Poikani 17 on lyhytkasvuinen. Hänen huono itsetuntonsa. Mitä tehdä, kun pikkuveli naljailee??
Lyhyesti poikani on lyhytkasvuinen 118cm pitkä. Pituuskasvu loppui pojan ollessa 8-vuotias. Nyt hän on 17-vuotias. Hänellä on erittäin huono itsetunto. Lyhytkasvuisuuden pää syytä ei ole tiedossa.
Olen itse 185cm pitkä nainen eli todella pitkä nainen. Itseäni se on aina vähän surettanut. Mieheni on 196cm. Meidän esikoisemme on lyhytkarvainen eli sen 118cm eikä enään kasva. Perheen kuopus on 167cm ja kasvaa vielä. Pikkuveli 15 on siis aika lyhyt, muttei lyhytkasvyinen.
Ongelmaksi on tullut se, että tämä 2v nuorempi pikkuveli joka on 167cm seurustelee. Se on kova paikka isoveljelle, joka ei ole koskaan seurustellut. Pikkuveljen tyttöystävä on poikaa 12 cm pidempi eli 179. He ovat sanoneet, että se ei heitä haittaa vaan se on sielujen ja kehon sinfonia. Keholla tarkoittivat siis kukoustavaa seksi-elämää. Ovat seurusteleet 10 kk.
Tossa 5kk sitten sanotaan vaikka Matilda tuli näytille meille. Oikein mukava pitkä likka. Vähän arka ja introvertti. No Matildan lähdettyä kotiinsa vanhempipoika (lyhytkasvuinen) alkoi itkeä. Hänestä tuntui erittäin epämiehekkäältä olla noin pitkän tytön edessä perheenjäsenenä kun on niin lyhyt ja ruma. En osannut sanoa tuohon muuta kun höpsis.
No tilannetta ei auta, että pikkuveli naljailee isoveljen pituudesta. Hän myös tekee lausahduksia oi kuinka olen lyhyt. On silti yli 50cm pidempi. Onhan se itsetuntoa alentavaa.
Toinen seurustelee ja harrastaa petipuuhia toinen on surullinem ja pelaa vaan fortnitee.
17v on siis lukiossa ja 15v pääsee kohta peruskoulusta.
Mitö tehdä?! Olen neuvoton💔🙅
Kommentit (18)
Viisitoistavuotiaalla on lähes vuoden jatkunut seksielämä?
Huolestuttava perhe.
miksei ap:n kirjoitus voisi olla totta? Kirjoitusvirheiden takiako?
Laita nyt jo se korkki kiinni. Huomenna sun pitää herätä kouluun.
Vierailija kirjoitti:
miksei ap:n kirjoitus voisi olla totta? Kirjoitusvirheiden takiako?
Perustelkaa, älkääkä miinustako!
Sano ettei pikkuveljen puheista kannata välittää pätkääkään.
Vai että lyhytkarvainen esikoinen. Ja äippä on innostunut pitkäkarvaisen kuopuksensa seksielämästä pitkäkarvaisen tyttöystävän kanssa.
Osta hälle tonttu-puku, varmasti pittää ;)
Tuohon tilanteeseen ei taida pelkkä "höpsis" nyt riittää
Nyt alkaa trollailut mennä todella vastenmielisiksi. Toivoisin kirjautumispakkoa.
Muista ap, että karma is a bitch. Ehkä saat joskus oikein aihetta kirjoittaa.
Älä ainakaan ala fantasia-kirjailijaksi, sen verran pas kaa legendaa väännät.