Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netissä tapaamani mies haluaa minut luokseen ensitreffeillä

Vierailija
21.04.2019 |

Itseäni ajatus ei houkuttele. En ole koskaan ensitapaamisella mennyt kenenkään luokse. Tämä mies vielä toivoo että jään yöksi.

Millaisia ajatuksia herättää? Voiko mies olla kiinnostunut tutustumaan enemmän vai haluaako vain kertapan0n?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei, ei, ei. Ekoilla treffeillä ei koskaan toisen luokse.

Ei, ei, ei, ei, ei. Ekoilla treffeillä pannaan aina ja nukutaan lusikassa!

Nyt vähän mielikuvitusta. Jos panettaa, niin panna voi missä vaan, muttei toisen kotona.

Vierailija
22/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mene. Pahimmassa tapauksessa olet illan päätteeksi vainaa.

No melkein vielä pahempi asia on se, että olet seuraavat 20vuotta limaisen kundin seksiorja kiinnitettynä patteriin, eikä kukaan tiedä missä olet eikä kukaan tule ikinä löytämään sinua.

joseph fritzl tyylinen keissi.

Paitsi, että Natascha ei hakeutunut näille treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Jos mies on oikeasti kiinnostunut sinusta hän kyllä malttaa odottaa sitä että tulet hänen luokseen kylään.

Vierailija
24/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on liian pelokkaita. Minä olen käynyt lukemattomia kertoja ensideiteillä miesten luona ja hengissä sekä hyvinvoivina ollaan. Ei ole tapahtunut mitään traumaattista.

Kunnes se treffailu tulee päätökseensä...

Vierailija
25/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on liian pelokkaita. Minä olen käynyt lukemattomia kertoja ensideiteillä miesten luona ja hengissä sekä hyvinvoivina ollaan. Ei ole tapahtunut mitään traumaattista.

Niinpä. Ei tarvitse kuin kerran tavata se väärä tyyppi.

Vierailija
26/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kertonut tämän tarinan aiemminkin täällä ja sopii tähän erinomaisesti.

Juttelin erään 27v miehen kanssa noin kaksi-kolme viikkoa päivittäin ennen kuin näimme ekan kerran. Mies heitti hyvää läppää, puhui normaaleja, oli työssä, harrasti paljon. Juuri siksi kun treenasi niin tavoitteellisesti näkemisaikaa oli vaikea löytää. Tämä mies myös kärtti koko ajan, että eikun vaan suoraan hänen luokseen kunhan aikataulut joustaa. Mies ei ollut kuvissa mitenkään erityisen komea, mutta painotti treenanneensa jo kauan ja oli 190cm pitkä.

En suostunut heti hänen luokseen vaan näimme julkisella paikalla. Treffit kestivät 6 minuuttia. Mies nimittäin istui selin minuun, eikä suostunut kääntymään ympäri. Hänellä ei ollut mitään sosiaalisia taitoja, ei halunnut keskustella mistään, sanoi vain että olisi toivonut meillä olevan niin paljon sielujen sympatiaa että olisimme aistineet toisistamme sen mitä tarvitsee eikä olisi tarvinut kysyä esimerkiksi että mitä kuuluu. Kävelin saman tien pois kun tajusin että mies on ihan pimeä. Lisäksi hän oli 15cm lyhyempi, ylipainoinen ja löysä, ranteeni oli hänen hauiksensa paksuinen. Että se siitä tavoitetreenistä.

Viestien perusteella ei voinut päätellä mitään tällaista. Olin todella innoissani menossa treffeille. Muistan kun menin kotiin ja pelkäsin että jos olisinkin mennyt hänen luokseen heti.

Tapasin myös useita muita miehiä, joita kuvan ja keskustelujen perusteella olin tosi innoissani treffaamassa mutta sitten kun kohtasimme välillä oli joko 0% kemiaa tai jopa kiusallista hyljintäreaktiota. Siinä kun olisi kahvilan sijaan istunut jonkun kotona, ois voinut itku tulla.

Vierailija
27/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Sä et voi koskaan tietää , meneekö kaikki niin kuin pitää. Minä tein aikoinaan sen virheen ja selvisin onneksi säikähdyksellä, tosin traumat siitä jäi. Oikeasti.. mieti vielä.. Älä tee samaa virhettä kuin minä. Joskus mukavakin ihminen netistä voi olla kaikkea muuta kuin, mitä luulit olevan. Menkää sellaiselle paikalle, jossa on muita. Sanon, että älä mene minnekään, missä ei ole kuin te kaksi. Siis autoon tai syrjään kävelemään tms. Ensin tutustut julkisella paikalla. Se on vähintä, mitä voit tehdä tutustumisen eteen, mutta sitäkin vielä tärkeämpää!

Vierailija
28/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea Sara Blaedelin kirja Nimimerkki Prinsessa.

Ja Heleena Lönnrothin Mur_haaja tulee netistä on myös hyvää valmentautumismateriaalia.

Vierailija
29/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyysi ulos tyyppi joka ei halunnut kahvilassa tavata vaan mun luona tai naapuri kaupungissa.

Kas vaan... Olikin naimisissa.

Vierailija
30/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi oo aika päivänselvää. Älä todellakaan mee. Missä järki?

Vierailija
31/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nurmijärveltä? Kuulostaa tutulta. Hyi.

Vierailija
32/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo, jos nyt ei kuiteskaa...

Vierailija
33/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit, jos ajatus ei kerran houkuttele? Onko sinua jo manipuloitu ajattelemaan, että olisit jotain velkaa tälle miehelle?

Sovi treffit kahvilaan.

Vierailija
34/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä herra ole sellainen "sankari", jonka kanssa ei kannata tehdä treffejä ollenkaan saati olla missään yhteydessä.

Vierailija
35/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ensitreffejä kummankaan kotiin. Jos ei julkinen paikka kelpaa niin antaa olla sitten 👍

Vierailija
36/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei tarvitse kuin kerran tavata se väärä tyyppi.

Tai se oikea...

Vierailija
37/37 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että Natascha ei hakeutunut näille treffeille.

Nataschan kaappasi Wolf gang Pri klopil, ja piti häntä kidna pattuna seksi orj-ana yli 8 vuotta.

Fritzl keississä oli Elisabeth kyseessä, hän oli yli 24 vuotta seksi or-jana synnyttäen lukuisia lapsia isälleen.

Kummassakaan ei toki hakeuduttu treffeille, mutta se mielikuva näistä on se, että tällaiseen voi päätyä treffeillä tuntemattoman luokse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän