Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään Jotexin syyskuvastoa? Mielipide verhoista.. =)

Vierailija
22.07.2008 |

Syyskuvaston erillinen liite-lappunen, jossa on nimi- ja osoitetiedot sekä tilauskaavake.. Sen lappusen takapuolella on tuollaiset mustakuvioiset verhot, tosi edulliset! 9,99€/2kpl tai kangas 7,99€/5m. Mitä mieltä? =) Meinasin sellaiset tilata kotiin.. nyt näyttää olevan nuo mustan ja harmaan sävyt suosiossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin niitä katselin ja mulle kun on keittiöön ostettuna mustavalkoiset samantyylisellä kuviolla olevat paneliverhot, talveksi aattelin laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla