Olen hyvällä tuulella ja kylvän taimia
Ihan kivaa, kun on taas valoa enemmän näin kevään myötä ja voi suunnitella jotain pientä kivaa pihalle.
t.kristallikissa
Kommentit (21)
Siemeniä kylvetään, taimia istutetaan.
Niin no taimiruukkuihin aion kylvää siemeniä, eli kasvatan taimia näistä. En halua koulia. Taimiahan nekin koulittavat toki aikanaan on.
Ap
Mä teen metatöitä. Pitäis laittaa ruukut, rakentaa ja mullittaa penkit.
Jos mä jaksan niitä tänä vuonna rakentaa. Kyllä ne kohopenkitkin toimii. On tässä nyt vähän istutuksia jo, osa tavlen yli. Osan laitellut pitkin vuotta.
Sinccis
Minäkin olisin hyvätuulinen jos omaan käyttöön saisi kasvattaa.
Mukava otsikko. Aurinkoista päivänjatkoa ap.lle.
420 kirjoitti:
Minäkin olisin hyvätuulinen jos omaan käyttöön saisi kasvattaa.
Heh, ihan omaan käyttöön nämä tulevatkin. Päivänsineä myöten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jaksan niitä tänä vuonna rakentaa. Kyllä ne kohopenkitkin toimii. On tässä nyt vähän istutuksia jo, osa tavlen yli. Osan laitellut pitkin vuotta.
Sinccis
Nonni. Kuulostaa mukavalta. Oletko sattumoisin kasvattanut tomaatteja? Ihan uteliaisuudesta.
Ap
Sori, mutta tuo taimien kylväminen hiekan nauratti.
Ja milloinkas alkaa taas ne normihullutukset, joista olet tunnettu (ja inhottu)?
Kivikisu on hyvällä päällä. Nyt rasti seinään.
Vierailija kirjoitti:
Ja milloinkas alkaa taas ne normihullutukset, joista olet tunnettu (ja inhottu)?
You'll never know. Tai siis I'll never know. Mä en pingota ollakseni hyvällä tuulella, ainakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kivikisu on hyvällä päällä. Nyt rasti seinään.
Oon mä ollut monta kertaa ja hetkeä muulloinkin, mutta nyt vain tein siitä aloituksen, ettäs tiedätte ja käsitätte.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta tuo taimien kylväminen hiekan nauratti.
No joo 🙄
Ap
Mulla chilit jo kukkivat ja mietin poistanko kukat kun taimet aika pieniä vielä. Tomaatintaimet ostan valmiina yleensä. Lehtikaalia, mangoldia, kesäkurpitsaa ja ehkä maissia täytyy myös laittaa. Tää on vuoden parasta aikaa metatöineen kaikkineen 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Nonni. Kuulostaa mukavalta. Oletko sattumoisin kasvattanut tomaatteja? Ihan uteliaisuudesta.
Ap
Empä juuri. Kerran kasvatin ja puolet jäi raaoiksi ja muutenkin tuli varmaan semmonen rasiallinen minkä saa kaupasta pariin euroon ;) Ei oikein maksa(nut) vaivaa.
Semmonen pensas olis kiva mistä vois napsia niitä koko kesän, ehkä joskus kokeilen ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
ApEmpä juuri. Kerran kasvatin ja puolet jäi raaoiksi ja muutenkin tuli varmaan semmonen rasiallinen minkä saa kaupasta pariin euroon ;) Ei oikein maksa(nut) vaivaa.
Semmonen pensas olis kiva mistä vois napsia niitä koko kesän, ehkä joskus kokeilen ..
Sinccis
Joo en minäkään. Viime vuonna vanhassa hiekkalaatikossa josta tehtiin kasvimaa oli hernettä ja perunaa, mutta sitten huomasin, että se on kissojen mielestä edelleen heidän vessansa, joten laitan siihen tälle vuodelle vain kukkia :)
Ap
Me myös laitetaan emännän kanssa siementä vakoon kun aurinko paistaa ja hymyillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
ApEmpä juuri. Kerran kasvatin ja puolet jäi raaoiksi ja muutenkin tuli varmaan semmonen rasiallinen minkä saa kaupasta pariin euroon ;) Ei oikein maksa(nut) vaivaa.
Sinccis
Ostin viime kesänä suuren kirsikkatomaattiamppelin, mikä oli täynnä raakileita. Istutin sen isoon ruukkuun ja söin koko kesän satoa. Suosittelen, mullakaan ei omat kasvatukset ole hirveästi tuottaneet aiempina vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinccis
Ostin viime kesänä suuren kirsikkatomaattiamppelin, mikä oli täynnä raakileita. Istutin sen isoon ruukkuun ja söin koko kesän satoa. Suosittelen, mullakaan ei omat kasvatukset ole hirveästi tuottaneet aiempina vuosina.
Minäkin katselin semmoista Honkkarissa. Maksoi jotain 15 euroa vai oliko 22, en muista kun katselin vähän kaikkea, jossain noissa hinnoissa.
Pohdin vain silloin, että kuinka monta rasiallista silläkin saa kaupasta ostettuna. Varmaan myös koko kesän kirsikkatomaatit. Eikä tuon tuotoista ollut mitään varmuutta. Siihen päälle tosiaan huonot kokemukset, niin hinta tuntui aika suolaiselta.
Kauppaan jäi.
Sinccis
Teen taimiruukut itse sanomalehtipaperista. Aion kylvää auringonkukkaa, päivänsineä ja tuoksuhernettä.
Ap