Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja uusioperheet

Vierailija
23.04.2019 |

Ex mieheni löysi tinderistä naisen itselleen.
Siihen on sata hyvää syytä, miksi hän on ex mieheni. Meillä ei ole, kuin yksi syy olla yhteydessä toisiimme. Lapset.
On siis käsittämätöntä, että uusi tinder nainen on mustasukkainen ja pelkää jotain sattuvan, kun pidämme yhteyttä. Ex on alkanut vähentää yhteydenpitoa myös lapsiin, koska he ovat osa "mennyttä" elämää. Näkee harvoin lapsiaan.
Pitäisi ehkä ymmärtää, että jos tinderistä bongaa eronneen, perheellisen miehen, niin ei voi elää elämää siten, miten on yksin tottunut elämään. Miehen tai naisen mukana usein tulee lapsia ja yhteyttä on melkein pakko pitää myös ex puolisoon. Sopeutuminen uusioperheeseen voi olla haastavaa, kun toisella ei ole lapsia ollenkaan. Mutta kyllä sen pitäisi mennä niin päin, että lapseton sopeutuu lapsiarkeen, eikä niin, että perheellinen unohtaa lapsensa, kun ne eivät sovi uuteen elämäntyyliin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, se on exäsi, joka on idiootti. Turhaan mietit, että olisi uuden naisen syytä.

Vierailija
2/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut kuin nauraa tuolle otsikolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin termi on uusperhe. Ja mitä väliä sillä on mistä exäsi on naisensa bongannut? Ihan kuin Tinder olisi ihan hirveä paikka, jossa on niitä pahoja naisia, jotka seireenien tavoin viekottelevat isimiehiä :D

Vierailija
4/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tinder liittyy tuohon tilanteeseen? Yhtä hyvin voisit valittaa, miten kamala juoma kahvi on, kun exäsi tapasi jonkun kahvilassa.

Vierailija
5/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se on exäsi, joka on idiootti. Turhaan mietit, että olisi uuden naisen syytä.

Mitään syytöksiä ei ole kirjoituksessa esitetty. Osuiko omaan tilanteeseen pahastikin?

Vierailija
6/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tinder liittyy tuohon tilanteeseen? Yhtä hyvin voisit valittaa, miten kamala juoma kahvi on, kun exäsi tapasi jonkun kahvilassa.

Ompa outo ajattelu tapa.

Tinder liittyy siten, että nainen löytyi tinderistä. That"s it.

Aika monta tinder suhdetta kuivuu juuri tuohon, että sinkku löytää eronneen miehen ja suhde on jo periaatteessa alkanut kun kerrotaan lapsista.

Vierailija
7/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tiesinkin.

Vierailija
8/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysimme Tinderistä toisemme. Miehelläni on lapsia. Minusta miehen tärkein tehtävä on olla lapsilleen isä. Olen kehottanut häntä tekemään lastensa kanssa kaikenlaista. Muistutan pääsiäiset, ystävänpäivät jne. kuinka hän voisi lapsiaan ilahduttaa nähdessään. Olen ehdottanut, että vie lapsiaan vuorotellen johonkin kivaan tekemiseen, jotta lapsi saa isänsä jakamattoman huomion ja kehottanut tekemään myös yhdessä.

Lasten äiti on haukkunut minut jo ennen kuin tavattiin ja kääntänyt lapsiakin minua vastaan.

Minusta se on asiatonta, koska enhän halua mieheni lapsille kuin pelkkää hyvää ja naista en tunne muuta kuin haukkujen kautta.

Nyt olen ottanut etäisyyttä lasten kanssa yhdessä tekemiseen. Koska mielestäni minun ei tarvitse olla sellaisten ihmisten kanssa, jotka osoittavat etteivät halua minulle jutella, vaikka aina tuo vaihe menee ohi, kun vietämme kivaa aikaa yhdessä. Äitinsä tekee pelkkää hallaa toimillaan. Minulla ei ole mitään tekemistä mieheni ja exän huonoihin väleihin tai siihen kuinka usein mies lapsia tapaa. Olen kehottanut tapaamaan niin usein kuin suinkin.  Aikuisena osaan odottaa omaa vuoroani ja 2 kertaa viikossakin on sopivasti.

Järkevät nyxät ja exät eivät aiheuta hallaa lapsille vihoittelemalla, kun sellaiseen ei ole syytä. 

Vierailija
9/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen naisen rooli on aina huono, teit mitä vain  tai olit tekemättä.  Aina jollain on syytä valittamiseen. Jos viet lapsia johonkin, se ei käy, eikä käy sekään, kun otat passiivisen roolin. Kahdessa uusperheessä yrittäneenä voin sanoa, että ei toisileen vierata ihmisiä voi yhdistää, tykkäsi heidän isästään/äidistään kuinka paljon tahansa.

Tässäkin taas jännä juttu, mies, joka ottaa yh-äidin on jonkunlainen sankari.

Nainen ei vaan koskaan kelpaa. Valitan. EI jatkoon. Sillä tavalla voi elää lapsellisen ihmisen kanssa, että pitää oman kodin ja tapaa silloin, kun lapset ovat poissa. 

Vierailija
10/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa jaksossa esiintyy varmaan tinderlapsi.

Voi elämä.

Vierailija
11/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa outo ajattelu tapa.

Tinder liittyy siten, että nainen löytyi tinderistä. That"s it.

Aika monta tinder suhdetta kuivuu juuri tuohon, että sinkku löytää eronneen miehen ja suhde on jo periaatteessa alkanut kun kerrotaan lapsista.

Niin ja kahvi liittyisi siten, että nainen löytyi kahvilasta. Ja kaverit tai harrastukset, jos nainen löytyisi näiden kautta. Eli ei oikein mitenkään. Kirjoittaisitko aiheesta otsikolla pyöräily ja uusioperhe?

Vierailija
12/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalle käynyt näin?

Miten se miehen nykyinen on aiheuttanut tilanteen?

Vierailija
13/13 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kertoisitko lisää tästä uusperhettänne kohdanneesta epäonnesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi