Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Näkyvä aikoo huiputtaa kaikki maailman yli 8 kilometriä korkeat vuoret

Vierailija
22.04.2019 |

Onko tällä asiasta jotain kokemusta vai onko tämä näitä netistä luettuja kivoja juttuja joista innostunut?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8599db9d-c1d9-4177-bab9-759b9e…

Kilimanjaro ei ole sama asia kuin Everest tai K2. On itseasiassa aika todennäköistä, että menehtyy yrittäessä.

Kommentit (6087)

Vierailija
361/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä outo valinta Miss Suomeksi. Taisi tosin olla julkkis-isukilla vaikutusta.

Vierailija
362/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don on päivittänyt äskettäin instaansa kuvan Annapurnan huipulta.

Onnistui siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Don on päivittänyt äskettäin instaansa kuvan Annapurnan huipulta.

Onnistui siis.

No niin, eikun vosu reppuselkään ja uusix.

Vierailija
364/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorikiipeilijän *ano, lähes vuorikiipeilijä siis itsekin?

Vierailija
365/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämän sukunimenvaihto taas on? Älä hae julkisuuteen jos et aio pitää julkista tunnustintasi. Nimeä vaihtamalla olet objekti ja omaisuutta. Ja ei, se ei ole oma asia. Muut maksavat sen nimileikkisi verorahoista ja tyttöjä kuolee tällaisten kanojen takia. Luoja.

Ettekö saa miehiä ikinä tekemään samaa vaivaa eteenne? Noloa, vähän käytettyjä olette ;)

Vierailija
366/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää ihana Krisse... Hän on fiksu, tasapainoinen mies, mutta vaimo etsii eläntarkoitustaan yksin vuorilta... Lotta on henkisesti hukassa, vaikka on ammatti, puoliso jne. Henkistä turvaa ja rauhaa etsii. Toivon, että Krissellä on läheisiä ystäviä tukena.

Mies vaikuttaa tosi sympaattiselta, (vaikka en tunnekaan. ) Rakastuneen näköisenä katsoo vaimoaan yhteisissä kuvissa ja videoissa...

Vierailija
367/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donilla ollut tukalat paikat aikanaan K2:lla. Katkaissut jalkansa laskeutuessaan..

Vierailija
368/6087 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää ihana Krisse... Hän on fiksu, tasapainoinen mies, mutta vaimo etsii eläntarkoitustaan yksin vuorilta... Lotta on henkisesti hukassa, vaikka on ammatti, puoliso jne. Henkistä turvaa ja rauhaa etsii. Toivon, että Krissellä on läheisiä ystäviä tukena.

Mies vaikuttaa tosi sympaattiselta, (vaikka en tunnekaan. ) Rakastuneen näköisenä katsoo vaimoaan yhteisissä kuvissa ja videoissa...

Minä tunnen hänet ja on oikeasti ihana mies.

Vierailija
369/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapurnalla yksi kiipeilijä kateissa.

Vierailija
370/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen hänet ja on oikeasti ihana mies.

Saattaa olla saatavillasi...

Vierailija
371/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapurnalla yksi kiipeilijä kateissa.

Donin seurueesta? Kauanko sieltä kestää laskeutua muuten? 

Vierailija
372/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovakuntoinen tuo Lotta on ja valmistautunut hyvin. Harmi, että sensuellit kuvat vievät monien silmissä uskottavuuden ammattitaidosta ja kovuudesta.

Hesarin artikkelin perusteella sain käsityksen että Lotta kyllä tietää mitä tekee. Miehenä paljon helpompaa saada uskottavuus, valitettavasti.

T. Mies, joka ei ole yhtä kova treenaamaan ja valmistautumaan kuin Lotta on.

Vierailija
373/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapurna on surmanloukku.

Vierailija
374/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja seuraa instassa oppilaansa kavereita ja siskoja mutta ei puolisoa. Luulisi että ovat tavanneet ja tutustuneet.

Vierailija
375/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ladypowerfan kirjoitti:

Aika kovakuntoinen tuo Lotta on ja valmistautunut hyvin. Harmi, että sensuellit kuvat vievät monien silmissä uskottavuuden ammattitaidosta ja kovuudesta.

Hesarin artikkelin perusteella sain käsityksen että Lotta kyllä tietää mitä tekee. Miehenä paljon helpompaa saada uskottavuus, valitettavasti.

T. Mies, joka ei ole yhtä kova treenaamaan ja valmistautumaan kuin Lotta on.

Vaikuttaa saaneen tuekseen hyvän valmentajan joka tehnyt kunnollisen suunnitelman ja valmennusohjelman tavoitteen saavuttamiseksi.

Vierailija
376/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä outo valinta Miss Suomeksi. Taisi tosin olla julkkis-isukilla vaikutusta.

No älä! Rivi oli täynnä parempia, mutta tietysti valittiin tämä isin maineella ratsastaja. Varmaan ajattelivat että isi rahoittaa universumiin vaatteet yms.

Ei ole tosiaan mikään kaunotar. Ihan perus suomityttö.

Vierailija
377/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä taideta huiputtaa kuin kristiania ja melko näkyvästi huiputetaankin.

Vierailija
378/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lehdissä että olisi kateissa kukaan.

Vierailija
379/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen hänet ja on oikeasti ihana mies.[/quote]

Saattaa olla saatavillasi...[/quote]

Höpö höpö. Olen sen verran vanhempi, ettei. Ihana Krisse on silti.

Vierailija
380/6087 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaako itse mekkonsa ja muut kiipeilyssä turhat kuvausvaattet ylös vai kantaja?

Ketju on lukittu.