuhalukkuutta, että naista alkaa kiinnostamaan. Muuten naista ei kiinnosta.

Vierailija
37/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tinderissä 2019?

Vierailija
38/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa ihan oman yleissivistyksesi vuoksi. Tällä hetkellä kuuluu tietää kuka hän on tai ei seuraa aikaansa.

Vierailija
39/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaisi Jasonin näköinen, mutta myös jonkun japanilaisnäyttelijän/miesmallin näköinen, ja se kanadalaismetsurin näköinen ja se norjalaiskalastajan näköinen ja se, brittiläisen pukumiehen näköinen tai sellainen hollantilainen, tanskalainen tai ruotsalainen hyvännäköinen nuorimies. Ja tietenkin se italialainen tai muu latino komistus kelpaisi. Mutta sellaisia ei tinderissä vaan tule vastaan.

Vierailija
40/43 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa ihan oman yleissivistyksesi vuoksi. Tällä hetkellä kuuluu tietää kuka hän on tai ei seuraa aikaansa.

Googlasin. En halua Jason Momoaa, pidän enemmän vähän nörtimmistä. T: se sama nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän