Onko teillä kenelläkään kesä-heinäkuussa syntynyttä poikalasta?
22.6.-22.7.? Minä vuonna syntynyt? Meidän pikkuinen syntyi 29.6.18. <3
Minkälainen poikanne on?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Epäiletkö lapsessasi jotain vikoja?
Lpasettomien siskojeni mielestä on outoa, kun lapseni on niin kiinni äidissä eikä haluaisi olla hetkeäkään erossa ja itkee heti jos en ole heti vieressä. Minusta ja miehestä se on täysin luonnollista, koska onhan poika vielä pieni ja tuhisee tälläkin hetkellä sylissä. <3
Vierailija kirjoitti:
On, montakin.
23.7. syntynyt on ujo.
24.7. syntynyt rohkea.
25.7. syntynyt on tosi iloinen ja
26.7. synt. aina surullinen :(
27. 7. syntynyt haluaa korjata kaikki epäkohdat maailmassa.
28.7. syntynyt joutui vankilaan.
29.7. syntyneestä tuli kehitysvammainen
30.7. synt. oli rauhan nobel-ehdokas ja superälykäs!Toivottavasti tämä auttoi ja tämän halusit kuulla :)
On minulla myös 31.7. syntynyt poika, se ei kävele vielä, mutta syö ja kakkaa paljon. Hymyileväinen ja konttaa.
Niin varmaan. Toivottavasti lukutaidottomuus ei periydy muksuihisi. Ei auttanut enkä halunnut kuulla, koska lapsosesi ovat syntyneet rajaamani ajan yli.
15.7.2001
Maailman ihanin poika <3
Vierailija kirjoitti:
15.7.2001
Maailman ihanin poika <3
Onnittelut ihanasta pojasta. <3
Varmasti joku murhamies on syntynyt tuona ajankohtana.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku murhamies on syntynyt tuona ajankohtana.
Moni viisas mies on syntynyt myös tuona ajankohtana. :)
Heinäkuun alussa syntynyt poika, nyt jo aikuinen fiksu ja kiltti mies. Se huono puoli oli "loma-aikana" syntymisestä, että lapsena kaverit ei välttämättä päässyt synttäreille kun olivat lomalla jossain. Tai sitten oltiin itse reissussa syntymäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, montakin.
23.7. syntynyt on ujo.
24.7. syntynyt rohkea.
25.7. syntynyt on tosi iloinen ja
26.7. synt. aina surullinen :(
27. 7. syntynyt haluaa korjata kaikki epäkohdat maailmassa.
28.7. syntynyt joutui vankilaan.
29.7. syntyneestä tuli kehitysvammainen
30.7. synt. oli rauhan nobel-ehdokas ja superälykäs!Toivottavasti tämä auttoi ja tämän halusit kuulla :)
On minulla myös 31.7. syntynyt poika, se ei kävele vielä, mutta syö ja kakkaa paljon. Hymyileväinen ja konttaa.
Niin varmaan. Toivottavasti lukutaidottomuus ei periydy muksuihisi. Ei auttanut enkä halunnut kuulla, koska lapsosesi ovat syntyneet rajaamani ajan yli.
Hupsista, meni väärä kuukausi!
Voit vaihtaa tilalle mitkä tahansa numerot, ja tulos on yhtä paikkansa pitävä. Jos olet fiksu niin tajuat kyllä tämän :)
ap hiukan aggressiivinen vastauksissaan..
Vierailija kirjoitti:
ap hiukan aggressiivinen vastauksissaan..
Kiusaat ihmistä ja sitten väität aggressiiviseksi.🙄👍
Kommentoin kyl ihan ekaa kertaa. Ei nää kommentit kivoi ole mut ap ei muöskään vaikuta kivalta!
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin kyl ihan ekaa kertaa. Ei nää kommentit kivoi ole mut ap ei muöskään vaikuta kivalta!
En tavallisesti vastaile muille niin metsä vastaa kuin huudetaan tyylisesti, mutta alkuperäinen aloituksen tarkoitus oli saada aikaan mielenkiintoista keskustelua samana ajankohtana syntyneistä lapsista.
Epäiletkö lapsessasi jotain vikoja?