Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kyllä mä ymmärrän että sun sisko menee sinne sekasaunaan alasti, mutta että sä, kun sun kroppa nyt on tommonen"

Vierailija
22.04.2019 |

Eipä ollut kiva kuulla oman miesystävän suusta. Sisko on hoikka ja kaunis, mallinakin työskennellyt. Minulla raskausarpia, selluliittia ja rinnat pienehköt.

Taidan jättää menemättä koko saunailtaan. Mietittiin siis siskon kanssa että miten muu porukka saunoo, että otetaanko uikkarit mukaan vai ei. Siskon lähdettyä sanoi tuon minulle.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla tuollaisen miehen kanssa, joka tuijottaa siskoasi saunassa?

Tuskin mies on täydellinen ulkomuodoltaan - HYVIN harva mies on.

Vierailija
2/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh... :DD

Mul on isommat rinnat ku mun siskolla mut mun sisko on laihempi.... uimahalleissa yms on ihan kaiken näkösiä ihmisiä..... :DDDDDDDDD

meneekö ihmiset sekasaunaan esittelemäään itteensä??

typerä mies, jätä se. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies vaihtoon ja vähän äkkiä.

Kuvottavaa.

Vierailija
4/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.

Vierailija
5/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mallikuviin linkkiä or didn't happen.

Vierailija
6/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh jos joku mies oikeasti sanoo noin. Ei kai kukaan jatkaisi sellaisen kanssa

Vierailija
7/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskon mallikuviin linkkiä or didn't happen.

Tuskinpa hän haluaa henkilöllisyyttään paljastaa.

Vierailija
8/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmaan sanoi.

Vierailija
9/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että seurustele sitten hänen kanssa.

Nää on just näitä miehiä jotka ei saa parempaa ja sitten vielä alistetaan törkeesti sellasta jonka on saanut kuolaten muita.

Vierailija
10/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että aika moni mies ajattelee naisestaan noin - ja aika moni nainen miehestään. Se, että sanoo sen ääneen, tekee kyllä kyseisestä henkilöstä idi*otin.

Vierailija
11/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menee sekasaunaan? Mikä tarkoitus on sekasaunalla? Ja nyt en puhu siitä, että vanhemmat ja pikkulapset saunovat yhdessä.

Saunassakin voi jutustella niitä näitä. Se ei tarkoita, että sekasaunaan mennään tuijottamaan toista sukupuolta. Logiikkasi perusteella esim. homo ei voi mennä miesten saunaan.

Vierailija
12/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ny aikuisina ihmisinä mennään sekasaunaan joskus mökeillä. Välillä miehet menee keskenään ja naiset keskenään, mutta joskus saunotaan yhdessä ja ihan nudena. Ei tuijotella kenenkään vartaloita, vaan saunotaan ja käydään uimassa.

Vierailija
13/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällä provolla oli pelkästään yläpeukkuja ennen minun antamaani alapeukkua?

Vierailija
14/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällä provolla oli pelkästään yläpeukkuja ennen minun antamaani alapeukkua?

Olet ilmeisesti mies, jos et tiedä, millaisia kommentteja kauniitkin naiset saavat hyvin, hyvin vaatimattoman näköisiltä - ja lihavilta - miehiltä.

Vierailija
15/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että aika moni mies ajattelee naisestaan noin - ja aika moni nainen miehestään. Se, että sanoo sen ääneen, tekee kyllä kyseisestä henkilöstä idi*otin.

Miksi pitää ottaa sellainen nainen tai mies joka ei miellytä? Kannattaa opetella olemaan myös yksin.

Vierailija
16/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Ei tälle voi kun nauraa. Mä olisin varmaan koppassut ukkoo otsaan, moisesta sammakosta.

Vierailija
17/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuules nyt nainen: JÄTÄ SE jne

Vierailija
18/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui porvoossa osa 1/5

Vierailija
19/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sitä alapeukutit? Mun eksä on sanonut mulle vielä törkeämpiä asioita ja en ole ainoa. Joidenkin miesten alistamisyrityksillä ei ole mitään rajaa. Tämä ei varmasti ollut ap:n mieheltä ensimmäinen sammakko.

Vierailija
20/141 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia ajatella omasta kumppanistaan noin, sorry vaan.

Sinne sekasaunaan kun ei mennä esittelemään itseään tai olla arviolla kuin joissain missikisoissa.

Täysin törkeää sekä lapsellista ajatella tuollaista omasta rakkaastaan.