olette oikeassa
joku sanoi että minun vastuulle ei voi jättää mitään elävää olentoa. Olette oikeassa. Ainakin siinä että mitään aikuista joka tarttee apua tai hoivaa ei voi jättää minun kanssa keskenään vaan on oltava aina mukana joku täysjärkinen. Se näkyi jo siinä kun stalkkeri vuosia sitten häiritsi ystävääni ravintolassa ja säikähdin ja lamaanuin enkä aluksi tajunnut tilanetta ja siksi en osanut siihen puuttua. en osaa ersim palopelejäkän kun en osaa reagoida esim palloon tarpeeksi nopeasti ja sain koulussa koulukavereilta vihat niskaan siitä kun minun takia hävittiin peli. mulle on ihan oikeasti tehty testit joiden mukaan ongelmia on hahmotuksessa, tilanetajussa ja nopeassa reagoimisessa ja vanhusten tai lasten hoitamiseen yksin tarvitaan näitä taitoja. Jos en olis koskaan ikinä netissä puhunut mitään lastenhoidosta tai sanonut haluavani niitä hoitaa ja olisin tyytynyt lasten ja vanhusten osalta vain katsomaan niitä ja vanhusten kanssa vain juttelemaan ja lasten kohdala ehkä leikkimään ja sylissä pitämään ja jättänyt varsinaisen hoidon minule ja mukana olis olu ne testien tulokset siitä etten osaa yksin tehdä mitään niin sillon minua ei olis haukuttu täällä. Se minun kaverikin jonka kimpussa stalkkeri oli ymmärtää että olen sairas eikä syytä minua mistään kun tietää etten minä osaa. näin kerran kaupassa myös kun joku mies tuli kassaa ryöstämään puukon kanssa. läksin pakoon kun en osannut siihen muutenkaan puuttua. jos minulla olis olu käytössä etälamautin olisin sekä sen ryöstäjän että stalkkerin etälamaanuttanut mutta sanallisesti tai fyysisesti en olisi osanut tosiaan puuttua asiaan. äänensävytkään ei aina toimi kuten tahtoisin niiden toimivan. ja mulla on jo lapsesta saakka pitkä lista erilaisia diagnooseja ja olin erityisluokalla suurimman osan peruskoulua. kumma kun te normaalit ette ymmärrä. vai oletteko itsekin sairaita mutta minua paremmin pärjääviä noissa tilanteissa? ja ihan hyvä jos joku ajattelee ettei minun vastuulle voi mitään jättää. eipähän olu pakko hoitaa sairasta mummoa tai pappaa vaan vanhainkodissa ne hoidettiin eikä kukaan oo tuonu mule lapsia hoidettavaksi yksin. ei se hoitaminen ole niin yksinkertaista ja rasittavaakin se on pitemmän pääle. saanpahan ainakin nauttia elämästä ja jättää rasittavat hommat muile. eikä minusta ole esim sairaanhoitajaksi eikä lääkäriksi. harkitsen jotakin alaa joka ei liity ihmisten hoitamiseen jos vielä opiskelen.