Vihaan tätä säätä
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta Siperiaan.
Muuta itse Espanjaan.
Miksi? Suomen ilmasto on täydellinen minulle.
T. Eri
En mä ole sulle sitä edes sanonut.
Tiedän. Mutta vastasin silti.
Veikkaan, että tulossa on hellekesä. :)
Järkeä vastata jollekin toiselle kohdistettuun kysymykseen omasta puolesta.... huoh.
Ei mitään hellekesiä ole tulossa.
Se ei ollut kysymys :)
Olihan, kysyit miksi ja vastasit siihen itse vaikka koko aihe ei edes ollut tarkoitettu sinulle.
Höpsistä. Sinun viestisi ei ollut kysymys.
Ihanaa, kun pian on hellettä :)
T. Eri :)
SINÄ kysyit miksi.
No ei voi kukaan murjottaa kun on näin ihana ilma !!
Joo mikäs siinä helteistä nauttiessa, jos ei tarvitsisi esim tehdä töitä, nukkua tai hengittää.
Nyt jo 20 astetta, asun viidennessä kerroksessa ja sisälämpö lähemmäs 40. Pimennysverhot on, mutta lämpö herättää heti kuudelta kun aurinko nousee.
Urheilu on mahdotonta
Siihen päälle siitepölyallergiat.
Ja vasta huhtikuu :(
Kyllä kunnon takatalvi tekis poikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta Siperiaan.
Muuta itse Espanjaan.
T. Eri
Järkeä vastata jollekin toiselle kohdistettuun kysymykseen omasta puolesta.... huoh.
Olihan, kysyit miksi ja vastasit siihen itse vaikka koko aihe ei edes ollut tarkoitettu sinulle.
SINÄ kysyit miksi.
En, olen eri :)
Hellettä tulossa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on huonoitsetuntoista hapannaama-valittajakansaa.
Miten sait tämän koskemaan kaikkia suomalaisia, kun vain yksi ketjussa eli ap valittaa?
On se kumma että liian kuumasta säästä ei saa valittaa mutta lumesta ja kylmästä kyllä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta Siperiaan.
Muuta itse Espanjaan.
T. Eri
SINÄ kysyit miksi.
En, olen eri :)
Hellettä tulossa :)
Ihan sama mikä olet.
Vierailija kirjoitti:
No ei voi kukaan murjottaa kun on näin ihana ilma !!
Kaikkien mielestä ihana ilma ei ole sama kuin sinun mielestä. Minusta ihana ilma on kun on paljon lunta puhtaan valkeana maassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mikäs siinä helteistä nauttiessa, jos ei tarvitsisi esim tehdä töitä, nukkua tai hengittää.
Nyt jo 20 astetta, asun viidennessä kerroksessa ja sisälämpö lähemmäs 40. Pimennysverhot on, mutta lämpö herättää heti kuudelta kun aurinko nousee.
Urheilu on mahdotonta
Siihen päälle siitepölyallergiat.
Ja vasta huhtikuu :(
Herättää jatkossa viideltä koska talviaikahörhöt haluaa niin.
Vierailija kirjoitti:
On ihana keli, kunhan muistaa laittaa jo aurinkorasvaa. Minä ehdin jo palaa, kun kävelin kymmenisen minuuttia auringossa. Aurinko paistaa, on mukavan viileä sää kuitenkin. Tällaista saisi olla vuoden ympäri.
Minä heitin sellaisen n. 7 kilometrin lenkin, tekipä hyvää :)
Ilma on ihan ok, ei ole vielä liian kuuma, ja ainakin yöt ovat vielä viileitä.
Sadetta saisi kyllä jo tulla. Ja todennäköisesti tuleekin viimeistään vappuna. Vappuna ei ole ikinä hyvä ilma. Tai saattoikin muuten olla joskus 90-luvulla kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta Siperiaan.
Muuta itse Espanjaan.
Espanjassa on tällä hetkellä kylmempää, jos lööppilehtiä uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää keli on just ihana. Ei vielä liian kuuma, aurinko paistaa ja se piristää mieltä.
Aurinko vanhentaa ihoa ja paistaa silmille. Enkä halua mitään aurinkolaseja. Lisäksi koko ajan on kuuma.
No eikä vanhenna jos käytät aurinkosuojaa, liikut etkä käräytä itseäsi auringossa istuen siinä tuntikausia. Oma on ongelmasi, jos et halua käyttää aurinkolaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää keli on just ihana. Ei vielä liian kuuma, aurinko paistaa ja se piristää mieltä.
Aurinko vanhentaa ihoa ja paistaa silmille. Enkä halua mitään aurinkolaseja. Lisäksi koko ajan on kuuma.
No eikä vanhenna jos käytät aurinkosuojaa, liikut etkä käräytä itseäsi auringossa istuen siinä tuntikausia. Oma on ongelmasi, jos et halua käyttää aurinkolaseja.
No sehän se tässä ongelma onkin. Ulos mennessä ei pitäisi tarvita käyttää mitään aurinkolaseja.
Aah, nautinnollinen sää, ja lämpenee vaan. Oijoi, kohta on ne viime kesän kuumat helteet taas täällä. Ei muuta ku kevyesti vaatetta ja ulos nauttimaan koko kesäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tykkää jostain asiasta niin se tarkoittaa että on huonitsetuntoinen valittaja? Voi luoja nyt taas. Kaikki ei tykkää näistä paskakeleistä, totuttele siihen.
Paskakeleistä ?? Keli ei oo paska vaan sulla on ongelma!
Onko tämä joku uhmaikäisten kakaroiden valitus sivu? Hirvee miten negatiivistä kitinää,asiasta jolle ei mitään voi vaikka sais minkälaisia itkupotku raivareita. Naama norsunluuveellä kun tulee kesä ja aurinko paistaa!!! Käsittämätöntä! Kiittämätöntä tuommoiset ei tarviis minkäälaista ilmaa...ku aurinko vanhettaa..uli uli...voin lohduttaa jotta vanhennutaan vääjäämättömästi ilman aurinkookin jollei satuta kuolemaan ketutukseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tykkää jostain asiasta niin se tarkoittaa että on huonitsetuntoinen valittaja? Voi luoja nyt taas. Kaikki ei tykkää näistä paskakeleistä, totuttele siihen.
Paskakeleistä ?? Keli ei oo paska vaan sulla on ongelma!
Niin on, tämä sää. Eikö oo tullut selväksi?
Ja sinä et päätä mikä keli on kenenkin mielestä huono.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku uhmaikäisten kakaroiden valitus sivu? Hirvee miten negatiivistä kitinää,asiasta jolle ei mitään voi vaikka sais minkälaisia itkupotku raivareita. Naama norsunluuveellä kun tulee kesä ja aurinko paistaa!!! Käsittämätöntä! Kiittämätöntä tuommoiset ei tarviis minkäälaista ilmaa...ku aurinko vanhettaa..uli uli...voin lohduttaa jotta vanhennutaan vääjäämättömästi ilman aurinkookin jollei satuta kuolemaan ketutukseen...
Mitä se sua liikuttaa jos kaikki ei tykkää tästä säästä? Pysy poissa koko keskustelusta sitten.
Vaaditko muita aina pitämään samoista asioista kuin sinä?
Kasvaako siellä edes puita, että olisi edes sitä vähää varjoa kuin täällä?