Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua itkettää :-(

Mies37v
21.04.2019 |

Minä olen niin iso syntinen, että edes Jeesuksen ristinkuolema ei voi minua pelastaa vaan minä joudun armotta kuumaan Helvettiin Paholainen ikuisesti kiusattavaksi ja piinattavaksi. Kaikki vihaavat ja halveksuvat minua koska he näkevät minussa olevan merkin joka on laitettu minuun merkiksi, että Jumala vihaa minua ja että kerran vainoajani kivittävät minut kuoliaaksi syntieni tähden.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskempi homma, mutta minkäs teet.

Vierailija
2/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme se merkki on jonka vuoksi kaikki vihaavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus olisi kuollut ristillä tuhat miljoonaa kertaa minun syntieni tähden, niin en minä voisi niitä anteeksi, koska olen syntymästäni asti olen syntiä tehnyt. Jo vauvana kun iltaisin itkin ilmeisesti silkkaa ilkeyttäni ja estin vanhempien ja sisaruksien nukkumisen niin tein syntiä heitä kohtaan, koska isä oli väsynyt töissä, äiti kotona ja sisarukset koulussa ja töissä. En sitten yhtään ihmettele, että jo parin viikon iässä minut vietiin sitten aina iltaisin kellariin yksin sinne pimeään ja kylmään itkemään, että muut saivat nukkua.

Vierailija
4/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä?

Vierailija
5/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun epämuodostunut kehoni, joka on vain reilu 150cm pitkä vaikka olen aikuinen.

Vierailija
6/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahasti olet mokannut jos tuollaisen merkin olet saanut. Eipä tossa taida olla paljon mitään tehtävissä. Tsemppiä kuitenkin.

Vierailija
7/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole merkki, vaan luultavasti kehityshäiriö.

Vierailija
8/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies37v kirjoitti:

Jeesus olisi kuollut ristillä tuhat miljoonaa kertaa minun syntieni tähden, niin en minä voisi niitä anteeksi, koska olen syntymästäni asti olen syntiä tehnyt. Jo vauvana kun iltaisin itkin ilmeisesti silkkaa ilkeyttäni ja estin vanhempien ja sisaruksien nukkumisen niin tein syntiä heitä kohtaan, koska isä oli väsynyt töissä, äiti kotona ja sisarukset koulussa ja töissä. En sitten yhtään ihmettele, että jo parin viikon iässä minut vietiin sitten aina iltaisin kellariin yksin sinne pimeään ja kylmään itkemään, että muut saivat nukkua.

Otapa yhteyttä kotikuntasi kirkkoherraan ja käy juttelemassa tilanteestasi. Jos kirkosta et saa apua niin sitten lähin mielenterveys ammattilainen jonka löydät.

Vierailija
9/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies37v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun epämuodostunut kehoni, joka on vain reilu 150cm pitkä vaikka olen aikuinen.

Jos se yhtään lohduttaa niin mä en vihaa sua.

Vierailija
10/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun syysi mikään mitä kirjoitit. Kukaan vauva ei tee syntiä, et myöskään sinä tehnyt. Uskonto on sekoittanut pääsi. Ota yhteys esim. Uskontojen uhreihin, googlaamalla löydät. Tai mene terapeutille, joka ei ole uskovainen.

Pääset vapaaksi hirveistä ajatuksistasi.

Vierailija
11/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme 😂 ja mie murehdin tiskivuorta, kun maailmassa on aloittajan ongelmien kaltaisia ongelmia.. Olenko nyt turhamainen pienestä kitisijä 🤔

Vierailija
12/12 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele pääsiäisseurat www.helsinginrauhanyhdistys.fi

Meinaatko, että olet isompi kuin Jumala ja Jeesus, kun armo ei riittäisi kattamaan sinun syntejäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä