Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen juonut kuukauden putkeen joka päivä pullon kossua. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
21.04.2019 |

.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kykenet kirjoittamaan ilman ainuttakaan kirjoitusvirhettä?

Vierailija
42/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuo on taloudellisesti edes mahdollista? Töissähän et voi olla ja asuminenkin maksaa. Ja kävellenkö viinasi haet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet, kun pullo on tyhjä kahden tunnin päästä? Jatkatko kaljalla? Itse juon pullon kirkasta ja 15 neloskaljaa päivässä.

sori kun puutun mutta kuulostaa tosi paljolta, ihan liialta.. miksi te mukavat miehet juotte niin paljon? se on kai aika vaarallistakin.. itse juon viiniä ehkä kerran pari kuussa ruoan kanssa tai raskaan päivän jälkeen otan lasin tai kaksi. kyllähän se rentouttaa. välillä olen ollut masentuntu niin olen pelännyt että alan juoda päivittäin lohduttaakseni itseäni. sille tietlle en halua lähteä kun ei se alko frendistä käy. mutta mä voin olla sun frendi niin sitten sun ei tarvi juoda. jes

Olen nainen :D

Frendejä on, nytkin tuossa valittavat, kun palsta vie huomioni.

Onko ihanaa olla puliukkojen kiertoprinsessa?

Vierailija
44/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppikselta loppui kunto 😂

Vierailija
45/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppikselta loppui kunto 😂

Diagnoosiksi tarjoan ”välikuolemaa”. Hän palannee vielä.

Vierailija
46/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet, kun pullo on tyhjä kahden tunnin päästä? Jatkatko kaljalla? Itse juon pullon kirkasta ja 15 neloskaljaa päivässä.

sori kun puutun mutta kuulostaa tosi paljolta, ihan liialta.. miksi te mukavat miehet juotte niin paljon? se on kai aika vaarallistakin.. itse juon viiniä ehkä kerran pari kuussa ruoan kanssa tai raskaan päivän jälkeen otan lasin tai kaksi. kyllähän se rentouttaa. välillä olen ollut masentuntu niin olen pelännyt että alan juoda päivittäin lohduttaakseni itseäni. sille tietlle en halua lähteä kun ei se alko frendistä käy. mutta mä voin olla sun frendi niin sitten sun ei tarvi juoda. jes

Olen nainen :D

Frendejä on, nytkin tuossa valittavat, kun palsta vie huomioni.

Onko ihanaa olla puliukkojen kiertoprinsessa?

En ole tekemisissä puliukkojen vaan -akkojen kanssa. On ihanaa. :D

Vierailija
47/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tais sammua taas...

Vierailija
48/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin vähän ettei viitti edes mainostaa. Käyn normisti töissä, toi menee arki iltasin. Aamulla pystyy puhaltaan nollat, todettu moneen kertaan.

Vierailija
49/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötzi kirjoitti:

Oh... oh... ohletkoh shi... shi... shinäh hju... hjuuri tälläh het... het... hetkelläh... käh... käh... käh... kähnishsä... täh?

tyyppi puhhuu spurgitsia

Vierailija
50/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että Perussuomalaisia äänestämällä asiat paranee? = ei tarvi enään juoda Kossua?

Vierailija
51/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että Perussuomalaisia äänestämällä asiat paranee? = ei tarvi enään juoda Kossua?

Miten tämä liittyy mihinkään? Hae apua tuohon vihersuvakkikommunismidemariuteesi.

Vierailija
52/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millane päivä sul on huomenna?

Vierailija
53/61 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin vähän ettei viitti edes mainostaa. Käyn normisti töissä, toi menee arki iltasin. Aamulla pystyy puhaltaan nollat, todettu moneen kertaan.

Eli olet joko tosi läski tai tosi pitkä ja lihaksikas. Kumpi?

Vierailija
54/61 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vielä amatööri. Näyttelijä Richard Burton joi huhujen mukaan kolme pulloa vodkaa päivässä, ja silti eli sinnikkäästi.

-Eri

Vierailija
55/61 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vielä amatööri. Näyttelijä Richard Burton joi huhujen mukaan kolme pulloa vodkaa päivässä, ja silti eli sinnikkäästi.

-Eri

Jep, sinnikkäästi 58-vuotiaaksi.

Vierailija
56/61 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

AP on silti vielä pikkutekijä: https://www.newshub.co.nz/entertainment/richard-burton-sober-on-one-bot…;

Vierailija
57/61 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

58 vuotta oli silti aika hyvin noilla määrillä. Toivottavasti AP ei kuitenkaan oikeesti inspiroitunut :D

Vierailija
58/61 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Burton oli amatööri. Ite juon 5 pulloa vodkaa päivittäin, eikä tunnu missään! Mitä nyt maksa-arvot koetuksella.

-Sinkkumies

Vierailija
59/61 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija* kirjoitti:

Millane päivä sul on huomenna?

Normipäivä.

Vierailija
60/61 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko vaipan, katetrin vai menetkö rollaattorilla vessaan sitten kun päädyt päivystykseen? .. Sen vain halusin kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi