Mihin ihmiset käyttävät niitä pieniä läpinäkyviä silikonisia (hius)lenkkejä?
Joita joissain kaupoissa näkee. Hiustarvikehyllyssä niitä myydään. Yhdessä pussissa on ihan hillitön määrä näitä pieniä lenksuja.
Kommentit (25)
Isomman raskaan hiuskoristeen alle, pysyy paremmin paikallaan.
Et ole vissiin tehnyt itsellesi ranskanlettejä...?
Mä laitan sillä kiinni aina ranskanletille laitetun otsatukan. Ja tytölle kanssa kampauksiin käytän monesti noita.
Ranskanlettien lisäksi esim. tämänlaisessa letissä ja monessa muussa (letti)kampauksessa käytetään noita pikkuhiusrenksuja: https://cailap.com/blogi/nain-teet-helppo-trendikas-lapivetoletti/
Koiran "otsatukan" saa niillä pidettyä pois silmiltä, niin että näen treeneissä koirani silmät.
Mä käytän värillisiä. Laitan hiukset kahdelle letille, kun menen esim. ratsastamaan. Kaikki muut kampaukset tekevät takkuja. Hiukseni ovat niin liukkaat, että isommat lenkit irtoavat.
Olenkohan omituinen kun en ole koskaan ymmärtänyt kampauksien viehätystä.
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään oikein ymmärrä :D
Enkä näitä pieniä hiuslenkkejä, eikö ne katko hiuksia?
Silikonisia hiuslenkkejä voi käyttää mm. pikkuletteihin ja erilaisten kampausten tekemiseen. Ne ovat hiusalan ammattilaisilla jokapäiväisiä työkaluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään oikein ymmärrä :D
Enkä näitä pieniä hiuslenkkejä, eikö ne katko hiuksia?
Eivät katko, hiukset eivät tartu niihin, koska ne ovat silikonia.
Mitä tarkalleen ottaen ette ymmärrä kampauksissa?
Akhil Narayanan ❤️
Minua viehättää nämä pienet erikoisuudet. Miksi saavat silmäni kimmeltämään.
Et oikeasti tiedä miten herkkä ollenkaan.
Eilen lenkillä lumouduin sirkutuskonsertista. Olisin voinut tutkailla kaikkia pieniä vihreitä ruohontupsuja. Mitä tuosta, ja tuosta mahtaa tulla. Mitä tuolta nousta. Ja lämpö ☀️
Mä oon vaan tämmönen...:)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te teette ranskanletin?! En mä tartte siihen kun sen yhen ponnarin letin päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten te teette ranskanletin?! En mä tartte siihen kun sen yhen ponnarin letin päähän?
Samaa ihmettelen. Ihan hyvin ovat ranskanletit onnistuneet tavallisilla lenkeillä. Niitähän on tehty iät ajat ennen tällaisia minilenkkejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet.
No niin minä vähän aavistelin.
Mä tarvisin tollasia kun mun kangashihnalliset laukut ei pysy olalla vaan liukuu pois. Noi vois olla käteviä laittaa olkaan kohdalle hihnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ihan hyvin ovat ranskanletit onnistuneet tavallisilla lenkeillä. Niitähän on tehty iät ajat ennen tällaisia minilenkkejäkin.
Kokeile, niin huomaat kuinka käteviä pikkulenkit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne letin päähän nimenomaan.
Pikkuletteihin