Paljon tiedän miehet käyttää rahaa auton puunaamiseen
Paljon tiedän miehet käyttää rahaa auton puunaamiseen? Alan olla itse melko ryytynyt tilanteeseen jossa miehen on pakko koko ajan ostella erikoispesuaineita, vahoja, vanteita ja niihin sopivia renkaita, muoviosia, alustavirityksiä...ja lista vaan jatkuu. Näihin menee varmaan useampi tonni per puolivuotta ellei enemmänkin. Osat on varmaan jo arvokkaammat kuin auto.
Sitten vielä se, että jos auton maalipinta vaurioituu kaikesta huolenpidosta huolimatta niin pitää maalauttaa uudestaan ja se vasta kallista on...eihän tuollaisessa noin 10 vuotta vanhassa autossa enää täydellistä alkuperäistä maalipintaa voi olla mitenkään, mutta mies ei tätä halua ymmärtää.
Miten tilanteen älyttömyyden voisi esittää miehelle hellävaraisesti?
Kommentit (22)
Kaksi vuotta sitten osti vahaa purkin, kerran vuodessa vahaan autoni, pesen sitten kun huvittaa.
Pari kertaa vuodessa siivoan sisältä.
Autossa on ne varusteet mitä siinä oli liikkeen portista uutena ulos ajaessa.
Mä en ymmärrä mitä järkeä on rahaa upottaa jonkun kymmenen vuoden vanhan ritsan varusteisiin, ei sen ritsan arvo siitä kohoa.
Ei käytä paljon rahaa. Itse tykkään, että auto on sisältä ja ulkoa siisti. Peruspesut ja huollot. Ei muuta. Mua kiinnostais hankkii hienommat vanteet. Mies sano et sit seuraavaan autoon :D
Mitä väliä jollain kympin vahapurkilla? Anna ostaa. Kai sinulla on omat harrastuksesi?
Ihme nillittämistä tuollainen.
Ap tarkoitatko paljonko? Paljon ei ole kysymyssana.
Ei yhtään. Se vain ajaa autollaan.
Puunaamiseen ei lanttiakaan. Joskus pesasee painepseurilla ja suunnilleen kerran vuodessa imuroi ja vahaa. Rahaahan uuden auton pitämiseen kyllä menee, kun vaihtaa uuteen muutaman vuoden välein.
Mies aina imuroi auton, kun kyyditsee mua.
Ihana mies <3
Minäkin tiedän joidenkin miesten käyttävän paljon rahaa autonsa puunaamiseen. paljon tiedän myös naisten käyttävän rahaa naamansa puunaamiseen.
Kenen rahalla mies ostelee? Jos omalla niin ei kai asiassa ole mitään ongelmaa.
Vähän sama kuin minulla on joskus "pakko" ostaa joku design-huonekalu tms. Ostan mielummin omilla rahoillani, kun tiedän että mieheni ei saa näistä sisustusjutuista mitään kiksejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies <3
Ennen, jälkeen, vai kyyditsemisen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Ei käytä paljon rahaa. Itse tykkään, että auto on sisältä ja ulkoa siisti. Peruspesut ja huollot. Ei muuta. Mua kiinnostais hankkii hienommat vanteet. Mies sano et sit seuraavaan autoon :D
Viisas mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies <3
Ennen vai jälkeen kyydityksen?
Ei mitään, miehen auto on sotkuinen sisältä ja päältä. Toisaalta enpä minäkään omaa autoani puuunaa, mutta siivoan sen sisältä kerran vuodessa. Pari vuotta sitten ostin kasan mikrokuituliinoja tarkoitusta varten, niihin meni pari euroa.
Ystäväni 65 v papparainen oli sitten jo saanut 40 tonnia maksaneen sähköautonsa. Halusi sellaisen sen jälkeen kun kaksikymppiset teinitytöt oli esitellyt samanlaista huoltamon pihalla. Mulle ei tullut kyllä wau-efektiä siitä autosta, wau taisi ystävällänikin tulla niistä tytteleistä :-D. Kyllä nuorten naisten pitäisi hoitaa myyntihommat myös autoliikkeissä.
Se auto on miehen harrastus. Anna hänen harrastaa, jos omalla rahallaan sitä tekee.
Maksan 20e kuukaudessa yritykselle, mihin voin viedä niin usein pestäväksi kuin koen tarpeelliseksi
Luin viiteen kertaan otsikon, enkä ymmärtänyt siitä mitään. Onko se toteamus? Kysymys se ei ainakaan ole, sillä lopussa ei ole kysymysmerkkiä.
Ei käytä yhtään ylimääräistä, ei ole mikään autoihminen. Riittää kun kulkee paikasta a paikkaan b. Muutaman vuoden välein päivittää uudempaan, ihan kuin minäkin. Meillä kummallakin uudehkot siistit autot, saa olla ihan alkuperäisosat, ei ees kiinnosta mitkään vanteet.
Vierailija kirjoitti:
Se auto on miehen harrastus. Anna hänen harrastaa, jos omalla rahallaan sitä tekee.
Ongelma on siinä, että miehellä on muitakin harrastuksia ja toisekseen yritin aloituksessa jo vihjailla rahaa menevän niin paljon ettei miehen palkka tahdo riittää harrasteluun ja perheen kulujen maksamiseen.
Harrastus vie myös aikaa paljon, koska pitää olla hallilla roplaamassa tai sitten maksaa kovalla rahalla jollekin osien ruuvaamisesta tai maalaamisesta.
Mutta joo, tuli selväksi, muiden miehet on järkeviä eikä ole hurahtaneet mihinkään asiaan tai harrastukseen. Ihmettelen vaan kenen kanssa sitten ne miehen samanhenkiset kaverit on parisuhteessa kun ei ne kaikki poikamiehiä voi olla.
- ap
Olen miehenä ihmetellyt, miten joillain on aikaa tuollaisiin turhuuksiin, kun itsellä kuluu kaikki energia pelkästään sen auton pitämiseen ajokuntoisena. Ei siinä paljoa kiinnosta kippoa alkaa kiillottelemaan jos moottori nakuttaa ja vetonivelet paukkuu.