Lotta Näkyvä aikoo huiputtaa kaikki maailman yli 8 kilometriä korkeat vuoret
Onko tällä asiasta jotain kokemusta vai onko tämä näitä netistä luettuja kivoja juttuja joista innostunut?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8599db9d-c1d9-4177-bab9-759b9e…
Kilimanjaro ei ole sama asia kuin Everest tai K2. On itseasiassa aika todennäköistä, että menehtyy yrittäessä.
Kommentit (6087)
Don on päivittänyt äskettäin instaansa kuvan Annapurnan huipulta.
Onnistui siis.
Vierailija kirjoitti:
Don on päivittänyt äskettäin instaansa kuvan Annapurnan huipulta.
Onnistui siis.
No niin, eikun vosu reppuselkään ja uusix.
Vuorikiipeilijän *ano, lähes vuorikiipeilijä siis itsekin?
Siis mikä tämän sukunimenvaihto taas on? Älä hae julkisuuteen jos et aio pitää julkista tunnustintasi. Nimeä vaihtamalla olet objekti ja omaisuutta. Ja ei, se ei ole oma asia. Muut maksavat sen nimileikkisi verorahoista ja tyttöjä kuolee tällaisten kanojen takia. Luoja.
Ettekö saa miehiä ikinä tekemään samaa vaivaa eteenne? Noloa, vähän käytettyjä olette ;)
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää ihana Krisse... Hän on fiksu, tasapainoinen mies, mutta vaimo etsii eläntarkoitustaan yksin vuorilta... Lotta on henkisesti hukassa, vaikka on ammatti, puoliso jne. Henkistä turvaa ja rauhaa etsii. Toivon, että Krissellä on läheisiä ystäviä tukena.
Mies vaikuttaa tosi sympaattiselta, (vaikka en tunnekaan. ) Rakastuneen näköisenä katsoo vaimoaan yhteisissä kuvissa ja videoissa...
Donilla ollut tukalat paikat aikanaan K2:lla. Katkaissut jalkansa laskeutuessaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää ihana Krisse... Hän on fiksu, tasapainoinen mies, mutta vaimo etsii eläntarkoitustaan yksin vuorilta... Lotta on henkisesti hukassa, vaikka on ammatti, puoliso jne. Henkistä turvaa ja rauhaa etsii. Toivon, että Krissellä on läheisiä ystäviä tukena.
Mies vaikuttaa tosi sympaattiselta, (vaikka en tunnekaan. ) Rakastuneen näköisenä katsoo vaimoaan yhteisissä kuvissa ja videoissa...
Minä tunnen hänet ja on oikeasti ihana mies.
Annapurnalla yksi kiipeilijä kateissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen hänet ja on oikeasti ihana mies.
Saattaa olla saatavillasi...
Vierailija kirjoitti:
Annapurnalla yksi kiipeilijä kateissa.
Donin seurueesta? Kauanko sieltä kestää laskeutua muuten?
Aika kovakuntoinen tuo Lotta on ja valmistautunut hyvin. Harmi, että sensuellit kuvat vievät monien silmissä uskottavuuden ammattitaidosta ja kovuudesta.
Hesarin artikkelin perusteella sain käsityksen että Lotta kyllä tietää mitä tekee. Miehenä paljon helpompaa saada uskottavuus, valitettavasti.
T. Mies, joka ei ole yhtä kova treenaamaan ja valmistautumaan kuin Lotta on.
Opettaja seuraa instassa oppilaansa kavereita ja siskoja mutta ei puolisoa. Luulisi että ovat tavanneet ja tutustuneet.
ladypowerfan kirjoitti:
Aika kovakuntoinen tuo Lotta on ja valmistautunut hyvin. Harmi, että sensuellit kuvat vievät monien silmissä uskottavuuden ammattitaidosta ja kovuudesta.
Hesarin artikkelin perusteella sain käsityksen että Lotta kyllä tietää mitä tekee. Miehenä paljon helpompaa saada uskottavuus, valitettavasti.
T. Mies, joka ei ole yhtä kova treenaamaan ja valmistautumaan kuin Lotta on.
Vaikuttaa saaneen tuekseen hyvän valmentajan joka tehnyt kunnollisen suunnitelman ja valmennusohjelman tavoitteen saavuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä outo valinta Miss Suomeksi. Taisi tosin olla julkkis-isukilla vaikutusta.
No älä! Rivi oli täynnä parempia, mutta tietysti valittiin tämä isin maineella ratsastaja. Varmaan ajattelivat että isi rahoittaa universumiin vaatteet yms.
Ei ole tosiaan mikään kaunotar. Ihan perus suomityttö.
Ei tässä taideta huiputtaa kuin kristiania ja melko näkyvästi huiputetaankin.
Ei oo lehdissä että olisi kateissa kukaan.
Minä tunnen hänet ja on oikeasti ihana mies.[/quote]
Saattaa olla saatavillasi...[/quote]
Höpö höpö. Olen sen verran vanhempi, ettei. Ihana Krisse on silti.
Kantaako itse mekkonsa ja muut kiipeilyssä turhat kuvausvaattet ylös vai kantaja?
Tämä oli kyllä outo valinta Miss Suomeksi. Taisi tosin olla julkkis-isukilla vaikutusta.