Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä lapsen saanut nainen- Olen edelleen katkera siitä, etten saanut lastani luomuna

Vierailija
21.04.2019 |

Sain vuosi sitten esikoisen. Olin onnellinen, mutta niin hassulta ja itsekkäältä kuin se kuulostaakin, niin ole päässyt vieläkään eroon siitä katkeruuden tunteesta, etten pystynyt saamaan lastani ilman hoitoja.
Olen yrittänyt ryhdistäytyä, mutta aina, kun kuulen, että joku on raskautunut ja varsinkin nopeasti, niin mieleeni tulee asia ” Miksi minä en saanut lasta ekalla, toisella, kolmannella, neljännellä tai viidennellä kerralla” Miksi minä jouduin kärsimään lapsettomuudesta vielä hoitojenkin jälkeen kaksi vuotta ja luomuna yritystä takana oli 7 vuotta. Jään vatvomaan asioita. Olen ehkä hieman päässyt jo eroon tuosta, mutta olen edelleen katkera siitä, miten muut onnistuvat ja minä en.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole katkera vaikka olemme adoptoineet kaikki lapsemme.

Mielestäni tarvitset terapiaa. Vakavasti.

Vierailija
22/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisemän+ vuotta on pitkä aika yrittää lasta, ehkä sinä et vaan ole vielä kunnolla ehtinyt sopeutua siihen, että lopulta kuitenkin sait lapsen. Minä puolestani tunnen itseni vieläkin suurta katkeruutta ja itseni huonoksi naiseksi ja kelvottomaksi äidiksi koska en pystynyt kunnolla imettämään kumpaakaan lapsistani vaikka tästä on kulunut jo likemmäs kymmenen vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla