Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvällä tuulella ja kylvän taimia

Vierailija
22.04.2019 |

Ihan kivaa, kun on taas valoa enemmän näin kevään myötä ja voi suunnitella jotain pientä kivaa pihalle.
t.kristallikissa

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen metatöitä. Pitäis laittaa ruukut, rakentaa ja mullittaa penkit. 

Jos mä jaksan niitä tänä vuonna rakentaa. Kyllä ne kohopenkitkin toimii. On tässä nyt vähän istutuksia jo, osa tavlen yli. Osan laitellut pitkin vuotta.

Sinccis

Nonni. Kuulostaa mukavalta. Oletko sattumoisin kasvattanut tomaatteja? Ihan uteliaisuudesta.

Ap

Empä juuri. Kerran kasvatin ja puolet jäi raaoiksi ja muutenkin tuli varmaan semmonen rasiallinen minkä saa kaupasta pariin euroon ;) Ei oikein maksa(nut) vaivaa. 

Semmonen pensas olis kiva mistä vois napsia niitä koko kesän, ehkä joskus kokeilen ..

Sinccis

Ostin viime kesänä suuren kirsikkatomaattiamppelin, mikä oli täynnä raakileita. Istutin sen isoon ruukkuun ja söin koko kesän satoa. Suosittelen, mullakaan ei omat kasvatukset ole hirveästi tuottaneet aiempina vuosina.

Minäkin katselin semmoista Honkkarissa. Maksoi jotain 15 euroa vai oliko 22, en muista kun katselin vähän kaikkea, jossain noissa hinnoissa. 

Pohdin vain silloin, että kuinka monta rasiallista silläkin saa kaupasta ostettuna. Varmaan myös koko kesän kirsikkatomaatit. Eikä tuon tuotoista ollut mitään varmuutta. Siihen päälle tosiaan huonot kokemukset, niin hinta tuntui aika suolaiselta.

Kauppaan jäi.

Sinccis

No joo, aika harva kasvattaminen Suomen oloissa taloudellisesti kannattaakaan. Tomaatti tuoksuu kesältä ja siitä on kiva napsia aina pari ohimennessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme