Olen juonut kuukauden putkeen joka päivä pullon kossua. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Meetkö heti Alkoon ku ovet aukee? Ostatko joka päivä pullon vai ostatko kerralla vaikka viikon pullot?
Menen, ostan päiväannoksen kerrallaan.
Ap
Sinulla on aivan varmasti mielenterveysongelma, jota et uskalla tunnustaa. Mene mielenterveystoimistoon hakemaan apua.
Vierailija kirjoitti:
Kovassa kunnossa oot! ellei kyse ole sellaisista mini-pulloista
0.7l
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarvitsetko sinä apua?
Ehkä.
Ap
niin ehkä minustakin, tuo on liikaa juomista luultavasti. mitenköhän olisi hyvä sulle tukea järjestää? olisiko paikkakunnallasi jotain toimintaa jos kokee juovansa liikaa? etsipä vähän netistä tietoa niin mietitään asiaa
Mihinkään ryhmiin en lähde.
Ap
mikset? niistä saa hurjan paljon apua ja tukea omaan tilanteeseen kun kaikkia yhdistää sama aihe. sieltä saa uusia kavereita ja ystäviäkin. ilman muuta kannattaa kokeilla sellasta sieltä voi aueta ihan uusi maailma. haleja
En ole kovin sosiaalinen. Tai en oikeastaan yhtään.
Ap
Millaisen odotat krapulan olevan, kun lopetat?
kiinnostaako sinua mikään muu tällä hetkellä kuin juominen? onko sinulla unelmia? haluisitko saavuttaa jotain elämässä, ? kivan työn, rakkauden ja perheen, nähdä maailmaa tai mitä? mistä pidät itsessäsi ja mistä olet ylpeä itsessäsi? niitä on varmasti monia asioita mutta mainitse joku. hei sä olet kiva ja mielenkiintoinen tyyppi, kerro jotain muutakin jooko. Pusu poskellesi kamulta täältä bittiavaruudesta, mä juuri siinä sun tähden vieressä <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka päivä sama määrä? Milloin otat ns. kännit?
Joo ei tässä isompaa ongelmaa vielä ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarvitsetko sinä apua?
Ehkä.
Ap
niin ehkä minustakin, tuo on liikaa juomista luultavasti. mitenköhän olisi hyvä sulle tukea järjestää? olisiko paikkakunnallasi jotain toimintaa jos kokee juovansa liikaa? etsipä vähän netistä tietoa niin mietitään asiaa
Mihinkään ryhmiin en lähde.
Ap
mikset? niistä saa hurjan paljon apua ja tukea omaan tilanteeseen kun kaikkia yhdistää sama aihe. sieltä saa uusia kavereita ja ystäviäkin. ilman muuta kannattaa kokeilla sellasta sieltä voi aueta ihan uusi maailma. haleja
En ole kovin sosiaalinen. Tai en oikeastaan yhtään.
Ap
sä olet riittävä ja kiinnostava ihminen juuri noin. ei sun tarvi persoonana muuttua miksikään. olet aina tervetullut AA ryhmiin koska vaan tervetuloa!!
Mitä teet, kun pullo on tyhjä kahden tunnin päästä? Jatkatko kaljalla? Itse juon pullon kirkasta ja 15 neloskaljaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi just kossua?
Maistuu hyvälle.
Ap
Makuaistis on persuuksista. Maun takia ei kukaan viinaa kittaa.
Vierailija kirjoitti:
Millaisen odotat krapulan olevan, kun lopetat?
Pahan. Se on aika iso syy, miksi en voi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, kun pullo on tyhjä kahden tunnin päästä? Jatkatko kaljalla? Itse juon pullon kirkasta ja 15 neloskaljaa päivässä.
sori kun puutun mutta kuulostaa tosi paljolta, ihan liialta.. miksi te mukavat miehet juotte niin paljon? se on kai aika vaarallistakin.. itse juon viiniä ehkä kerran pari kuussa ruoan kanssa tai raskaan päivän jälkeen otan lasin tai kaksi. kyllähän se rentouttaa. välillä olen ollut masentuntu niin olen pelännyt että alan juoda päivittäin lohduttaakseni itseäni. sille tietlle en halua lähteä kun ei se alko frendistä käy. mutta mä voin olla sun frendi niin sitten sun ei tarvi juoda. jes
Ala rukoilla, pyydä ainakin Jeesusta auttamaan sinua. Monella on elämä muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sori kun puutun mutta kuulostaa tosi paljolta, ihan liialta.. miksi te mukavat miehet juotte niin paljon? se on kai aika vaarallistakin.. itse juon viiniä ehkä kerran pari kuussa ruoan kanssa tai raskaan päivän jälkeen otan lasin tai kaksi. kyllähän se rentouttaa. välillä olen ollut masentuntu niin olen pelännyt että alan juoda päivittäin lohduttaakseni itseäni. sille tietlle en halua lähteä kun ei se alko frendistä käy. mutta mä voin olla sun frendi niin sitten sun ei tarvi juoda. jes
Olen nainen :D
Frendejä on, nytkin tuossa valittavat, kun palsta vie huomioni.
Ihme, että olet elossa. Myrkytysoireisiin tarvitset asianmukaista katkaisuhoitoa. Tarvitset lääkärin, joka tuntee alan.
Eihän toi tunnu kuukauden päästä missään. En todellakaan halua kysyä mitään, koska sinä olet säälittävä amatööri.
Mulla menee kaksi 0.7 päivässä. Toinen aamupalaksi ja toinen iltapäiväksi. Sitten 14 tuntia unta ja aamulla on oikein pirteää herätä yläs muna pystyssä.
Alan MIES
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että olet elossa. Myrkytysoireisiin tarvitset asianmukaista katkaisuhoitoa. Tarvitset lääkärin, joka tuntee alan.
Kossupullo päivässä on lasten leikkiä...
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aivan varmasti mielenterveysongelma, jota et uskalla tunnustaa. Mene mielenterveystoimistoon hakemaan apua.
Pitää pystyä olemaan juomatta vähintään kaksi kuukautta ennenkun otetaan asiakkaaksi psykiatrian puolelle.
Nouseeko sulla päähän se viä? Itse jos juon toisena päivänä niin ei tunnu nousevan känniin millään.
Kovassa kunnossa oot! ellei kyse ole sellaisista mini-pulloista