Olen juonut kuukauden putkeen joka päivä pullon kossua. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (61)
Miten ihmeessä tuo on taloudellisesti edes mahdollista? Töissähän et voi olla ja asuminenkin maksaa. Ja kävellenkö viinasi haet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, kun pullo on tyhjä kahden tunnin päästä? Jatkatko kaljalla? Itse juon pullon kirkasta ja 15 neloskaljaa päivässä.
sori kun puutun mutta kuulostaa tosi paljolta, ihan liialta.. miksi te mukavat miehet juotte niin paljon? se on kai aika vaarallistakin.. itse juon viiniä ehkä kerran pari kuussa ruoan kanssa tai raskaan päivän jälkeen otan lasin tai kaksi. kyllähän se rentouttaa. välillä olen ollut masentuntu niin olen pelännyt että alan juoda päivittäin lohduttaakseni itseäni. sille tietlle en halua lähteä kun ei se alko frendistä käy. mutta mä voin olla sun frendi niin sitten sun ei tarvi juoda. jes
Olen nainen :D
Frendejä on, nytkin tuossa valittavat, kun palsta vie huomioni.
Onko ihanaa olla puliukkojen kiertoprinsessa?
Vierailija kirjoitti:
Juoppikselta loppui kunto 😂
Diagnoosiksi tarjoan ”välikuolemaa”. Hän palannee vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, kun pullo on tyhjä kahden tunnin päästä? Jatkatko kaljalla? Itse juon pullon kirkasta ja 15 neloskaljaa päivässä.
sori kun puutun mutta kuulostaa tosi paljolta, ihan liialta.. miksi te mukavat miehet juotte niin paljon? se on kai aika vaarallistakin.. itse juon viiniä ehkä kerran pari kuussa ruoan kanssa tai raskaan päivän jälkeen otan lasin tai kaksi. kyllähän se rentouttaa. välillä olen ollut masentuntu niin olen pelännyt että alan juoda päivittäin lohduttaakseni itseäni. sille tietlle en halua lähteä kun ei se alko frendistä käy. mutta mä voin olla sun frendi niin sitten sun ei tarvi juoda. jes
Olen nainen :D
Frendejä on, nytkin tuossa valittavat, kun palsta vie huomioni.Onko ihanaa olla puliukkojen kiertoprinsessa?
En ole tekemisissä puliukkojen vaan -akkojen kanssa. On ihanaa. :D
Toi on niin vähän ettei viitti edes mainostaa. Käyn normisti töissä, toi menee arki iltasin. Aamulla pystyy puhaltaan nollat, todettu moneen kertaan.
Ötzi kirjoitti:
Oh... oh... ohletkoh shi... shi... shinäh hju... hjuuri tälläh het... het... hetkelläh... käh... käh... käh... kähnishsä... täh?
tyyppi puhhuu spurgitsia
Luuletko että Perussuomalaisia äänestämällä asiat paranee? = ei tarvi enään juoda Kossua?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että Perussuomalaisia äänestämällä asiat paranee? = ei tarvi enään juoda Kossua?
Miten tämä liittyy mihinkään? Hae apua tuohon vihersuvakkikommunismidemariuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin vähän ettei viitti edes mainostaa. Käyn normisti töissä, toi menee arki iltasin. Aamulla pystyy puhaltaan nollat, todettu moneen kertaan.
Eli olet joko tosi läski tai tosi pitkä ja lihaksikas. Kumpi?
Oot vielä amatööri. Näyttelijä Richard Burton joi huhujen mukaan kolme pulloa vodkaa päivässä, ja silti eli sinnikkäästi.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Oot vielä amatööri. Näyttelijä Richard Burton joi huhujen mukaan kolme pulloa vodkaa päivässä, ja silti eli sinnikkäästi.
-Eri
Jep, sinnikkäästi 58-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
AP on silti vielä pikkutekijä: https://www.newshub.co.nz/entertainment/richard-burton-sober-on-one-bot…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
58 vuotta oli silti aika hyvin noilla määrillä. Toivottavasti AP ei kuitenkaan oikeesti inspiroitunut :D
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Burton oli amatööri. Ite juon 5 pulloa vodkaa päivittäin, eikä tunnu missään! Mitä nyt maksa-arvot koetuksella.
-Sinkkumies
Vierailija* kirjoitti:
Millane päivä sul on huomenna?
Normipäivä.
Otatko vaipan, katetrin vai menetkö rollaattorilla vessaan sitten kun päädyt päivystykseen? .. Sen vain halusin kysyä.
Miten kykenet kirjoittamaan ilman ainuttakaan kirjoitusvirhettä?