Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, koska halusin uuden käsilaukun

Vierailija
22.04.2019 |

Kyseessä on siis 700 euron muotilaukku, josta olin miehelleni puhunut pitkän aikaa. Vihjailin yli puoli vuotta, että hän voisi ostaa sen syntympäivälahjana, hyvätuloinen ja antelias (ulkoapäin) kun on. Mites tässä kävikään, ei ostanut.

Koska mies ei tätä käsilaukkua halunnut minulle kustantaa ja osti lahjaksi lähinnä muuta sellaista turhaa tavaraa mitä en siis ollenkaan halunnut tai pyytänyt, suutuksissani menin ja panttasin kihlasormuksemme, jotta pystyin ostamaan sen käsilaukun. Ajattelin, että nyt viimeistään miehen pitäisi hieman tsempata minuunkin päin tässä asiassa, kun sormus täynnä muistoja (jotka nähtävästi eivät miehelleni tunnu merkkaavan mitään) on pelissä.

Mies suuttui aivan järkyttävästi kun sai tietää, että toteutin omaa tahtoani ja alkoi käyttämään aika rivoa kieltä (mm. se h-sana) ja suhteemme on tällä hetkellä kriisissä. Parisuhdeterapia on varattu ensi viikolle minun toimestani.

En ole ylpeä siitä mitä tein, olisin voinut ehkä toimia paljon paremmin tässä tilanteessa, mutta olin yksinkertaisesti ärtynyt miehen haluttomuudesta osoittaa kiinnostusta minun haluamilleni asioille. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan, kulutat oman puolesi pesästä muotivaatteisiin järkyttävänä materialistina ja sitten itket miehellesi kun ei ole varaa laukkuun. Hyvä, ettei ostanut sinulle laukkua ja todellinen luonteesi tuli esiin.

2/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sen terapian maksaa?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan, kulutat oman puolesi pesästä muotivaatteisiin järkyttävänä materialistina ja sitten itket miehellesi kun ei ole varaa laukkuun. Hyvä, ettei ostanut sinulle laukkua ja todellinen luonteesi tuli esiin.

Ei, olin miehelleni puoli vuotta puhunut siitä, että haluan laukun, joka maksaa 700 euroa. Miehen olisi tarvinnut panostaa minuun siis noin 100 euroa kuukaudessa, muttei halunnut tehdä niin.

ap

Vierailija
4/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Kumpi sen terapian maksaa?

Minä maksan.

ap

Vierailija
5/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten satu jatkuu? Totta tämä ei suinkaan ole.

Vierailija
6/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas läpeensä kusen kyllästämän ihmisen aloitus.

Vierailija
7/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä :D

Vierailija
8/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapia on varattu ensi viikolle minun toimestani.

Miten tämä lause olisi parempi?

Vierailija
9/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap. haluat 700 euron laukun? Mitä se sulle antaa? Haluat antaa muille vaikutelman, että rahnaa on, vai?

Vierailija
10/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän panostusta provon juoneen. Tämä oli ihan alta arvostelun

Vierailija
11/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä reppu on paljon kätevämpi kuin käsilaukku

Vierailija
12/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itseään kunnoittava, kouluttautunut ja työssäkäyvä nainen ostaa kevyesti omilla rahoillaan noin halvan laukun; minä ainakin voisin ostaa tuosta vaan parin tonnin laukun eikä kuulu sen enempää aviomiehelle kuin muillekaan.  Toki pörssiosakkeet ovat paljon parempi sijoituskohde, pitkällä sijoitushorisontilla ajateltuna.

Vierailija
13/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syönyt liikaa suklaata ja häröilee nyt sokerihumalassaan päättömiä aloituksia. Kohta on laskuhumalan ja morkkiksen aika.

Vierailija
14/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap. haluat 700 euron laukun? Mitä se sulle antaa? Haluat antaa muille vaikutelman, että rahnaa on, vai?

Haluan aidon muotilaukun, jonka kautta koen parempaa tunnetta itsestäni.

ap

Vierailija
15/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap ostanut laukkua omalla rahalla? 100€ säästöön kuukaudessa, tai vaikka luotolla.

Vaikka provohan tämä toki onkin, ja huonohko sellainen.

Vierailija
16/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen kaveri oli just tuollainen. Ja ero tuli 20 vuoden jälkeen ja aiheesta. Koko yhdessäolo samanlaista. Kun mies ei ostanut, niin akka osti vaikka velaksi. Kaikki kortit aina tapissa. Aina.Jos ei ukko ostanut, nyyhh, niin meni ja osti itse.

Ihme touhuu.

Ja tuon hintainenkin vielä! Oikein sormukset piti pantata.ziizus

Jos ukon olis pitänyt säästää satku kuussa, niin mikset itse säästänyt varastoon?

Mä ainakin teen niin, niin ei ole omalla ukolla mussutettavaa. Säästän siis ensin.Tosin en IKINÄ ostain noin kallista laukkuakaan.

Kallein oli 500€ ja senkin sain kaverilta, kun ei tykännytkään siitä. Siivosin sen kodin, sain laukun.

Helppo duuni. Meni päivä.

Nyt säästän ulkomaanmatkaan. Ihan mega munkkeja käynyt koko ajan ja on tammikuusta nyt säätetty jo kaks tonnia. Kaikki ylimääräinen säästöön. Ihmeen helppoa oli.

Nyt jatkan säästämistä toiseen matkaan.

Vierailija
17/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan sillä alepan muovikassilla, se heijastaa paremmin persoonallisuuttasi

Vierailija
18/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laukku?

Vierailija
19/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet hakenut sormuksen kanista?

Vierailija
20/33 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mies suuttui siitä, että halusit uuden laukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi