Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, koska halusin uuden käsilaukun

Vierailija
22.04.2019 |

Kyseessä on siis 700 euron muotilaukku, josta olin miehelleni puhunut pitkän aikaa. Vihjailin yli puoli vuotta, että hän voisi ostaa sen syntympäivälahjana, hyvätuloinen ja antelias (ulkoapäin) kun on. Mites tässä kävikään, ei ostanut.

Koska mies ei tätä käsilaukkua halunnut minulle kustantaa ja osti lahjaksi lähinnä muuta sellaista turhaa tavaraa mitä en siis ollenkaan halunnut tai pyytänyt, suutuksissani menin ja panttasin kihlasormuksemme, jotta pystyin ostamaan sen käsilaukun. Ajattelin, että nyt viimeistään miehen pitäisi hieman tsempata minuunkin päin tässä asiassa, kun sormus täynnä muistoja (jotka nähtävästi eivät miehelleni tunnu merkkaavan mitään) on pelissä.

Mies suuttui aivan järkyttävästi kun sai tietää, että toteutin omaa tahtoani ja alkoi käyttämään aika rivoa kieltä (mm. se h-sana) ja suhteemme on tällä hetkellä kriisissä. Parisuhdeterapia on varattu ensi viikolle minun toimestani.

En ole ylpeä siitä mitä tein, olisin voinut ehkä toimia paljon paremmin tässä tilanteessa, mutta olin yksinkertaisesti ärtynyt miehen haluttomuudesta osoittaa kiinnostusta minun haluamilleni asioille. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin vaimolleni jo kolmannen Vuittonin. Lisäksi aina laukun kanssa yhteensointuva kaunis lompakko on itsestäänselvyys. Mulla on hyvä vaimo, joten tuo on vähintä.

Vierailija
22/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko laukun kenties jostain PORVOOLAISESTA laukkukaupasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua naisia joilla pitää olla monta käsilaukkua, miksi sellainen mil tech metsästysreppu ei kelpaa kuten mulla, siihen mahtuu veitset ja kalastusvehkeet eri taskuihin ja 40 litran edestä kamaa

Vierailija
24/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan poistanut hintalappua, että meikäläisetkin jotka eivät tajua hönkäsen pöläystä "hienoista" laukuista, saavat päivän naurut. 

Vierailija
25/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pääsiäistrolli kyseessä. Älkää ruokkiko tulta.

Vierailija
26/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten satu jatkuu? Totta tämä ei suinkaan ole.

Hohhoijaa. Voikohan täällä palstalla enää keskustella mistään kun heti ollaan huutamassa provoa. Ihan vaan tiedoksi, että KAIKKI palstalaiset tietävät, että iso osa aloituksista on provoja tai ainakin osin tarinat on muuteltuja ja keksittyjä. Mitä sitten? Eihän se tarkoita ettei siitä aiheesta voi keskustella. Mitä luulette saavuttavanne sillä että heti ensimmäisissä kommenteissa huudatte asiaa joka on kaikille itsestäänselvä eikä kuitenkaan vaikuta keskusteluun mitenkään?

Vierailija
27/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Voikohan täällä palstalla enää keskustella mistään kun heti ollaan huutamassa provoa. Ihan vaan tiedoksi, että KAIKKI palstalaiset tietävät, että iso osa aloituksista on provoja tai ainakin osin tarinat on muuteltuja ja keksittyjä. Mitä sitten? Eihän se tarkoita ettei siitä aiheesta voi keskustella. Mitä luulette saavuttavanne sillä että heti ensimmäisissä kommenteissa huudatte asiaa joka on kaikille itsestäänselvä eikä kuitenkaan vaikuta keskusteluun mitenkään?

Mitä sinä luulet saavuttavasi tällä pitkällä vuodatuksella? Etkö voi vain ohittaa näitä provoviedtejä? Ei ole pakko jokaiseen vadtata että hohhoijaa ja halutaan keskustella

Mitä keskusteltavaa tässä aloituksessa on? Ei yhtään mitään

Vierailija
28/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset :D

Vierailija
29/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-käly veti oikeasti kilarit kun oli käynyt New Yorkissa asti hankkimassa hienon veskan ja esitteli sitä minulle tohkeissaan. Minä kun en ollut koskaan kuullutkaan jostain furlasta ja laukkukin oli noh, suorastaan ruma niin päästin sitten raikuvan naurun kun hinta mainittiin. Toki pahoittelin purskahdusta ja yritin paikkoa että onpa mielenkiintoisen värinen. Siinä kohtaa käly poistui rivakasti huoneesta ja sain viettää muutaman kuukauden onnellisesti ilman yhteydenottoja. 

Vierailija
30/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ylireagointia tuo sormuksen panttaaminen. Olisit vain pihdannut noin seitsemän kertaa ja olisitte olleet miehen kanssa sujut.

Vierailija
31/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ja voi, ei nyt oikein lähtenyt. Enemmän yritystä ensi kerralla. Lue jotain hyvää kirjallisuutta tässä välissä, jos vaikka saat vaikutteita seuraavaan.

Vierailija
32/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä luulet saavuttavasi tällä pitkällä vuodatuksella? Etkö voi vain ohittaa näitä provoviedtejä? Ei ole pakko jokaiseen vadtata että hohhoijaa ja halutaan keskustella

Mitä keskusteltavaa tässä aloituksessa on? Ei yhtään mitään

Alkoi vissiin provohuutelijalla nolottamaan

Vierailija
33/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta saa hyviä laukkuja 5 eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi