Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tänään jälkkärinä?

Vierailija
21.04.2019 |

Itse teen mämmijäätelöä+tietty lisäksi Mignoneita:)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinderjuustokakun browniepohjalla tein juuri!

Vierailija
22/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna cotta mangokastikkeella.

Tännekin rantautuivat tietenkin kaikki ne, jotka eivät ikinä koskaan syö mitään männynkäpyä makeampaa... Menkää muualle. Meilläkään jälkiruoat eivät yleensä kuulu arkeen, mutta välillä on kiva laittaa pidemmän kaavan mukaan ja vähän jotain spesiaalia. Ja sekin on ok, jos joku syö joka päivä jälkkärin. Eikö olekin kamalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jälkiruuaksi pashaa, kuten aina I pääsiäispäivänä. Ei meilläkään jälkiruuat arkeen kuulu, mutta juhlaan kyllä. Pitkäperjantaina oli sitruunavaahtoa, eilen kinderpiirakkaa ja huomenna rahkapiirakkaa.

Vierailija
24/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat reippaasti jumpalle, jotta monen päivän siideri- ja sokerikalorit joskus palavat. Ei takaisin sohvalle suklaalevy toisessa ja viinilasi toisessa kädessä.

Vierailija
25/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangopassionjuustokakkua, sitä on riittänyt koko pääsiäiseksi.

Vierailija
26/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöty hieman raskaasti, joten tänään jälkkärinä hedelmiä - vähän 'parempia' sellaisia. ;)

Vierailija
27/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panna cotta mangokastikkeella.

Tännekin rantautuivat tietenkin kaikki ne, jotka eivät ikinä koskaan syö mitään männynkäpyä makeampaa... Menkää muualle. Meilläkään jälkiruoat eivät yleensä kuulu arkeen, mutta välillä on kiva laittaa pidemmän kaavan mukaan ja vähän jotain spesiaalia. Ja sekin on ok, jos joku syö joka päivä jälkkärin. Eikö olekin kamalaa?

No meillä ainakin syödään makeaa, eikä kaloreita vahdata suolaisissakaan. Ehkä juuri siksi ei kukaan kaipaa jälkkäriä. Ei vaan mahdu. 

No, minulle harvemmin maistuu se makea, suolainen ja rasvainen mättö senkin edestä. Tänään söin sen pullan aamulla kun ajattelin että pakko maistaa tulosta kun teiniä opetin leipomaan.

Tulin vain katsomaan että onko kaikilla muilla oikeasti vielä joku jälkkäri, kun napa raukuu jo ruoasta.

Vierailija
28/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruokakeskusteluun tullaan kommentoimaan 'Meillä ei syödä jälkiruokia koska sokeri jne.' Jos teen aloituksen 'Mikä akateeminen koulutus sinulla on?' tulisiko silloinkin vastauksia 'Ei ole akateemista koulutusta koska itse wt-inssi.'

Vierailija
29/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi syötiin pashaa.

Vierailija
30/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaakohan jälkiruokien syöminen olla nykyisin yleistä? Meillä ei ole ikinä ollut kotona jälkiruokaa. Vain ravintolassa saatan syödä jäätelöpallon ja kahvin.

Meillä syödään joka päivä jälkiruoka. Jos ei ole muuta niin ainakin kahvia ja pikkuleipää, tai sitten joku hedelmä.

Vierailija
31/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkiruokakeskusteluun tullaan kommentoimaan 'Meillä ei syödä jälkiruokia koska sokeri jne.' Jos teen aloituksen 'Mikä akateeminen koulutus sinulla on?' tulisiko silloinkin vastauksia 'Ei ole akateemista koulutusta koska itse wt-inssi.'

No jos joku tekee aloituksen "Minkä ammattikoulun linjan olet käynyt", niin varmaankin joku vastaa että mitä järkeä on mennä ammattikouluun nykypäivänä jne., ja kertoo että itse on akateeminen. Tai av:lla akateemikko.

Mielestäni on ihan normaalia tulla katsomaan että syövätkö ihmiset todellakin jälkiruokia kovinkin yleisesti, jos itse ei ole sellaiseen tapaan tottunut.

Vierailija
32/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään hedelmärahkaa, huomenna mämmiä vaniljakastikkeella. Ja suklaamunia kahvin kanssa.

Vierailija
33/33 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattua camembertiä, leipätikkuja, marjoja, hedelmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä