Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotta Näkyvä ja vuorikiipeily

Vierailija
22.04.2019 |

Eikö tuo ole ihan äärimmäisen vaarallista puuhaa ja tulee kuolemaan siellä?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppureissaaminen ja oman näköinen elämä on eri asia kun se, että lähtee tuonne, jossa ihan tieten tahtoen riskeeraa oman hengen / antaa sen jumalan käsiin.

Vierailija
22/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Death date tuolla 8 tonnisella, johon on menossa näyttää olevan 2,3%. Outoa tietty, että nämä kuolemisprosentit ylipäätään sellaista millä rehvastellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, ettei siitä ole kovin montaa kuukautta, kun Lotta kertoili pahoista paniikki- ja ahdistuskohtauksistaan. Itsekin oireilusta kärsivänä en ihan heti pystyisi lähtemään noin äärimmäisiin olosuhteisiin ja kaikenlaisen avun ulottumattomiin.

Vierailija
24/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse yhtään tuo tapa elää, mutta se häiritsee että nostetaan koko suku kaikkien muiden yläpuolelle. Vähän epäilen, ettei Lotta itse tuota kiipeilyään mahdollista, omilla tuloillaan siis.

Suomessa on (vielä) paljon ahkeria, menestyneitä ja periksiantamattomia ihmisiä ja perheitä.

Vierailija
25/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmoittanut miehelle ettei häntä tänä vuonna paljon kotona, ja viettää yönsä teltassa tämän kiipeilijämentorinsa kanssa. Ei ole vaikea arvata miten liiton käy. Vielä kun on muutenkin kaksi kotia kahdessa maassa.

Lehtijutusta tuli mieleen, että hänellä on vähän ongelmia itsensä kanssa.

Pariskuntahan asuu muutenkin eri maissa, joten tuo kiipeily tuskin sen suurempi ongelma tulee olemaan.

Vierailija
26/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/lotta-ja-kristi…

Liittyykö kiipeilyvimmaan pari vuotta sitten julkisuuteen tuotu itsetuhoisuus?

”Minulla on kova kilpailuvietti, ja olen perustanut koko identiteettini sille, että minun pitää pärjätä vielä vähän paremmin kuin olisi tarvekaan.”

”Minulla ja siskoillani on oltava jatkuvasti jokin projekti käynnissä, jotta meillä olisi syy elää.” Nyt projekti on suorittaa huiput. Parempi projekti olisi terapia. Nykyisellään laittaa suorittamisen ja maaliin pääsyn oman henkensä edelle.

Vierailija
27/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella vuorikiipeilijällä on jotain henkisiä ongelmia ja kuolemantoive takaraivossa. Masennusta ja ahdistusta joka pysyy hallinnassa vain kun suunnittelee seuraavaa, aina vaativampaa, reissua. Ei tietenkään kaikilla, mutta monella.

Vierailija
28/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on tosi komea kiipeilymentori. Kyllä minäkin tuon perässä kiipeilisin.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/yksi-piirre…

Näyttää ihan M A Nummiselta.

Vierailija
29/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella vuorikiipeilijällä on jotain henkisiä ongelmia ja kuolemantoive takaraivossa. Masennusta ja ahdistusta joka pysyy hallinnassa vain kun suunnittelee seuraavaa, aina vaativampaa, reissua. Ei tietenkään kaikilla, mutta monella.

Eikä asiaa auta kun muut glorifioi ja ylistää elämää suurempana sankarina, kun "kiipeän vaaralliselle vuorelle ilman happea, hyppään alas vuorelta ilman laskuvarjoa, meen uimaan valkohaiden kanssa ilman tamponia". Sitten rupeaa ajattelemaan, että nyt kun teen tyhmiä juttuja niin muut ihailee ja rakastaa mua, viimeinkin!

Vierailija
30/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ihannoitavaa, jos kaksi perheen kolmesta tytöstä makaa letkuissa sairaalassa anoreksian takia. Varmaan poikkeuksellinen perhe kyllä ja vuorikiipeily vaatii myös poikkeuksellisen mielenlaadun. Silti hyvä miettiä miksi tällaista pitää ihannoida

Vierailija
31/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit miten komea kiipeilymentori! Eiköhän noille tuu jotain sutinaa :D

Pienikaluinen näyttää olevan, ilmeisesti kompensoi housunpunttinsa puutetta kiipeilemällä korkeille vuorille. Lisäksi kun kyseessä on kanadalainen, on ilmeisesti ympärileikattu eli tunnotonkin lerssinsä lie.

T: Oikea mies

Vierailija
32/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kertoo että ihailemansa isä oli (yli)suorittaja, jonka kanssa karhunkierroskin piti vetää 35 tunnissa. Kaikki 3 sisarta ovat lehtijutun mukaan kärsineet pahasta työuupumuksesta. Työ maailman urheiluhuippujen lähellä on varmasti jättänyt jälkensä naisiin ja heidän vaikuttanut heidän identiteettiinsä. Et ole kyllin hyvä omana itsenäsi, et riitä jos et ponnistele koko ajan ollaksesi huipulla. Mennään sitten vaikka vuoren huipulle.

Sori, en ole psykologi. Kunhan mietin, että tyttöparat ovat kuvitellussa paremmuudessaan kovin hukassa.

Vierailija
33/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa Lotan miestä harmittaa kun ei itse pysty seuraamaan perässä vuorilla mitä Lotta tekee kanukin kanssa vällyjen alla. Veikkaan että muutakin kuin "pissataan pulloon".

Vierailija
34/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä, kun Lotta on käynyt Everestillä eikä se auttanutkaan mihinkään mitään:

'Kuvankaunis vuorikiipeilijä Lotta Näkyvä valloitti Mount Everestin, ja tunsi silti olonsa tyhjäksi. "Ymmärsin, ettei vuorikiipeily tee minua onnelliseksi. Suoritin elämää. Kantaessani kanukin jäänteitä alas vuorelta (yksin, pelkissä pikkareissa), tajusin että onnen avaimet löytyvät sisältäni (virtsatieinfektion lisäksi). Olen ryhtynyt henkisen kasvun tielle. Köydet ja teltat saavat nyt jäädä kaapin perukoille, en tiedä mitä oikein ajattelin".

Vierailija
35/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea?

Vierailija
36/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa Lotan miestä harmittaa kun ei itse pysty seuraamaan perässä vuorilla mitä Lotta tekee kanukin kanssa vällyjen alla. Veikkaan että muutakin kuin "pissataan pulloon".

Houkutus on olemassa. Eletään ihan omassa maailmassa viikkoja, eikä kukaan muu voi jakaa näitä extreme kokemuksia kuin hän joka on elänyt ne kanssasi. Kakitaankin yhdessä teltassa.

Vierailija
37/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea?

No onhan se nyt objektiivisesti katsottuna komea (pitkä, lihaksikas, jykeväleukainen, sinisilmäinen jne). Jos itse tykkää esim vain ja ainoastaan pienikokoisista blondeista aasialaismiehistä niin sitten toki ei pidä tuota komeana, mutta 99 % pitää.

https://www.instagram.com/donbowie/?hl=fi

Vierailija
38/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan M A Nummiselta.

Samaa katsoin ja Numminen on yksi suurimmista inhokeistani. Ei mitään komeaa tuossa miehessä ole.

Vierailija
39/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te kuolette.

Vierailija
40/99 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea?

No onhan se nyt objektiivisesti katsottuna komea (pitkä, lihaksikas, jykeväleukainen, sinisilmäinen jne). Jos itse tykkää esim vain ja ainoastaan pienikokoisista blondeista aasialaismiehistä niin sitten toki ei pidä tuota komeana, mutta 99 % pitää.

https://www.instagram.com/donbowie/?hl=fi

Juu, voihan tuota komeana pitää, jos pitää tuommoisesta lällynaamasta, josta nyt ei kertakaikkiaan miehisyyttä löydy, vaikka suurennuslasin kanna tuurasin.

Mutta jos se sinun tasoisellesi riittää, niin hyvä on, pidä komeana.

Minä näytän 👎🏻