Miksi olen jäänyt lyhyeksi?
Tämä kevät se on niin masentavaa aikaa. Tinderissä tulee vähän väliä vastaan naisia, joilla profiilissa esim. miehen pituudelle >180cm. Miksi olen jäänyt 174cm pitkäksi tapiksi? Ajoittain tuntuu, että ainoa mahdollisuuteni on joku vammainen nainen, mutta en sellaista halua enkä ala vammaisten naisten kanssa perhettä perustamaan.
Keskituloinen insinööri. Isäni on ikäisekseen pitkä ja hoikka, 185cm. Myös pikkuveljeni ja siskoni ovat yli 180cm pitkiä. Miksi minä olen jäänyt lyhyeksi? Epäilen jopa, ettei isäni ole oikea isäni. Olen enemmän samaa näköä erään perhetutun miehen kanssa. Pituutta myöten. Vanhempani ovat jo yli 70 ja tod.näk eivät elä 10:tä vuotta pitempään, joten isyyden kyseenalaistaminen saattaa kyl tätäkin aikaa lyhentää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias nainen ja pituutta 152 cm... Kaupassakäynti välillä piinaa, varsinkin kun tuote on korkealla hyllyllä.
Kaikki ajattelevat minusta, että ruokittiinko minua tarpeeksi lapsena. Neuvolatädit valitti kun en ollut kasvukäyrien mukaan. Se loppui, kun äitini toi oman ja isäni neuvolakortin, mikä todisti asian johtuvan geeneistä. Enkä ole vammainen. Tosin minulla on hyvin pitkät hiukset, jotka ovat takamukseeni asti. Pituuteni takia minua on kiusattu ja haukuttu. Poikaystäväni, joka on miesten mittakaavassa normaalipituinen, tykkää kantaa minua silloin tällöin, kun se on niin helppoa. Olen myös normaalipainoinen. Olen oppinut elämään pituuteni kanssa ja välillä on hauska, kun en lyö päätäni joissakin paikoissa ja mahdun välillä pituuteni takia paikkoihin joihin muut ei :D Ja minulle merkitsee enemmän henkinen kasvu kuin fyysinen.
Aivan unelmapituus, jos olet vielä pieni ja siro. Sellainen pienikokoinen petite-nainen. Tykkään nimittäin just sellaisista. Mutta kaikkihan ne on varattu.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kun omat vanhemmat kuolevat aikanaan, suunnittelen ottavani isästäni dna-näytteen ja vertaavan sitä omaani.
AP
AP taisi tarkoittaa "isällään" sitä perhetuttua, jota isäkseen ajattelee. Ei siis miestä, jota vanhemmakseen ajattelee.
Ap, olisitko mieluummin lyhyt vai lihava?
t. Läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun omat vanhemmat kuolevat aikanaan, suunnittelen ottavani isästäni dna-näytteen ja vertaavan sitä omaani.
AP
AP taisi tarkoittaa "isällään" sitä perhetuttua, jota isäkseen ajattelee. Ei siis miestä, jota vanhemmakseen ajattelee.
Ap, olisitko mieluummin lyhyt vai lihava?
t. Läski
Tunnen useamman pitkän ja lihavan miehen, joilla on pieni ja siro nainen. Arvannet vastaukseni
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Öö ja mites meinasit tämän silloin toteuttaa, murtaudutko ruumishuoneelle? Mikset nyppäise isältäsi nyt hänen eläessään hiusta juurineen ja selvitä asiaa. Tosin en ymmärrän mitä tästä hyötyisit, senttejä se ei sinulle tuo lisää.
Isyyden voi selvityttää oikeuden kautta vaikka 10 vuottakin kuoleman jälkeen. Tarvittaessa hauta avataan oikeuden päätöksellä. Toki haudassa ei ole välttämättä kuin luut jäljellä, ja tulisin myös menettämään oikeuteni perintöön, isäni kun on sangen varakas mies kuitenkin. Mutta en ole asiasta kiinnostunut, kun oma palkkataso on hitusen yli keskitulon.
AP
Eiköhän tässä tullut osviittaa siihen, miksi AP:lla ei naisrintamalla ehkä oikein suju. Turhaan pituuttasi (lyhyyttäsi) syytät. Olet besserwisser, etkä ilmeisesti kovin mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Öö ja mites meinasit tämän silloin toteuttaa, murtaudutko ruumishuoneelle? Mikset nyppäise isältäsi nyt hänen eläessään hiusta juurineen ja selvitä asiaa. Tosin en ymmärrän mitä tästä hyötyisit, senttejä se ei sinulle tuo lisää.
Isyyden voi selvityttää oikeuden kautta vaikka 10 vuottakin kuoleman jälkeen. Tarvittaessa hauta avataan oikeuden päätöksellä. Toki haudassa ei ole välttämättä kuin luut jäljellä, ja tulisin myös menettämään oikeuteni perintöön, isäni kun on sangen varakas mies kuitenkin. Mutta en ole asiasta kiinnostunut, kun oma palkkataso on hitusen yli keskitulon.
AP
Eiköhän tässä tullut osviittaa siihen, miksi AP:lla ei naisrintamalla ehkä oikein suju. Turhaan pituuttasi (lyhyyttäsi) syytät. Olet besserwisser, etkä ilmeisesti kovin mukava ihminen.
Pitäisikö samaan hengenvetoon myös esim. poliitikot tuomita besserwisseriksi, koska he uskaltavat sanoa jos ovat eri mieltä? Olen itse huomannut sen, ettei ihmiset uskalla esim erinäisissä tilaisuuksissa keskustella asioista, ettei tuomita besserwisseriksi samantien. Taannoin olimme eräässä tilaisuudessa keskustelemassa Eu-politiikasta, paikalla oli Brysselistä useampi ihminen sekä Natosta. Oli varattu vapaalle keskustelulle puoli tuntia, sai kysyä tai kommentoida. Kukaan ei uskaltanut suutaan avata, minä lopulta keskustelin everstin kanssa sen puoli tuntia. Kukaan muu ei uskaltanut avata suutaan. Varmasti osa tuomitsi heti rasittavaksi besserwisseriksi, mutta minkäs teet, kun omat mielenkiinnon kohteet on erilaisia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun pituudesta johdu. Tunnen muutaman tuon pituisen pelimiehen.
Veikkaisin naamaa.
Ja luonnetta.
AP