Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv8 ja vuoro

Vierailija
23.04.2019 |

Tänään olisi siis rv8, aamupäivällä tuli ensiks vähän syvemmältä pyyhittynä vaalean ruskeaa "rihmaista" limaa, nyt nukuin hetken ja menin vessaan niin pyyhkiessä tuli verta ja limaa, ei kirkasta kuitenkaan. Enteileeköhän Tämä nyt mahdollisesti keskenmenoa? Plussauksesta lähtien ollut tasaisesti kuukautismaisia kipuja..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden verenvuoto on normaalia.

Vierailija
2/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niukka alkuraskauden verenvuoto ajankohtana, jolloin kuukautisvuodon pitäisi alkaa (”valekuukautiset”), on tavallinen oire. Sitä esiintyy joka neljännellä naisella. Jos vuoto on kuukautisvuotoa runsaampaa ja jos siihen liittyy supistuksen omaisia kipuja, oireet viittaavat keskenmenoon. Niukka ruskea vuoto, johon liittyy alavatsakipuja, voi myös olla kohdunulkoisen raskauden merkki. Raskausoireita, kuten pahoinvointia, voi esiintyä sekä normaalissa että poikkeavassa raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla enteili kaksosraskautta 😁😁

Vierailija
4/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kun ressaa jos nyt Tämä menee kesken, vaikkakin on vasta niin alussa että eipä sille mitään voi.. :( osaatteko sanoa laittasko neuvola hcg verikokeisiin lähetettä vuodon perusteella jos kysyisi? Mulla kyllä torstaina nyt eka neuvola mutta ei malttais sinne asti odotella.

Vierailija
5/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa kun ressaa jos nyt Tämä menee kesken, vaikkakin on vasta niin alussa että eipä sille mitään voi.. :( osaatteko sanoa laittasko neuvola hcg verikokeisiin lähetettä vuodon perusteella jos kysyisi? Mulla kyllä torstaina nyt eka neuvola mutta ei malttais sinne asti odotella.

Verenvuoto voi olla normaalia alkuraskaudessa, mutta sinuna kävisin silti varmistamassa asian. Et menetä siinä yhtään mitään.

Vierailija
6/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskenmenolle ei kukaan voi mitään, valitettavasti. Sinuna en huolestuisi pienestä vuodosta, mutta ei ole mitään soittaa neuvolaan ja kysyä. En usko, että laittavat, mikäli vuoto ei ole runsasta . Noilla viikoilla on muutoinkin hankala todeta mitään. Älä tee päätöstäsi palstan perusteella, vaan teet, kuten sinä parhaaksi näet.

Vierailija
7/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarkoittanut sekä että. On ollut normaalisti jatkunut raskaus, jossa oli vuotoa sekä keskeytynyt raskaus, joka oireili ruskealla vuodolla. Lopputulokseen et voi valitettavasti vaikuttaa :( Voisithan soittaa neuvolaan jos siellä on ultra ja pääset tarkastukseen? Tsemppiä kovasti ja toivotaan parasta!

Vierailija
8/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista asia, ehdottomasti. Vaikka yksityisellä, niin saat ystävällistä, kiireetöntä hoitoa.

Voi olla aihetta huoleen tai siten ei.

Jos se keskenmeno on tullakseen, se tulee. Sitä ei voi oikein tuossa vaiheessa estääkään.

Itse lohduttaudun sillä, ettei alkio/sikiö olisi ilmeisesti ollut elinkelpoinen muutenkaan, siksi hyvä että raskaus päättyy jo alussa eikä vasta lopussa jos sen pitää päättyä.

Vierailija
9/11 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän kun vuotoa ei ole housuihin asti tullu vaan melkeinpä joka vessa kerralla paperiin ja nyt illalla satunnaisesti tummia pienen pieniä jotain hitusia 😞

Vierailija
10/11 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenhän se meni .:( Viikonloppuna alkoi runsas verinen vuoto

Vierailija
11/11 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan