Kokeilin Halla-ahon kanakeitto-ohjetta. Sehän on ihan kamalaa
Epäilin kyllä mutta nopea ruoka, annoin mahdollisuuden. Marinadi kaikkine natriumglutamaatteineen ja öljyineen tunki läpi, väsähtäneenä nahistuneet pakaste herne-maissi-paprikat ja mauton kuivattu persilja, tunkkainen ja äitelä kombo. Oikeastiko joku moisesta sotkusta tykkää? Kari Aihisen kaappauksella olisi keittiöpaikka nyt.
Kommentit (102)
Ahahahaha. JHA näytti reseptin lampaille ja lampaaat heti innoissaan tekevät sitä ja syövät.
Näittekö Jussin syövän sitä?
Tänään kans soppaa syötiin, ilman marinadia broisku, hunajaa lisäsin ja ehdottomasti tuoretta persiljaa. Täysjyvämakaronilla mentiin, muuten täydellistä mutta vettä jouduin lisäämään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan laittaa Jussille palautetta että on vastaisuudessa tekemäti sitä kanasoppaansa kun siitä nousee vaan näin suuri mielensäpahoitusaalto.
Tai sitten ottaa vaan sen kritiikin vastaan siitä mitä reseptejä yleisölle jakaa. Vai eikö meillä olekaan sananvapautta?
Kauramakaroonit korvaisin tavallisilla vehnämakaroneilla. Eivät hajoa.
Ei marinoitua lihaa. Ei varsinkaan hunajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakotti laittamaan glutamaattia? Ei jussikaan laittanut.
Ps. osta kanaliemikuutioita joissa ei ole natriumglutamaattia (niitä on)
En oo ap, mutta ihmettelin reseptissä juuri sitä hunajamarinadia. Glutamaatin makuhan se siitä väkisinkin tunkee. Yäk.
Paitsi ettei hunajamarinadissa ole glutamaattia.
Vierailija kirjoitti:
Kauramakaroonit korvaisin tavallisilla vehnämakaroneilla. Eivät hajoa.
Ei marinoitua lihaa. Ei varsinkaan hunajalla.
Hunajamarinoitu on jossain tilanteissa ihan hyvä mutta soppaan laittaisin marinoimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ohjeessa käytetty marinoitua broileria, joten rauhoittukaa!
Minä en toiseksi ala tehdä itse he-ma-paa, eli ostaa tuoreita herneitä ja erotella maissista "jyviä". Kyllä se aika työlästä olisi! Mutta täällä yritetään olla jotenkin parempaa väkeä.
Yrittääkö joku Halliksen superfani jälkeen selittää kaikkea parhain päin. Kyllä siinä oli 700g hunajamarinoitua broilerigilettä. Videolla ja ohjeessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006079928.html
No ei kiinnosta rasistinen kanakeitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakotti laittamaan glutamaattia? Ei jussikaan laittanut.
Ps. osta kanaliemikuutioita joissa ei ole natriumglutamaattia (niitä on)
En oo ap, mutta ihmettelin reseptissä juuri sitä hunajamarinadia. Glutamaatin makuhan se siitä väkisinkin tunkee. Yäk.
Paitsi ettei hunajamarinadissa ole glutamaattia.
No sepä ilahduttaa - not. Järkkyä sörsselsöniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan laittaa Jussille palautetta että on vastaisuudessa tekemäti sitä kanasoppaansa kun siitä nousee vaan näin suuri mielensäpahoitusaalto.
Tai sitten ottaa vaan sen kritiikin vastaan siitä mitä reseptejä yleisölle jakaa. Vai eikö meillä olekaan sananvapautta?
Kaikkien on syötävä ja rakastettava Jussin kanakeittoa!
Miks sun hemapat on nahistuneita?
Äitini teki usein tuota ruuaksi, koska se oli vaivatonta ja halpaa. Ihan perusruoka minulle niinkuin esim. vaikka jauhelihakeitto.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole muunlaisia. Ominaisuus.
Mä olen tehnyt tuota joskus pikaruokana. Nimenomaan hunajamarinoiduista broiskusuikaleista. Mutta en mä sentään he-ma-paan ole alentunut. Samoin pastan pitää olla jotain keittoihin tarkoitettua, joka ei turpoa.
Mitä gourmet ruokia olette lapsuudessanne syöneet, koska kyseinen kanakeitto mielestänne kamalaa? No ei tuo keitto mikään juhlaruoka ole, mutta ihan ok kotiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Mitä gourmet ruokia olette lapsuudessanne syöneet, koska kyseinen kanakeitto mielestänne kamalaa? No ei tuo keitto mikään juhlaruoka ole, mutta ihan ok kotiruoka.
Eiköhän hemapaan ole kyllästyneet just ne jotka on syöneet pitkään halvalla eli sitä hemapaa vähän väliä joka ruoassa.
Kai mä olen sitten hemmoteltu, mutta ei meillä kotona koskaan mitään marinoituja sukaleita tai hemapa.sekoituksia ollut. Maatilalla olen kasvanut, ja kyllä ihan hyvää ruokaa syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole muunlaisia. Ominaisuus.
Höpölöpö, nahistuneet herneet sulla on sanonko missä. Ihan kiva lisä toi on joihinkin ruokiin, ja antaa makua.
Tosin en ole vedellyt niitä vuosikymmeniä joka päivä kera ananaan ja rahkan tai raejuuston.
Ja hei, hemapa - miten sellainen on voitu edes keksiä? Kaikki kolme ainesta ovat tuoreena hyviä, herne vielä pakastettunakin, mutta tää yhdistelmä limaisine paprikanpaloineen puistattaa.