Mitä tämä mies meinaa? Huoh.
Alettiin jutella netissä, oli paljon yhteistä ja kumpaakin kiinnosti. Juttelua jatkui noin viikon verran.Sitten tuli vähän kinaa, jonka jälkeen mies katosi ja lakkasi pitämästä yhteyttä. Meni muutama päivä jonka aikana yritin unohtaa tämän miehen koska ajattelin, että ei tästä nyt sitten varmaan mitään tullutkaan eikä tulekaan, kun kerran toinen katoaa kinaamisen jälkeen.
Olin taistellut sitä vastaan että ajattelisin häntä yhä, ja pääsinkin aika hyvin muihin ajatuksiin. Mieheltä yhtäkkiä tulikin viesti ja sovittiin, koska hän kuulemma edelleen ajatteli minua. Sovittiin että jatketaan juttelua, mutta tämän jälkeen miehestä ei taaskaan kuulunut eikä ole kuulunut nyt kolmeen kokonaiseen päivään.
Mitä peliä tämä nyt on? Ärsyttää kun juuri olin jo alkanut miettiä muuta, niin sitten pitää tulla taas herättelemään toiveita ja tehdä katoamistemppu.
Koittaako tämä mies esittää vaikeasti tavoiteltavaa? Vai onko tämä kosto siitä kinaamisesta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pääsiäinen. Olisiko hänellä muuta tekemistä kun roikkua netissä?
Joo, voi olla, mutta reilumpaa olisi ollut kertoa ettei hänestä kuulu muutamaan päivään. Itse ainakin kertoisin. Vaikuttaa vaan nyt siltä ettei häntä kiinnosta, kunhan vaan haluaa että joku (eli nyt minä) roikun hänen perässään.
ap
Miksi pitäs joka päivä pitää yhteyttä? Ette te oo mikään pariskunta.
Netissä? Siis jossain treffipalstalla vai missä?
Juttelitte netissä noin viikon verran, ja nyt pitäisi olla menemisistään sulle tilivelvollinen?
Sillä on perhe? Ei käytä nettiä aktiivisesti?
Vain nainen on voi kuvitella, että mies on velvollinen viestitteleen joka päivä ku on viikon verran netisä jutellu...
Kannattaisiko tavata naamakkain tai jatkaa matkaa? Ihminen helposti ihastuu luomaansa mielikuvaan ventovieraasta ihmisestä. Puhumattakaan, että moni feikkaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäs joka päivä pitää yhteyttä? Ette te oo mikään pariskunta.
Eihän tässä olekaan kyse siitä että pitäisi olla yhteydessä joka päivä vaan kertoa toiselle, että on tekemistä eikä hänestä nyt kuulu siihen ja siihen asti. Tämä mies siis lupasi jutella kanssani "huomenna" eikä hänestä ole nyt kolmeen päivään kuulunut. Eli hän siis petti lupauksensa, ja katosi. Se on ikävintä tässä, ei mikään muu.
ap
Todennäköisin skenaario on että esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Riidan jälkeen luonnollisesti vihastuksissaan katkaisi suhun välit, mutta huomasi ettei voikkaan unohtaa sua ja otti suhun yhteyttä. Nyt sitten haluaa itse leikkiä vähän vaikeammin tavoiteltavaa koska tajusi teidän erossaolon jälkeen miltä tuntuu kun toisesta ei enää kuulukkaan. Haluaa siis sun kaipaavan häntä. Tälläisen fiiliksen tästä kertomuksesta sain, mutta voin mä olla ihan hakoteilläkin :D
Hoh hoijaa, onko ap joku teini-ikäinen 15 v likka ?? Ei kuulosta aikuiselta ihmiseltä.
Mies on todnäk kokenut nettideittaaja ja tietää miten saada naisen kiinnostus heräämään. Fakta on että suurin osa ihmisistä haluaa sitä, mitä eivät voi saada. Mitä vaikeammin saatavissa joku on sen halutumpi se on. Mies haluaa olla sun silmissä haluttu mutta itse en katselisi tuollaista peliä enää tässä iässä. Ja tätä peliä kyllä pitää useampi minun minunkin ikäinen mies, joka on mielestäni melko erikoista.
N39
Jos mies ei ota yhteyttä, ei mies ole kiinnostunut! Mitä kohtaa tässä ap ei muka ymmärrä?! Älkää naiset vatvoko ihan turhia asioita, turha pähkäillä yhtään mitään, jos ei miestä inspaa niin ei sitten inspaa ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, onko ap joku teini-ikäinen 15 v likka ?? Ei kuulosta aikuiselta ihmiseltä.
Henkiseltä iältäni taidan olla :D
ap
Voi voi sentään, äijä on jossain muualla tinder treffeillä, tuohan on ihan päivänselvä asia :D Eihän sieltä nyt voi alkaa muualle viestittään.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sentään, äijä on jossain muualla tinder treffeillä, tuohan on ihan päivänselvä asia :D Eihän sieltä nyt voi alkaa muualle viestittään.
Tokihan itsellekin tuli tämä mieleen. Toivotaan nyt sitten että ovat toisilleen luodut.
ap
Pitää vielä sanoa että eihän se minulle kuulu onko mies tällä hetkellä jonkun misun kanssa. Egoni kyllä kestää sen. Eniten vaan harmitti tuo lupauksen pettäminen ja katoaminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies on todnäk kokenut nettideittaaja ja tietää miten saada naisen kiinnostus heräämään. Fakta on että suurin osa ihmisistä haluaa sitä, mitä eivät voi saada. Mitä vaikeammin saatavissa joku on sen halutumpi se on. Mies haluaa olla sun silmissä haluttu mutta itse en katselisi tuollaista peliä enää tässä iässä. Ja tätä peliä kyllä pitää useampi minun minunkin ikäinen mies, joka on mielestäni melko erikoista.
N39
Voi olla, että sinun ikäiset miehet eivät vaan jaksa olla jatkuvasti yhteydessä. Itsekin tuota ikäluokkaa ja eronnut. Elämässä on paljon muutakin ja yksinolokin on tärkeää, joten tekee mieli olla harvemmin yhteydessä.
Tänä päivänä luotettavia ihmisiä on vaikea löytää.
Nyt on pääsiäinen. Olisiko hänellä muuta tekemistä kun roikkua netissä?