Mihin ihmiset käyttävät niitä pieniä läpinäkyviä silikonisia (hius)lenkkejä?
Joita joissain kaupoissa näkee. Hiustarvikehyllyssä niitä myydään. Yhdessä pussissa on ihan hillitön määrä näitä pieniä lenksuja.
Kommentit (25)
Minä käytin niitä siihen, että sidoin hiukset kiinni pienissä osissa päähäni, ja sen jälkeen laitoin päälle muhkean hiusdonitsin, jotta ponnari näyttäisi tuuheammalta. Käytin noita läpinäkyviä etteivät vain näkyisi alta. Toimi ihan hyvin, mutta nykyään en vaivaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vauvalla ja pienellä lapsella käteviä, saa tukan pois silmiltä kun hiukset on niin hennot että turha kuvitellakaan laittavansa normaalia pampulaa.
❤ Tuli mieleen, että minun tarhakuvaani äitini oli laittanut haituviini vaaleanpunaisella satiininauhalla rusetin.
Ostin joskus noita hiuslenkkejä. Aivan kamalia. Lenkkiä ei meinaa millään saada irti hiuksista, vaan se tarrautuu hiuksiin kiinni ja katkoo hiuksia.
Mulla on kesken lyhyen tukan kasvatus takaisin pitkäksi ja noilla ohuilla pienillä silikonisilla hiuslenkeillä saa tosi kätsysti tehtyä ponnarin kun tukassa ei vielä pituutta ja paksuutta tavalliselle hiuslenkille. Saa myös otsatukan kätevästi pois silmiltä kun sitäkin kasvatan pois.
Vauvalla ja pienellä lapsella käteviä, saa tukan pois silmiltä kun hiukset on niin hennot että turha kuvitellakaan laittavansa normaalia pampulaa.